1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, eindelijk eens in een EU server. Meteen even de achievements Weapon Expert en 5-Star Threat.
    Wel 1 van mijn beste potjes tot nu toe.

2. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik kom op het moment ook nergens in ee potje ,
    hij geeft uiteindelijk een fout bij het aanmaken
    van een baken ofzo :mad:

3. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even dashboarden of je console herstarten. Dan zou het verholpen moeten zijn.

4. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    thanks , ik zal het zo ff proberen

5. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik doe altijd een Netwerk test... meestal heb je dan weer goede kansen!

6. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    vandaag weer geprobeerd met 2 man in een match te komen... wat een drama, dat gaat dus nooit niet lukken.

Ze mogen zo o.a. daar wel es wat aan gaan doen want dat is echt bagger!

7. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Als je goed hebt opgelet staat er in het main menu onderaan dat die feature disabled is om de server issiues op te lossen.

8. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    my bad... niet gezien .. nou hopelijk lossen ze dit snel op dan

9. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is echt het meest random spel ooit, ben OF de beste OF de slechtste in deze game...

Hit Detection lijkt op het moment weer eens niet meer te bestaan!

Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Day of defeat _O_ wat was dat awesome.
    die recoil was ook echt flink daar :cool:

11. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een K/D van 1.65 of iets in die richting O-)

12. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Op Cod MW2 ook iets rond de 1,65.
    BC2 is hij 1,38.
    En Cod BO ook rond de 1,6 maar die speel ik niet meer.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  13. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    mijn k/d is op homefront 1.4 was 1.7

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik had eerst 2.8 ofzo maar daarna is ie kapot gelagged waardoor het waarschijnlijk een stuk lager is. :thumbs:

Geen spel voor mij dus.

Zo, die zijn vroeg zeg!

Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  15. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    vind het maar stom van die developers, dat eerst servers wel ok werkte, nu bijna nietmeer, en mogen we ineens wachten op de title update, ja lijkt me toch kut voor ze nu crysis uit is!

16. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    bij de ps3 is het ook bagger jammer want hijs wel cool, en die update moet wel snel komen nu niet tespelen ze

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag de game een tijdje gespeeld bij broer en hij is opzich best cool, er zit echt SFEER in die campaign. Iets wat totaal ontbreekt in campaigns van Black Ops bijvoorbeeld, of althans ...dit soort sfeer. Het deed me ook denken aan Metro 2033, maar het had tegelijkertijd zoveel meer kunnen zijn.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Flanken met je rug tegen de muur, dat moet werken. Back-up plan is wanneer de vijand te close komt is gaan liggen, dan zien ze je altijd te laat. 8) De meest gevaarlijke gasten zijn altijd de snipers en SMG runners in de kleine maps.

Wat wel een epic wapen is trouwens, is de heavy SCAR-rifle(de met de 90 kogel clip) en dan + steady aim. Daar maak je veel multikills mee. Echt jammer dat de game zo laggy is waardoor ik steeds gefrustreerd raak, anders zou ik dit echt non-stop kunnen spelen.

edit:

Oei, steady aim in combinatie met de sniper werkt ook wel lekker. Alleen jammer dat ik niet meer zo accuraat ben, maar dat gaat straks wel weer naar mijn oude niveau als ik mijn vorm ff weet te pakken. Blijft toch wel leuk om te sneaken en rennende gasten dwars door hun kop te schieten. Ze hebben geen idee wat hun overkomt. :9

Je unlocked later ook nog eens de mogelijkheid om voor 200 BP ammo te komen. Dit vind ik wel fijn zodat ik gewoon lekker bullets kan spammen met mijn sniper. Een van de redenen waarom ik geen hoge streaks kan halen is omdat ik steeds zonder kogels kom te zitten.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  19. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Kunnen ze niet ff fixen dat het weer gewoon alle maps afspeelt? Dat hebben ze nu ook gefucked dus ze kunnen het niet fixen?

Deze game krijgt wel echt een dikke 10 kwa technische problemen, gelukkig is het wel een redelijk chill bedrijf die het nog probeert te fixen.

En het is vandaag ook weer het leuke ik ga in 1 schot dood, maar zelf 10x schieten dag! leuk!
    Wat een schijt spel... Instant dood constant echt dubbele fun hiero! nog nooit zo erg genoten van een game echt toppie!

Edit: Weer een super bullshit moment! sta voor een gastje met mn Light tank... schiet 10x recht op zn neus... er gebeurt niks!

(crysis 2 is ook niet bezorgd door tnt vandaag, ben ziek, spier in mn been is gefucked dus kan niet goed lopen... ben dus wat geirriteert vandaag mijn excuses)

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Leuke review, met een opvallend hoog cijfer gezien de verhalen die je hier regelmatig post over lag e.d.

Deel Deze Pagina