[Rijbewijs] Rijlessen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 15 okt 2010.

1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Iemand die sites weet waar (gratis) oefentheorie-examens kunnen worden gemaakt?
    Als ik zoek kom ik alleen op betaalsites uit, sommige geprobeerd maar de kwaliteit van die examens schommelt.

2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Vanochtend geslaagd na derde examen. Duurde halfuurtje en heb maar een bijzondere verrichting gedaan en dat was alleen even opzij sturen langs de weg om de navigatie aan te zetten. Toen op navigatie terug en terug het gebouwtje in. En toen gaf hij mij een hand: Geslaagd!

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Congratz! :b:

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Morgen voor de eerste keer afrijden. Ik heb nu 37 lessen gehad, dus mag wel een keer. Ben benieuwd hoe het gaat. Laatste les ging parkeren echt slecht. Vooruit inparkeren in een vak ging zo kut, ik zat gewoon over twee vakken heen. File parkeren ging voor het eerst ook kut, raakte stoeprand en stond scheef. Normaal nooit geen problemen mee.

Dus hopelijk gaat dat morgen wel een beetje lekker, want ik ben wel een beetje klaar met de rijlessen. Wel een beetje zenuwachtig, maar niet zo heel erg gelukkig. Morgen ook eerst een uurtje rijden.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach parkeren doen ze nooit zo moeilijk over zolang je maar goed op het verkeer om je heen let.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb tijdens mn examen het file parkeren ook verneukt.
    ik kwam niet goed uit, besloot opnieuw te beginnen maar zag toen een makkelijkere plek iets verder op, zetten m dr in een keer in en kreeg de opmerking goed opgelost.

Nu ongeveer 9 maanden mn rijbewijs en heb pas 5x ofzo moeten file parkeren. Probeerde het vorige week maar toen faalde ik hard:+
    Binnenkort overdag maar weer een paar keer gaan oefenen...

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha zelfde hier, doe echt nooit aan file parkeren. 1x maar gedaan sinds ik m'n rijbewijs heb (en ik rijd best veel). Ach gelukkig maar:+.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik kon het vrij goed, tijdens 't lessen :p Op het examen hoefde ik 'm niet te doen. Inmiddels heb ik nu zo'n zes maanden mijn rijbewijs en ik heb het een enkele keer gedaan. Moet wel zeggen dat ik liever file parkeer met mijn eigen auto (Fiatje) dan met de Daewoo van m'n ouders :+

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

Gewoon even cursusje fileparkeren voor mannen doen _O_

10. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf nu 6 lessen gehad(elke week 2 uur). Moeite heb ik op dit moment alleen met bochten nemen(neem deze vaak te wijd). Parkeren nog niet aan toegekomen.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat dat met de 1600kg wegende AWD auto van mn pa wat moeilijker gaat:+

12. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Dat lijkt zo makkelijk door deze meneer, maar ik heb het ook al mening maal geprobeert op een lege busparkeerplaats. Van de 100 pogingen waren er 3 wel gelukt. :+ Dan stond de auto wel aardig zodat ik de auto zo kon laten staan. De overige pogingen waren vaak veel te enthousiast in komen glijden waardoor je over 2 vakken geparkeerd stond.

Overigens heb ik weinig moeite met fileparkeren, ik moet het alleen niet op de officiele manier doen. Als ik gewoon tussen de hoofdsteunen naar achter kijk gaat het bijna altijd goed.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik doe het altijd op mijn buitenspiegels, gaat perfect. Daar hoef ik mijn banden niet voor te laten slijten.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    LMAO dat is een instructeur bij Slotemakers. Van hem heb ik een kleine 5 weken geleden een slipcursus gehad 8)

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Geslaagd :cool:

Had echt een chille examinator, gelijk begon die te ouwehoeren. Toen vroeg die of ik de omgeving goed kende en of ik naar de rivier wou rijden. Dat ging wel relax. Had onderweg de motor 1x af laten slaan, omdat er zo'n lomp exceptionele vrachtwagen aan kwam en de bocht ruim wou nemen. Alleen hij gaf geen richting dus stond ik daar kut, wou snel weg gaan, maar dat mislukte. Examinator gaf aan dat dat geen enkel probleem was. Verder nog één zijstraatje gemist. Wel relaxe route gehad.

Als bijzondere verrichting moest ik de auto omkeren in een straat. Toen maar vooruit in een parkeervak gezet, ging perfect. Toen achteruit en gekeerd. Ging echt soepel. Nadat we terugkwamen, moest ik nog ergens parkeren. Mocht ook gewoon stil zetten langs de weg, maar ik wou nog graag even file parkeren, dus ik had hem nog even achteruit in het vak gezet. Ging ook goed.

Echt super relaxed :cool:

16. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd

17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Morgen om 8:00 praktijkexamen, ben wel kinda nervous :9

18. Lenny-t