De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik loop al twee weken bibberend en shakend over straat vanwege de spanning voor morgenavond. Ik kan niet wachten. Wil nu eindelijk uitsluitsel.

Udinese staat er trouwens ook niet heel ver achter hè. Zes puntjes op Milan, en ze krijgen Milan nog thuis.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt Jan toch ^^

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
  4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is Coronel ontiegelijk ver in mijn achting gedaald. Wat mij betreft neem je hem zijn erelidmaatschap af, belachelijk wat hij heeft gedaan.

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat rapport moet toch wel nep zijn? Komop als ik dit inlever in 6VWO krijg ik gewoon een onvoldoende.:p

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    [yt]lemg8XGWTzk[/yt]

Kijk wat een mannetje. 8)

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lol @ Falcao actie op 2:50 :lol:

8. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom, als ik vragen mag?

Valt mij vooral op dat bestuur, RvC en directie (bestuur zijn weldegelijk Coronel, Krant en v Eijden Modder;)) vuile spelletjes spelen en dat Cruijff&co toch vooral de vuile was binnen wilde laten en alleen maar redelijk in de media komen, iemand moet mij ook echt eens uitleggen wat Cruijff nou precies doet wat direct schade aan de club ten gevolge heeft?
    Verder merk ik dat veel mensen die vraagtekens bij, of kritiek op Cruijff en zijn plannen hebben duidelijk niet naar alle interviews met de man gekeken hebben en niet op de hoogte zijn van de persoon over wie het gaat. Hij is een genie en terecht wil hij dat als hij een plan maakt dat het precies zo wordt uitgevoerd als hij wil, hij wordt er immers altijd op aangekeken. Dat is ook de reden dat hij geen voorzitter hoeft te worden om verantwoordelijk te zijn (daarbij komt nog dat hij zichzelf daar niet geschikt voor vindt en de man pensioengerechtigd is).

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dit topic een week niet gelezen, weinig behoefte om nutteloze discussies over allemaal roddels uit de Ajax soap te lezen.

Gelukkig gaan we dit weekend weer voetballen \o/

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ben het wel met je eens, dit topic meed ik liever door alle Cruijff meningen die e niet echt boeien..

Geniaal die Japanner, hij zou er 10 in een wedstrijd inleggen als hij op 2 meter afstand van het goal wel besloot te schieten, dat vind ie denk ik niet leuk :cool:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha nu alleen nog leren overspelen!

12. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Een deel van dit artikel.

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er blijven lekker veel verdedigers over bij Ajax.

Misschien maar goed voor vd Wiel ook ;)
    Maar er zijn maar wat spelers doorgeschoven uit de A1 (Ligeon, rechter verdediger) en nu zitten ook Boilesen en Koppers bij de selectie.
    Ook nog goed nieuws:

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een drama zeg. Steek, Wiel, Toby en Jan weg..

Pluspuntjes zijn de terugkeer van Lodeiro en het debuut van Ligeon 'Speedy' in de selectie. Verwacht ik best veel van die jongen. Meer dan die Kappelhof.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor v/d Wiel is rust misschien goed al was het seizoen al bijna afgelopen.

16. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Neem aan dat jullie wel Engels kunnen:

Denken jullie dat ie weg gaat? Ik dacht dat hij nog wel lange tijd zou blijven :p

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel, hij zegt zelf ook al dat je na een aantal jaar bij dezelfde club hebt gezeten je de spelers ook niks nieuws meer kan leren en dus niet kan verbeteren. Hij heeft in de 4 jaar dat hij er zat volgens mij iets van 8 grote prijzen gewonnen. Je zag het toen ook met Rijkaard al, dat laatste jaar liep het gewoon niet echt lekker meer.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Fortuna 0-0 MVV

Geen verkeerde wedstrijd, maar er zat meer in. 9600 man op de tribune, en de sfeer was top! Totdat vlak voor tijd een supporter van Fortuna een cobra6 op het veld gooide. Keeper van mvv liep eerst weg omdat hij dacht dat het zou ontploffen. Toen er alleen rood licht vanaf kwam en rook, dachten hij en ook het hele stadion dat het gewoon een fakkel was. Keeper loopt erheen en wilt het oprapen, maar net voordat hij zich bukt ontploft het. Gigantische knal, en de wedstrijd dan ook terrecht gestaakt. De supporter die het gooide, werd dan ook door mede supporters aangesproken, en kreeg de nodige tikken. Gaat gelukkig goed met de keeper van Mvv. Had zijn hand kunnen kwijt raken. Lees nu al berichten over €20.000 boete, een wedstrijd zonder publiek en punten in mindering. Almere gewonnen, dus het verschil is nog maar 3 punten.

Wat wel mooi was, is dat we met 350 man naar het stadion liepen.:)
    Hier een aantal foto's, filmpjes volgen nog.

Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als dit waar is, wat ik best geloof, dan is het toch ook geen hele grote verrassing. Hij sluit ten slotte elk jaar weer een nieuw éénjarig contract. Daar blijken natuurlijk wel bepaalde intenties uit. Het zou wel erg jammer zijn...

Abidal was gisteren trouwens op de training aanwezig. :)

20. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand linkje voor Twente - PSV?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina