Flanken met je rug tegen de muur, dat moet werken. Back-up plan is wanneer de vijand te close komt is gaan liggen, dan zien ze je altijd te laat. De meest gevaarlijke gasten zijn altijd de snipers en SMG runners in de kleine maps.
Wat wel een epic wapen is trouwens, is de heavy SCAR-rifle(de met de 90 kogel clip) en dan + steady aim. Daar maak je veel multikills mee. Echt jammer dat de game zo laggy is waardoor ik steeds gefrustreerd raak, anders zou ik dit echt non-stop kunnen spelen.
edit:
Oei, steady aim in combinatie met de sniper werkt ook wel lekker. Alleen jammer dat ik niet meer zo accuraat ben, maar dat gaat straks wel weer naar mijn oude niveau als ik mijn vorm ff weet te pakken. Blijft toch wel leuk om te sneaken en rennende gasten dwars door hun kop te schieten. Ze hebben geen idee wat hun overkomt.
Je unlocked later ook nog eens de mogelijkheid om voor 200 BP ammo te komen. Dit vind ik wel fijn zodat ik gewoon lekker bullets kan spammen met mijn sniper. Een van de redenen waarom ik geen hoge streaks kan halen is omdat ik steeds zonder kogels kom te zitten.
Laatst bewerkt: 25 mrt 2011