De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    [yt]nrV6XHBQKg4[/yt]

Bal kwijt 8)

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Echt een Ronaldinho move :cool:

El Salvador - Jamaica begint om 23:59 8)
    Ik hoopte dat als het WK naar Nederland ging, Jamaica zich zou plaatsen:+

Ze zijn beter dan de meeste mensen denken, nu 52ste van de Wereld. Winnaar van de Carribean Cup (doet alleen Trinidad en Tobago als enigszins noemenswaardig land ook aan mee), en waren op 98'.

Ik zag op wikipedia trouwens, dat als Joegoslavie 2 goals meer had gescoord (hadden 7 punten, maar op doelsaldo achter Duitsland) De achtste finale op 98' Nederland - Duitsland was :+

Frankrijk had dat toernooi 10 verschillende doelpuntenmakers 8)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    No look aanname :lol: Hij legt 't er alleen wel heel dik bovenop.

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Hahahaha geniaal dit!

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Verwachting: Coronel stapt woensdag op.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    In het hedendaagse voetbal en met de crisis is de 2e vraag van belang om een basis neer te zetten. Een stabiele financiele huishouding is in deze tijd onmisbaar. Daarbij geholpen zijn sportieve prestaties natuurlijk wenselijk.
    Op dat gebied schiet Ajax op dit moment behoorlijk tekort. De man daarvoor verantwoordelijk is natuurlijk vd Boog. Echter heeft het hele bestuur afgelopen jaren gefaald. vd Slop heeft in de jaren dat hij daar zit gewoonweg geen daadkracht getoond als CFO.
    Afijn, ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

Ad 1: Omdat iemand met gezond verstand weet dat een Algemeen directeur (CEO) ontslaan tezamen met ongekende ingrijpende veranderingen niet in 3 maanden kunnen.

Dat Johan geen blad voor zijn mond heeft weten we allang, alleen is het jammer dat hij nu wel heel erg door schiet. Het is allemaal zo makkelijk om te zeggen en daarmee kom ik bij het 2e punt:

De gezondheid en de vrouw van Johan die in de weg staan om enige verantwoording te nemen voor de veranderingen die jij voorstelt is natuurlijk een excuus die een brugger van 13 nog niet eens kan verzinnen.

De grootste onzin, geholpen door het feit dat het niet de 1e keer is dat Johan van alles zegt, maar nergens verantwoordelijk wil zijn.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ontslaan valt helemaal niet onder zijn plannen. Hij wil misschien 5 mensen ontslaan, waar Van den Boog er vorig jaar nog 8 de laan uit heeft gestuurd. Volgensmij heeft Van den Boog ook nog gewoon gezegd dat hij het eens was met de plannen maar dat ze nog verdere uitvoering en concretisering nodig was. Al hoor ik hem nu weer zeggen dat Bergkamp te weinig inzet toont (alleen daarvoor zou je IMO al ontslagen moeten worden, beetje clubicoon in de media ten kakke zetten) om een grotere technische taak te krijgen.

Je doet nu net alsof Johan Cruijff met de meest onrealistische en abstracte plannen aan komt zetten terwijl hij er maanden lang aan heeft gewerkt met een hele groep oud-voetballers. En dat is het verschil met andere keren. Dit keer wil hij er echt vol voor gaan.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612

Ach als je schoppen uitdeelt kun je schoppen terug verwachten, dat nieuws over Bergkamp kwam niet als verassing. Kinderachtig.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als Van den Boog echt een pr-bureau heeft ingeschakeld om die berichten over Blind de wereld in te helpen, is het einde zoek. Cruijff wil Blind dus weldegelijk behouden. En dan verzinnen dat Cruijff hem lukraak wil ontslaan puur om de algemene opinie te beinvloeden. :emo: Heel jammer. Maar goed, Cruijff is er inderdaad mee begonnen dus ik kan het wel ergens begrijpen.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Pak dan ook de verantwoording voor je planning zou ik zeggen, dat is een punt waar iedereen over valt op dit moment.

Wat we nu krijgen is een media spelletje zonder winnaar.
    Heel leuk voor de media, maar ajax en de 2 heren schieten er geen reet mee op.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Pak dan ook je verantwoording? Volgens mij is dat punt toch juist nu niet relevant in deze discussie. Eerdere discussies wel, maar nu heeft hij een heel plan opgesteld en wil hij daarmee aan de slag gaan.

Ik snap niet hoe mensen er niet voor kunnen zijn dat Johan Cruijff het technische deel volledig op zich neemt. Een kwaliteit van Cruijff is verder ook vaak om mensen op de goeie plek te zetten.

Rik van de Boog is puur bezig met het behouden van zijn baan, zodat hij wat langer baasje kan spelen. Hij heeft nu zelfs dus een PR-bureau ingehuurd. Wel geinig overigens, een tweet in mijn timeline verwoord het perfect:
    Hoor overigens niets over Slop, wanneer wordt die gozer er nou eens uitgeknikkerd.

17. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zowiezo een achterhaalt argument. " Cruijff neemt nooit verantwoordelijkheid"

Volgens mij heeft hij toch zelf een technisch beleid gemaakt met oud-voetballers en personen die de verantwoordelijkheid krijgen over het technische beleid. Juist! Johan zet die personen op die positities. Dus is het ook zijn verantwoordelijkheid.

Dat hij geen officiele functie binnen ajax krijgt en zodoende niet direct verantwoordelijk is maakt toch geen fluit uit? Wat wil je nog meer. Johan doet dit alles vrijwillig!

Ik snap dat bestuur gewoon niet. Waarom zou je dit technisch plan niet willen uitvoeren? Ik kan maar 1 reden bedenken en dat is eigen ego en macht. Wil je op dit beleid verder bouwen?

Welk beleid praten we dan over? Dit bestuur heeft geen beleid. Ze doen gewoon wat volgens de publieke opinie het beste is om zelf zolang mogelijk te kunnen blijven. Nu hij de publieke opinie tegen zich krijgt probeert hij met onzin argumenten zieltjes te winnen. Jammer V.D boog dit gaat je niet meer lukken:'-(

Als we er niet uitkomen gaan we gewoon lekker verder met ons huidige beleid hoorde ik V.d boog zeggen.

Welke van de verschillende beleidsplannen staan ze nu voor?

* rapport coronel?

* trainer volledige macht ( Jol)

* aankoopbeleid volledig door trainer ( Jol en Marco )

* terug naar de basis(Frank de boer, Cruyff en consorten)

:confused:

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft er laatst zelf eentje bedacht. Een tussenvorm.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    hmm

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dan:

Uit het niets begint hij over dat hij graag bij Ajax rondkijkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina