[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
  2. JeePee

JeePee Guest

Zonde inderdaad :{

3. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    vraagje wie had trouwens de snelste ronde??

4. JeePee

JeePee Guest

Massa.

5. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    thanks met wat voor tijd??

6. JeePee

JeePee Guest

Dat moet ik even opzoeken :9

1:28.947

7. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    thank you

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JeePeePedia :+

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Shit ik had bijna heerlijk gescoord bij gpmanager. Petrov en Perez zaten in mijn team. Maarja Petrov ook een heerlijke race:thumbs: En Heidfeld is wel een faal, ze hadden gewoon Hulkenberg moeten halen, maarja dat wisten we al.

En Mercedes=( Wat een rampenweekend om mee te beginnen.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Erg gave race om mee te beginnen! Ik heb genoten als kijker. :) Eerste race van het seizoen, eerste race zonder Robert Kubica en dán je eerste podium halen... dat moet een mooi moment zijn geweest!

11. Remco

Remco Guest

Haha die schumacher, wat een pannenkoek. Inpakken en wegwezen, drol. :)

Prachtige race van Vettel, Jenson voorbij alsof 'ie er niet rijdt, geniaal!

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Aardige race in een voetballoos weekend.

13. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
  14. JeePee

JeePee Guest

Want? Aangereden in bocht 3, lekke band, en vanaf dan met een verkeerd uitgelijnde auto nog 20 ronden afleggen. Kon hij niks aan doen.

Raikkonen ook weer WRC puntjes binnen in Portugal. 7de. Ging niet erg hard, maar wel volledig foutloos :)

Was een leuk raceweekend dit!

15. Remco

Remco Guest

Hij had een grote mond van tevoren en maakte dat in de kwali niet waar. Hij wordt eruit gereden door de zogenaamde 2e rijder. Ik mag em niet :)

16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    wie heeft ooit gezegd dat ze Rosberg daar als tweede rijder zien??
    Ze zien elkaar ook als gelijken wat ook logisch is gezien vorig jaar

17. JeePee

JeePee Guest

Grote mond? Hij heeft zich zowat de gehele winter negatief uitgelaten over de Mercedes. Ze kwamen veel tekort op Red Bull zei 'ie. Pas na de update in Barcelona (waar MGP daadwerkelijjk veel sneller ging dan voorheen) begon Schumi het positief in te zien en te hopen dat het gat zo goed als dicht was. Ik heb geen persbericht gelezen waarin hij meld dat ze het wel even gingen doen in Melbourne.

En op 89 duizendste Q3 niet halen vind ik niet eruit gereden worden door je maat die op P8 staat terwijl je KERS niet goed werkt. Webber, die werd eruit gereden door Vettel, maar het verschil Schu/Ros was niet zo groot.

Hoop trouwens echt dat Schumi nog een podium/overwinning pakt dit jaar. Heb wel respect voor de uitdaging die hij aan is gegaan. Lijkt me mooi om hem zijn sprongetje weer te zien maken :)

Edit://
    Sauber vecht de straf aan trouwens. Ze hebben geen voordeel gehad van de overtreding dus van mij mogen ze het bij een waarschuwing houden!

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2011
  18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, vind ik niet. Ik vermoed dat er van tevoren veel op gehamerd is hoe de reglementen zijn. Dan is dit wel een goed statement naar de rest toe. Als je nu gaat waarschuwen, dan denkt een ander team de volgende keer hetzelfde te kunnen doen onder het mom van 'ach, we krijgen toch eerst maar een waarschuwing'.

Die Perez die komt vanzelf wel aan z'n puntjes :)

19. JeePee

JeePee Guest

Maar in het verleden zijn er wel vaker waarschuwingen uitgedeeld: "Als het volgend weekend maar goed is." En dat waren dan onderdelen die de prestatie bevorderde... Beetje flauw voor Sauber zo.

20. Remco

Remco Guest

Ik vind het ook erg overdreven. Rubens tikt Nico eraf en krijgt 'slechts' een drive-thru' en sauber wordt gelijk helemaal gediskwalificeerd.

Deel Deze Pagina