1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Weet jij misschien welke attributen je vooral de punten in moet steken bij het levelen van je character om er voordeel uit te krijgen. Kun je in dit geval andere spelers in de top 100 daarvan de stats van hun ''character'' bekijken?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2011
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat dit juist het mooie aan het spel is. Er is - in mijn ogen - niet echt een attribuut die je koste wat het kost hoog moet waarderen. Als ik er dan eentje aan moet wijzen, zou dat 'power' zijn, maar die hoef je echt niet op negentig van de honderd punten te zetten om te winnen, hoor.
    Ik heb inmiddels twee characters gemaakt. Eén defensieve baseline speler waar ik een aantal toernooien mee won (niet alles omdat ik ook al wat toernooien speelde toen ik nog geen level twintig was) en één offensieve krachtpatser van de baseline met een goede service en aardig wat power. Daarmee won ik alle toernooien die er deze week te winnen waren. Dit om maar even aan te geven dat er niet één speelstijl (heel) dominant is.
    Mijn ervaring is dat het met een wat sterkere speler iets makkelijker speelt. Je rolt gemakkelijker door je servicegame heen als je 'service' en 'power' veel punten geeft en ook vanaf de baseline kun je vaak het initiatief nemen. Staat tegenover dat je character dan doorgaans weinig snelheid en matige reflexen heeft.
    Met een defensieve speler ben je vaak meer aangewezen op spelinzicht en slimmigheidjes om je punten te pakken. 220 km/u zul je niet snel serveren en de bal alle kanten op timmeren vanaf de baseline zit er niet zo snel in. Daarentegen haal je wel veel ballen en met een paar goede counter ballen heb je het initiatief snel te pakken. Je kunt middels een coach ook altijd nog wat extra punten aan 'power' toebedelen natuurlijk.
    Maar het is vooral een kwestie van balans. Het is goed mogelijk, en mij ook al een aantal keer gelukt, om met een defensieve, wat minder krachtige speler een offensieve krachtpatser te pakken. Wanneer je iemands spel 'leest', ben je snel in het voordeel. Een offensieve, krachtige speler die ook erg veel kan variëren en kan verrassen is het sterkst, denk ik. Met een defensieve speler spelen vind ik echter het leukst, omdat je dan langere rally's krijgt en brute kracht niet de doorslaggevende factor is.

    En ja, je kunt de statistieken en ingedeelde attributen van alle World Tour deelnemers bekijken. :)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net in de leaderboards aan het kijken maar kan ik ook ergens terug vinden hoeveelste ik België sta ?
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij niet. Ze doen het per deel van continent. Dus West-Europa, Oost-Europa, enzovoort. Per land sorteren kan dus niet, vrees ik.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx,wel vreselijk irritant dat die zo blijft zoeken naar een tegenstander,als je eruit gaat heb je een loss .
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, zo kom ik ook aan twee van mijn drie losses. De andere was tegen een of andere Amerikaan waarbij ik ongelovelijk last van lag had..
    In ieder geval plaatsje gestegen ten opzichte van gisteren:)
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een overtrokken reactie. Aan je andere posts kan ik al zien dat totaal geen respect voor andere members hebt.

    En hij kan het toch altijd vragen, ik herriner me nog dat er in Zwolle een of andere actie bij de Mediamarkt was en iemand hier op XBW bood aan om ook games voor andere members te halen omdat het zo voordelig was :thumbs: BigKabuto was het, als ik me niet vergis.
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Tis the internetz he, grote kans dat hij zijn cijfer en misschien zelfs opleiding overdreven heeft:)
     
  9. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier langer lid, maar daar gaat het niet om. Als je mijn taal niet aanstaat, kijk/luiser dan niet. Moet je perse mensen afkraken omdat jij denkt dat je enorm slim bent? Zwak :lol:
     
  10. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor de support. Het was inderdaad maar een vraag, het is wel eens eerder voorgekomen dat een member een game voor me had opgepikt.

    Ach ja op een forum kun je natuurlijk makkelijk een grote bek opzetten. Als je in het "dagelijks leven" een eerste klas kneus bent moet je natuurlijk ook wel ergens compenseren.

    Maar wil niet een hele discussie opstarten, hiermee is voor mij de kous af.

    Weer on-topic.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik dacht dat het niveau in het voetbaltopic af en toe bedroevend was, maar schijnbaar gaat het er bij tennis ook zo aan toe? Beetje respect voor elkaar graag.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze kijkt wel een beetje sjaggerijnig hoor Max ;)
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    /Mod Berichten van deze pagina verwijderd. Nu ontopic over de game!
    De volgende die hier over door blijft gaan krijgt een OW.

    ~ Lenny-t
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kun je trouwens online ook een volledige tenniswedstrijd spelen als je dit wil?
     
  15. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet,heb het nog gevonden.
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer! Zou ik graag doen namelijk.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bummer, want dat vind ik echt leuk. Ik tennis liever met mensen die ik ken online, dan is het niet erg om een uur te moeten spelen. Dan maar offline blijven doen :D
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Het kan wel hoor, alleen niet ranked;)
    Je kan private player match starten en dan instellen hoe je wil spelen. Van wie het eerst 5 punten op rij wint tot een volledige best of 5 wedstrijd.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Top, thnx man. Ik hoef ook niet ranked te spelen, ik wil gewoon met vrienden dit spel online kunnen spelen.
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Chill!!! Dan ga ik dat wel vaak doen denk ik:thumbs:
     

Deel Deze Pagina