1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Wat ik vooral heel goed vond aan de marketingcampagne van Crysis 2 is de hoeveelheid kwalitatief hoogstaande trailers die ze hebben uitgebracht. Naar mijn idee hebben ze echt ontzettend veel gave trailers uitgebracht, elke weer uniek met een andere focus (story, character, multiplayer, gameplay etc.) en een andere geweldige soundtrack. Daar kunnen andere games/franchises wat mij betreft nog wat van leren.

    EDIT: @DulleNL Gejat lijkt mij overdreven. Het heeft wel een aantal overeenkomsten, maar ook veel verschillen. Die van Halo: Reach kende ik al en vond ik toen erg leuk en origineel, maar het maakte mij niet echt aan het lachen. Die van Crysis 2 wel en niet zo'n klein beetje ook. :D
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Gewoon gejat, gast..
     
  3. Forty

    Forty Guest

    Elke FPS is van CoD gejat herpdy derp.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Juist ja.. 8)
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    En CoD is dan weer gejat van enz. In plaats van moeilijk doen over of iets gejat is van iets anders, lijkt het mij beter om te genieten van wat er gegeven is. Natuurlijk, als iets echt origineel is is het leuk dat het origineel is en als het dan ook nog eens goed is, dan maakt het het alleen maar beter, maar niet alles draait om originaliteit.
     
  6. Forty

    Forty Guest

    Het draait allemaal om graphics.

    [​IMG]
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha XD. Dat was wel de eerste reden was waarom ik geïnteresseerd werd in Crysis 2. (toen die aangekondigd werd, toen wist ik alleen dat Crysis bekend was vanwege de fenomenale graphics) Maar na het zien van een flink aantal trailers, het luisteren van de fantastische soundtrack en het spelen van de demo ben ik er volledig van overtuigd dat dit een spel zal worden waar ik veel plezier aan zal beleven.:)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb begrepen dat er ook wat langzame stukjes inzitten, dingen waar reviews vaak over klagen enzo maar ik hou echt van dat soort dingen. Zoals bijv de intro van Batman AA, zo gaaf allemaal...je speelt echt dat hele stuk en das vet. In Homefront heb je dit ook in het begin en ik vind dat echt gaaf, zo kom je ehct in de game ook. Net als bij Assassin's Creed II, zo gaaf gewoon.
     
  9. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    De single player is tot nu toe best strak (ben nu bij Semper Fi or Die), maar toch een stap terug vergeleken met het origineel. Crysis 2 heeft veel meer gescripte dingen, wat een beetje ten koste gaat van de vrijheid. Ook is het jammer dat ze de quicksave functie weg hebben gehaald. Dat was in deel één toch altijd een meerwaarde voor het uitproberen van nieuwe tactieken.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dacht even de demo te downloaden om het spel te proberen....

    Demo gedownload... doet hij het niet, zal allemaal best bekend zijn bij de fanatieke gamers, maar damn.... haal hem dan ook gewoon weg ipv nog te laten downloaden. =(
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Had liever gewoon een Crysis 1 port imo.
     
  12. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had het spel aanzienlijk gedowngrade moeten worden.
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop voor je dat dit sarcatisch was bedoelt..
     
  14. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat een kut spel crysis zeg!!!

    Dacht gooi voor de gein halo:reach erin. En toen moest ik huilen van die grafix ervan. Aangezien ik best wel een grafix hoer ben. Zal ik andere games niet meer vaak spelen doordat het er in mijn ogen niet meer eruit ziet:+
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    So, doet Crytek met deel 2 toch ook.
     
  16. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn perfect, Eindelijke komt de volle potentie van de xbox naar boven.
    Crysis 2 is gewoon de nieuwe standaard om te meten, Call of Duty enzo kunnen hier veel van leren.
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Nee, Crysis2 is een rechtstreekse kloon van Quake.

    Quake was de eerste FPS waarbij een dedicated gfxcard mogelijk was (3Dfx Monster3D geloof ik, heb ik destijds gekocht lol als een van de eerste, ik geloofde niet eens dat het zou werken en dacht dat het een 'gimmick' was)

    En feitelijk is Crysis2 nog steeds hetzelfde, een FPS die gebruik maakt van een dedicated gfxcard.

    Wolfenstein, Doom en Duke waren ook FPS maar zonder de 3d gfx card stuff. Duik je in de boeken zal het nog wel iets anders zijn, maar als gamer van het eerste uur heb ik het zoals boven staat meegemaakt.
     
  18. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Crysis 1 is technisch geavanceerder dan het tweede deel.
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Binnenkort komt Deus-ex uit, die begon het genre FPS/RPG zoals Bioshock. Halo is niet veel anders dan andere shooters, ze passen alleen meer grotere gebieden toe met voertuigen. Crysis gaat verder dan dat


    Zit wel degelijk verschil tussen Cryengine 2 en Cryengine 3 hoor :emo:
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    knap dat mensen happen :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina