Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639

Die gasten hebben toch ook hoedjes. Plus ze lachen niet :p.

2. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar daar heb ik dan weer niks van :+

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ah balen :+
    Al is het qua schieten denk wel toffer om Star Wars te doen ivm licht en detail.

4. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Luuk, held! _O_ Echt een tof project!

Ik zie trouwens ook regelmatig platen van Star Wars vlieg-/voertuigen op Flickr voorbij komen, gewoon met een witte achtergrond. Dat vind ik dan weer niks, dat kan jij beter!

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ehh heeft Luuk het ook niet van een andere project gezien?

6. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat Tom meer bedoeld dat hij die witte achtergronden saai vind ;)
    Op flickr komen regelmatig van dat soort dingen voorbij maar die zijn inderdaad niet heel bijzonder, vind het veel gaver om er dan zo'n duister tintje aan te geven :)
    Thanks Tom!

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  7. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    My point exactly.

Ik volg de heer cock namelijk op de voet, en weet precies waar deze jongen geïnspireerd door raakt! *)

8. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha cool om te horen hoor Tom dat je me op de voet volgt :9
    Maargoed, weer even 2 door de bewerking gehaald, komen nog wat aanpassingen maar vind ze nu al behoorlijk aardig :) (niet zo vet als de vorige IMO :))

9. Remco

Remco Guest

Hmm, ik wilde eigenlijk net m'n eerste serie gaan posten. Ik laat 't maar even zitten 8)

10. Janna

Janna 190

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo onzeker, eens moet de eerste keer zijn!

Jeeej allemaal Oporto gangers, gezellig!

@Chris: watvoor resolutie wil je hebben?

11. Remco

Remco Guest

Nou, vooruit dan maar. Ik heb dus m'n eerste serie gemaakt. Normaal schiet ik wat ik zie, nu was het dus met voorbedachte rade. :) Ik ben kort gezegd op zoek gegaan naar afval. Klinkt heel raar als ik het zo zeg. 8)

Naar mijn mening is het wel goed gelukt :)

Takin' out the trash

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

12. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Godverdomme wat een tof idee. Serieus. vette serie ;)

13. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Whaha, die Lego pics zijn echt stoer Luuk, maar stiekem moet ik wel een beetje lachen als ik me bedenk dat je een hele middag met die poppetjes in de weer bent ;p

@ Remco, ik vind 8. echt gaaf, leuke serie

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    @ Remco
    Gaver serie! Goeie kleuren enzo. Heb alleen 1 vraag: waarom bij bijna alle foto's dezelfde compositie?

15. Remco

Remco Guest

Dank jullie wel, allemaal! Doet me echt goed, ik was nogal gespannen over de reacties, misschien vreemd, maar ja, zo ben ik.

@Bas: Enerzijds de onervarenheid, anderzijds omdat de foto's naar mijn mening het mooiste uitkwamen. Ik heb hier en daar nog wat gesneden en gekeken, maar zo vond ik het 't mooiste :)

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Met fotografie moet je dat juist niet doen. Post ook de wat mindere foto's zodat je kritiek krijgt, en handige tips. Zodat je volgende foto beter word.

Oke. Maar je kan ook afwisselen tussen links, rechts en midden.

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
  18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind dat dat juist wel een goede eerste insteek.

Ik vind alleen wel dat het juist net niet consistent genoeg is. Als je echt alles op dezelfde manier fotografeert, dan krijg je meer een soort verzameling van beelden, ik denk dat het dan pas echt interessant wordt. Nu is het eigenlijk inderdaad gewoon rommel op straat. Zoals je zelf al zegt.

Hier een voorbeeld van wat ik bedoel (van een meisje van de academie); http://www.marinanke.com/index.php?/2010/found-stuff/ Zij spaart dan boodschappenlijstjes die ze inscant, maar je begrijpt m'n punt wel hoop ik. :+

Wel goed trouwens dat je nu al begint met series te maken, daar kun je uiteindelijk het meest mee.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Had hem ook al gezien ja, DOEL woohoo!

Voor het 48 hour film project in Breda was er ook een team af gereisd naar Doel om daar te filmen, als die online is post ik hem ook wel even :)

20. Janna

Janna 190

Leuk Bevonden:
    0
    @Remco
    Ben het geloof ik wel een beetje met Henri eens. De compositie lijkt nu wel telkens een beetje op elkaar, maar door de kleine verschillen vormt het nu net geen geheel. Ik wil niet zeggen dat alles dus exact hetzelfde móet zijn, maar door het of extreem wel te doen, of juist totaal niet krijg je meer eenheid.
    Wel mooie kleuren inderdaad zoals al gezegd werd, alleen vallen de pleister en de laatste twee er wat dat betreft dan ook weer een beetje buiten. De ondergrond en het voorwerp zijn daar wat te monotoon, de sigaret zou dan in gras ofzo beter tot zijn recht komen.
    Verder ziet je techniek er wel goed uit! Mooi gebruik gemaakt van scherptediepte en licht, zeker iets waar je op door kunt gaan om te fine tunen:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina