[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

1. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij zitten de bagage systemen van treinen niet op die van schiphol aangesloten. Ook als je met die trein gaat zul je waarschijnlijk zelf je bagage moeten inchecken op schiphol.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet via Antwerpen, er is een kans dat ze je treinkaartje gaan controleren op Schiphol. Omdat anders iedereen die vlucht boekt en dan gewoon direct naar schiphol gaat aangezien dat vaak goedkoper is. Dus ze willen vaak zeker weten dat je wel vanuit Antwerpen bent gekomen.

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Deze zomer met wat vrienden touren door Frankrijk:)! Iemand nog wat toffe plekken voor het uitgaan? En wat leuke campings die aan te raden zijn:+..

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Dat ziet er echt te ziek uit :eek:

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ga van de zomervakantie weer naar Lowlands, ik denk nergens anders heen want dat laat m'n werk niet toe :+

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.941
    Iemand ervaringen met Kos? Wil ik met een paar maten heen (ipv Albufeira), hoewel ik eig. meer zie in nog ff flink wat sparen en dan een maandje heel ergens anders heengaan en dan in mn uppie backpacken ofzo.

Vet, ga je alleen of met iemand?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Kos is hetzelfde als Albufeira alleen dan ergens anders.

Ik bedoel, je gaat obvious naar Kos om gewoon lomp te zuipen. Wat ga je dan vragen naar ervaringen? Maak er niet meer van dan het is, alsof je cultuur wilt zien ofzo.

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.941
    Ja klopt, maar moet ff bij mezelf nagaan of ik wel weer een week lang lame wil zuipen. :+ Met wie ga jij dan naar Bali, Tyrant? Gewoon vrienden/fam/alleen?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Met 3 vrienden.
    2 weken.
    Good chillin'

:cool:

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Iemand die aanraders heeft voor de zomer?

Ik wil geen alleen-maar feest vakantie, cultuur en omgeving vind ik ook belangrijk.
    Maar wel ergens waar je nog wel 's avonds chille uitgaansgelegenheden hebt.

Ohja, en niet buiten Europa.

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.941
    Boss. Hoeveel denk je kwijt te zijn?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Verblijf + lessen 350 ofoz
    Vlucht hebben we voor 900 geregeld.
    Eten lukt wel met 2 euro voor 2 weken.

:D

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Sowieso naar Duitsland, Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Slovenië, Oostenrijk en België.

Als de tijd en het geld het toestaat ook nog naar: Polen, Joegoslavië, Bulgarije, Macedonië, Albanië en Bosnië.

Een oost-Europese roadtrip met 2 andere vrienden!:cool:

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Kos is chill, alleen is drank wel duur. Maar ja dat is het op elke uitgaansvakantiebestemming. Chille strandtenten voor overdag, barstreet en een paar leuke clubs voor 's avonds. Ga er zelf ook heen deze zomer, de 15e keer wordt het alweer:)

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    2 jaar geleden ook naar zakynthos geweest. Vond het wel een relax eiland. S'ochtends rond 8 uur werden er van de engelse sletjes gewoon wakker op straat haha. Apart volk. Zat gelukkig wel in een hotel met alleen maar nederlanders.

Ben ook naar dat plekje op die foto geweest. Ff een fototje geupload, hier lijkt het wel alsof ik een dikke pens heb maar dat is vast de lichtinval ofzo :+.

En ook veel schildpadden daar. Als je ff de zee in zwemt heb je al kans dat je er 1 vind!

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je was in ieder geval wel goed bruin :+

Als je dat blauwe water zo ziet krijg je toch spontaan zin om een vakantie te boeken

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Word altijd wel redelijk snel bruin. Houd ook van om in het zonnetje te lopen/zwemmen/liggen! :b:

Heb ook gelijk zin om op vakantie te gaan. Alleen dit jaar gaat het hem niet worden. Huis word in september opgeleverd dus het geld word daar in gestopt en in een auto! Word waarschijnlijk pas in maart op vakantie maar dan wel voor het eerst buiten europa!

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga met 3 vrienden bijna 5 weken met een camper door de VS crossen. Half mei tot half juni :)

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
  20. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Met een paar teamgenoten gaan we naar Renesse! Camping de Duinhoeve.
    Met m'n pa is nog niet duidelijk. Ik wil wel graag een keer naar Amerika, maar dan naar NY enzo. Dat is meer iets voor de meivakantie ofzo.

Deel Deze Pagina