[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Remco

Remco Guest

De nieuwe bandenregel moet misschien ook even in de OP :)

11 setjes ipv 15 ;)

Wel jammer vind ik, krijg je allemaal die banden-besparende acties.

2. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Qualy was niet in HD :emo: dus als kikkerlandje moeten we denk ik weer wachten |:-

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Let's the battle begin! Historie vs Drankje.

5. Remco

Remco Guest

Drankje \o/

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar historie , die drankjes zijn niet te zuipen :+

Zoals alle energydrinks imo.

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Red Bull zou kunnen verrassen tijdens de start, schijnt dat zij een erg klein KERS systeem hebben die ze alleen dan gaan gebruiken. Ben benieuwd wat het wordt morgen, als er geen rare dingen gebeuren en de Red Bull heeft geen betrouwbaarheidsproblemen dan zou Vettel lachend naar de streep moeten kunnen rijden.

McLaren is voor mij in elk geval de grote verrassing (en opluchting!) van vandaag. Gelukkig zijn ze terug gegaan op het conventionele uitlaatsysteem want tijdens het testen was de wagen echt een rampgeval. Hopelijk kunnen Hamilton en Button aansluiten, dan kan het voor de kop een spannende race worden, zeker met de Pirelli banden.

Mercedes en vooral Ferrari vallen wat tegen, ben benieuwd hoe zij het morgen gaan doen. HRT's rijden overigens niet mee, vanwege de 107% regel zijn ze nu officieel uitgesloten van deelname.

8. Remco

Remco Guest

Da's fijn om te horen. Wat een koningsregel!

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik was er wel uit maar zat niet bij mijn pc.
    Ik begon wel weer bijna te janken na Q2. Mercedes heeft het weer niet voor elkaar dit jaar.

10. JeePee

JeePee Guest

Misschien dat Schumi nog wat kan uithalen door op de harde band te beginnen?

Trouwens niet de wekker vergeten te verzetten jongens! Lullig als je een uur te laat inschakelt :p

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Aja schijt, dat heb je ook nog natuurlijk 8) Ik was van plan om live te kijken maar ik kijk toch maar de herhaling om 1 uur, doordeweeks is het ook altijd kwart voor 6 dus in het weekend wil ik nog wel een beetje aan mijn uren komen :+

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Toch maar live O-)

13. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Vettel :thumbs:
    & d'Ambrosio 16e, Goed van hem !

14. JeePee

JeePee Guest

Goed? Slechter kon niet :+

Aardige race. DRS gelukkig minder effectief dan ik dacht en het slijtageniveau van de banden was prima. Goede race voor mij als Vettel supporter natuurlijk, maar ook Petrov deed een goede zaak. Mclaren had een lekker tempo en Ferrari? Niet snel en ook nog eens hoge slijtage aan de banden... Die hebben werk te doen. En waar Webber mee bezig was is me ook een raadsel.

Barrichello trouwens ook nog niet wakker of wel? Eerst DRS halverwege het rechte stuk een keer activeren, vervolgens KERS veel te laat inzetten en dan nog stom verremmen =(

Go Vettel \o/

15. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel zijn eerste race ;)

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Petrov ja, wat nou als...? :+

17. JeePee

JeePee Guest

Als laatste worden in je 1ste race als enige op 4 ronden al een prestatie is... Perez, die reed een goede 1ste race ;)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vond het toch een redelijk saaie race. Verassingen vandaag waren voor mij Petrov en Perez. Perez die een erg sterk debuut maakt. McLaren gelukkig een stuk sneller dan verwacht :thumbs: Hamilton erg knap 2e en balen van Button.

Wat heeft Barrichello dit weekend zeg?! Iemand met zoveel ervaring mag dit soort fouten gewoon nooit maken, punt. Balen voor Schumacher zeg.

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Heeft die Peter Sauber dan toch weer goed gezien met Perez. Hij zei vorig jaar al dat het absoluut geen wilde gok was en dat blijkt nu wel.

Heidfeld is trouwens wel erg achteruit gegaan, ook vorig jaar al viel ie me tegen die paar races bij Sauber.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Absoluut, Perez ging echt lekker vandaag. Ben benieuwd wat hij nog meer kan. Dit weekend by far de beste rookie.

Heidfeld, tja..........Hij zegt in de kwali te zijn opgehouden, maar als ik naar de snelheid van Petrov in de race kijk, dan moet Heidfeld met al z'n ervaring toch echt wel heel veel verder dan P14 komen! Lijkt er eerder op dat Heidfeld niet meer zo snel is als hij ooit was.

Deel Deze Pagina