1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Had ik ook wel in PFD formaat voor je gehad ;p
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zal ik ook nog ff doen dan.

    Ik ga dit zomer ook naar Amerika, een maand. Had graag rond willen rijden op een Harley, maar dat is echt fucking stervesduur. Zit je beter in de slappe was, of heb je ergens betaalbare opties kunnen vinden?
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Damnit.. ah zon stukkie papier leest wel lekker :)
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    8 dagen road king zit je al aan de 1900 dollar :confused:. Vraag me ook nog af hoe ik het rond krijgen. Anders is al het spaargeld weg :+
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je goed zoekt kan je je eigen motor naar amerika heen en weer verschepen voor 800 euro. Is dan wel 12 dagen onderweg en je moet je motor papieren afgeven aan het vervoersbedrijf. Je zit alleen met een motorverzekering want die krijg je niet zomaar in amerika.
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook aan gedacht inderdaad. Hoewel het heel vet is om mijn eigen motor daar te hebben is het ook heel vet om HD te huren. Hoort wel bij een usa trip.

    Daarnaast is onze tijd heel kort en willen we geen tijd verspillen aan motoren ophalen/wegbrengen bij een haven en verzekeringen. Huurmotor bij het vliegveld is opstappen en gaan.

    Geld moet rollen zullen we maar zeggen :p
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, voor die kortere periode is het net te overzien zo'n bedrag.



    Altijd spannend ook hoe ie daar dan uit het krat komt :D.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  8. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    wat is belgie toch een land met kut wegen. Had route gedownload door het Belgie hier in de omgeving van maastricht. misschien dat het in de ardennen beter is. Maar wat een kuilen hobbel en gaten. om nog over logica van kruisingen, rotondes en bewegwijzering maar te zwijgen. Ben dan ook vrij snel weer terug gereden naar het mooie nederlandse limburg...
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is daar laatst ook weer een automobilist overleden toen een vrachtwegen (door een kuil in de weg) de andere baan op getrokken werd.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    :lol:

    Helemaal waar,sommige stukken weg zijn daar echt levensgevaarlijk.
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    In de auto is het al een verschrikking.. laat staan de motor dan.
    Viel me op dat Luxemburg mooie wegen heeft.
     
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    dieptepunt was een haarspeldbocht. naja, niet echt een bocht. zat niet echt een bocht in, meer een soort bak van twee tegen elkaar aanliggende wegen. voor een motor op zich niet zo'n probleem, maar een vrachtwagen in de binnenbocht moet toch zeker een keer (denk twee) steken.
    Maar het ergste was dat ze nou net dat stuk (de bocht, en de aan- en uitloop) kinderkopjes hadden neergelegd! behalve dat ze spekglad waren, lagen ze schots en scheef. nog geen 10 kilometer van de grens van nederland, maar zoooo'n ander land...
     
  13. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, heeft iemand hier ervaring met de Kawa ER-6N? Deze begint nu toch wel erg in de picture te komen maar ik heb nog nooit iemand gesproken die er een heeft/had.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Probeer het is op het Viva forum.





    Maar, om toch nog serieus over te komen, een vriend van mij rijd op een ER6N en die vindt het het helemaal geweldig. Stuurt lekker, en hij kan er nog aardig op z'n achterwiel mee rijden ook :+ Kan je genoeg lol mee hebben dus.
     
  15. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het verstandig om in de herfst te beginnen met de lessen voor een motorrijbewijs? Of kan ik dan toch beter wachten op het voorjaar van 2012..
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    @Viper62: Wordt toch vaak gezien als een lesmotor, erg goed ding maar ben bang dat je er snel op uitgekeken raakt.

    @Jeffer: Kan wel zijn dat je dan in de winter moet afrijden en met een beetje pech is het dan vanwege het weer niet mogelijk.
    Eigenlijk wel beter om in de herfst te rijden leer je gelijk hoe makkelijk je onderuit gaat met natte bladeren e.d.
     
  17. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou je hem naar mij kunnen sturen?
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedenk me nu trouwens dat ik een keer een ER6N als leenmotor had toen de Monster in onderhoud was. Was eentje met Akra pijpen. Viel me toen op hoe leuk dat ding nog was, en ook een lachen geluid. Nee moet zeggen, zeker voor het geld, is het een leuke fiets om mee te beginnen.
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Als eerste motor zeker vet hoor! ik had een GPZ500s uit '88 ;)
    Toch veel lol aan gehad maar na een jaar was ik het wel zat.
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwprijs van een 696 Monster ligt 800 euro hoger dan de Kawa (ER6N). Je weet waar ik zelf voor zou gaan :D. Maar zoals altijd, ik zou er even mee gaan rijden. Kijk wat je meer ligt.

    Ik weet wel dat ik de ER6 weer wat mooier vind dan de ER5. De ER6 mag dan nog steeds ingezet worden als lesmotor, maar hij oogt wat boeiender. Wat 'lang leuk blijven' betreft; was na 4/5 jaar m'n 620 monster nog steeds niet echt zat hoor. Ik ontgroeide het rijwielgedeelte alleen een beetje, dat is aanzienlijk beter op de nieuwe generatie.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina