Nog steeds wel wat last van mijn onderrug dus als ik binnenkort met fysio soort van checkup heb ga ik het even aankaarten.
Deadlift heb ik voorlopig even gedropt dus dan ziet het er nu zo uit ongeveer:
Loopband/Stairmaster 10 minuten (warming up)
Squat Lunge 4x15
Vertical Chest 3x12
Leg Press 4x15
Compound Row 3x12
Squat 4x15
Triceps Press 3x12
Dan doe ik thuis nog:
Calf Raise 4x15
en
Step off 4x15
Gewoon op de trap voordat ik ga douchen. Dikgedrukte zijn van het schema dat ik mee heb gekregen van de fysio voor mijn knie en daar tussen doe ik dan die andere oefeningen erbij. Doe er eigenlijk ook nog zo'n buikspier oefening bij met zo'n apparaat, maar daar ben ik even mee gestopt omdat ik last van mijn onderrug krijg. Ook met de deadlift, dus die heb ik voorlopig buiten mijn oefeningen gelaten.
Een van de trainers daar had nog wel een oefening om mijn rug te trainen dus die ga ik ook doen als het weer gaat met mijn rug.
Dit drie keer per week doen op dagen dat ik geen voetbal heb en op de dagen dat ik wel voetbal heb nog beetje thuis met dumbells en push-ups/sit-ups(njah nu dus even niet).
Ga ook een beetje op mijn voeding letten, maar niet extreem. Gewoon wat meer kipfilet, brinta, banaan, ei en kwark. Zorgen dat ik daarmee aan zo'n 6 maaltijden kom op een dag en dan vind ik het wel best.
Laatst bewerkt: 23 mrt 2011