[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

1. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lucky bastard :eek:
    Voor een docu oid?

2. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Krijg nog te horen waar het precies voor is maar zal waarschijnlijk voor een mini-docu worden ja.

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nice luuk!

Hoogstwaarschijnlijk ga ik naar Mexico komende zomer. Ik hoop eigenlijk nog Cuba of Peru mee te pakken, maar vooral Peru is toch een flink end weg van Mexico.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga in mei naar Pitztal en in de zomer hoplijk dit:

[yt]ILK2n1kvDdo[/yt]
    (alleen dan 2011 natuurlijk :p)

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oeh waar? Prachtig land.

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Rondtrekken, verder nog niet echt plannen. Ik zal van te voren nog wel kijken waar ik echt heen moet gaan. Tips misschien?

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben alleen in Yucatan geweest, was wel geweldig dus dat zou ik je sowieso aanraden maar voor de rest kan ik je weinig vertellen. Sowieso wel de Maya tempels bezoeken, hoe toeristisch ook , ik vond het echt geweldig om 't te zien. Vond 't eerlijk gezegd een stuk boeiender dan de Egyptische piramides.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jup, ben ik ook geweest.
    Ga btw niet alleen maar naar de resorts maar trek eens het binnenland in.
    Dan zie je het échte Mexico.

BTW, ik ga eind feb naar:
    Zillertal (1 week)
    en begin augustus 2 weken:
    Surfen op Bali! _O_

Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nice! Indonesië lijkt me echt fantastisch! _O_ Hoor er altijd mooie verhalen over, vooral over de kleine steden en de cultuur. Zeker ooit eens heen.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Het is best cheap!
    Alleen de vlucht kan de kosten in, maar als je daar vroeg bij bent, is 2 weken Bali echt niet duurder dan 1 week Ibiza ofzo.

Ik heb er iig ook zin in. Eerst nog wat lessen hier nemen, en dan daar 4 uur per dag surfen en daarnaast lekker luieren.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    1 Week Ibiza is dan ook gruwelijk duur:+.

Wilde deze zomer met 3 vrienden naar Ibiza gaan , maar uiteindelijk toch besloten dat we het niet gaan doen. We willen daar wel gewoon keihard stappen , maar 1 avondje stappen loopt toch al makkelijk in de paar honderd euro. Dat heb ik er gewoon niet voor over , hoe gruwelijik het uitgaan daar ook is. Daarom toch waarschijnlijk dit jaar weer Kreta , niet Chersonissos maar Malia (het Engelse gedeelte van Kreta, veel gezelliger ipv die opgefokte boeren in Cherso).

12. Remco

Remco Guest

Jep, Albufeira is tof! Heel leuk dat je kunt afwisselen tussen het oude en het nieuwe gedeelte. Heel veel verschillende tentjes met ook ontzettend veel verschillende muziekstijlen. :)

Ik was zeer tevreden :)

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit jaar ga ik lekker 2 weken naar Kos!:) Van 19 juli tot 2 augustus, het zal wel lekker warm zijn!
    Samen met m'n vriendin, een goede vriend en zijn vriendin gaan we lekker uitrusten in Mastichari, dus niet in Kos-stad. Het ligt denk zo'n 20 kilometer van elkaar af.
    Ook nog een zeer goedkoop ticket gevonden, dus dat is helemaal lekker:)

14. JayJayFLY013

JayJayFLY013 Adidas

Leuk Bevonden:
    0
    Platja d'aro voor mij en nog 5 maten dit jaar, iemand ervaringen?

15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Iemand ooit in dublin geweest?

Ik ga er van 16 tot 18 maart heen (17e is st patricks day hehe).

Iemand tips/ervaringen/aanraders?

Wat is de beste locatie voor een hostel bijvoorbeeld?

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Platjes daaro :lol:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Iemand hier ooit is in Zakynthos geweest?

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, als je van engelse hoeren gaat, GAAN!

Ga je voor wat dingen te bezichtigen. Dan is het oké er zit wel een fucking mooi plekje daarzo.

Daar heb ik deze foto gemaakt:

Het is wel oke, maar verwacht niet te veel. Vooral het uitgaan is echt een grote hoerenstraat.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is toch Malia geworden, ook hoog Engelse gehalte maar was ik vorige keer ook een paar keer en het beviel me toch erg goed. 24 juni 2 weken weg :cool:.

20. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    Hee mannen,

Ik heb een vraagje en ben beniewd of iemand hierop het antwoord weet. Over ruim een maand vertrek ik met een klasgenoot voor 3 maanden naar Canada. Nou hebben wij ons ticket geboekt via antwerpen. Vanuit antwerpen reizen we naar schiphol en vanuit daar vliegen we naar Calgary.

Nou is het zo dat we sochtens om 7 uur vanuit antwerpen met de trein naar schiphol vertrekken en daar om half 1 pas verder vliegen. Weet iemand of je perse gebruik moet maken van deze trein? Makkelijker zou het zijn als we gewoon op schiphol opstappen, zonder eerst naar antwerpen te gaan. Maar ik weet niet of da kan ivm bagage en dergelijke?

Deel Deze Pagina