De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Eredivisie live. ;)

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vrijblijvend.com

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Mourinho gaat misschien een thuisnederlaag incasseren :eek:

Madrid heeft thuis verloren van Gijon!
    Ik heb de slotfase gekeken en het is echt een mirakel dat de gelijkmaker niet is gevallen, in de 94ste minuut werd de bal nog van de lijn gehaald..

Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hier nog een filmpje van de corteo met een groep van 350 tot 400.:)

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoop dat Fortuna er in kan blijven. Almere city en Fortuna pakken wel aardig punten na de winterstop. Rbc kan ook nog degraderen.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, helaas is Almere er weer 2 in gelopen op Fortuna, en is het verschil nog maar 3 punten.
    Het probleem is dat wij een vrij zwaar programma hebben, en Almere nog veel punten kan halen. Ze spelen tegen teams die nergens meer voor spelen.

Maargoed, dat Almere maar lekker eruit vliegt. Krijgen vaak nog geen 900 mensen op de tribune, dus ga maar lekker naar de topklasse.
    Helaas moeten de spelers het doen, en telt het supporters aantal niet..

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Almere City \o/ :+

Echt een schande voor het voetbal, dat zo'n slechte club op professioneel niveau mag acteren. :lol:

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wat een hoeren programma is dat Studio Voetbal zeg.
    Iedereen praat snoeihard door elkaar heen, vooral nu het over Ajax gaat.

Drie (van Gelder, Mulder en die andere dude) proberen er alles goed te praten, Vermeulen is het er niet mee eens.
    En Waterreus zit er voor spek en bonen bij. Chaos.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax in het klein hè :+

Maar elke keer als ik het programma zie val ik in slaap. Wat een slap gelul is dat 90% van de tijd zeg. Kampioenen open deuren intrappen, achter de feiten aanlopen en clichés rondschreeuwen. Vermoeiend.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gruwelijk kutprogramma inderdaad

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nera wakker worden, het is afgelopen!

Komende week Champions League! :cool:
    Real Madrid - Tottenham Hotspur.
    Chelsea - Manchester United.

Ik zou mijn geld op Real Madrid en United zetten.
    Tottenham draait al een aantal weken niet lekker en komt simpelweg kwaliteit te kort.
    Manchester United scoort in de laatste paar minuten de winnende.

12. Seh

Seh Guest

Heeft iemand een site (of download linkje) waar ik studio voetbal terug kan kijken mét wedstrijd beelden? :D

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, maar morgen om 1320 uur is de herhaling op Nederland 2.

14. Seh

Seh Guest

Denk niet dat ik dan de beschikking heb over een tv, toch bedankt.:thumbs:
    Wel vreemd, van VI zijn er altijd wel mp4tjes te downloaden..

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je waarschijnlijk de enige bent die SV graag terug wil zien.

16. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Porto die kampioen wordt in het Benfica stadion, beetje Barca tafarelen tegen Inter vorig jaar maar dan nog een tikje erger :lol:

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Haha, dat moet de vreugde toch alleen maar groter maken, als je de frustratie van de rivaal zo in je face krijgt :D

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Porto is dit jaar ook gewoon oppermachtig, hebben nu 16 punten voorsprong op Benfica, neem aan dat Porto ook 'gewoon' de Europa League gaat winnen daar kunnen ze zich nu ook vol op richten, met Mourinho wonnen ze de EL en het jaar daarna de CL.. ik zie dat niet gebeuren maar denk dat ze wel een hoog niveau behalen als ze de selectie intact houden.
    Benfica is ook uitgespeeld, staan 2de met 15 punten boven Braga, met 5 wedstrijden te gaan is het statistisch nog mogelijk dat de nummer 13 Olhanense 13 wordt, hopelijk gebeuren er daar wat rare dingen en grijpen Braga en Sporting buiten CL en misschien zelfs EL voetbal, dat is natuurlijk gunstig voor Nederland.
    Maar aangezien de Portugese topclubs 'klaar' zijn zullen ze het in de Europa League waar willen maken, en daar wordt PSV de dupe van ben ik bang.

Real Madrid - Tottenham X
    Bij Real ontbraken Marcelo, Benzema en Ronaldo afgelopen weekend, ik weet niet wie er nu weer bij zijn maar met een niet fitte Higuain en Tottenham wat goed met aanvallend voetbal kan omgaan denk ik dat het wel een leuke wedstrijd wordt met een 1-1 of misschien zelfs 2-2 uitslag :)

Chelsea - Man Utd 1
    Weet hier ook niet of van der Sar al fit is maar voor Chelsea lijkt de titel uit zicht en zijn ze wel vrijwel zeker van Champions League voetbal, Chelsea wilt nu eindelijk eens de Champions League winnen en nu hoeven ze zich alleen maar daarop te focussen. Ik denk 2-1 of 1-0.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Politieagente dwingt HSV-bus naar de kant voor handtekening spits
    Maandag, 4 april 2011 om 15:47

De selectie van Hamburger SV keek even op, toen zij afgelopen weekend op de Duitse snelweg reden en de spelersbus plots naar de kant werd gehaald door de politie. Na de 0-0 remise van Die Rothosen tegen TSG Hoffenheim zag een groepje agenten dat dienst had dat de spelersbus bij hen in de buurt reed. De vrouwelijke agent bleek fan van Mladen Petric en op zoek naar zijn handtekening.

De Hamburger Morgenpost meldt maandag dat buschauffeur Miro Zadach even schrok toen hij plots een politieauto met de mededeling Bitte folgen voor zich zag rijden. Hij stuurde de bus met spelers naar de kant en stond de politie te woord. Daarna volgde interim-trainer Michael Oenning, die na een kort onderhoud Petric naar voren riep. “Ze stonden al te grijnzen”, vertelt de Kroatische spits maandag.

“Ik dacht eerst dat ze me in de maling namen en bleef daarom zitten. Maar ze riepen toen nog nadrukkelijker, dus ben ik maar naar voren gelopen.” Onder gejoel van zijn teamgenoten ging Petric de bus uit, waar hij oog in oog stond met de agenten. Eén van hen vroeg de spits om zijn handtekening en liet zich door haar collega's fotograferen met Petric. “Dat was wel een verrassing, ja”, aldus Petric, die daarna zijn weg weer mocht vervolgen.

Voetbalzone.nl

Schitterend :lol:

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Niet dat ik 'm zo goed vind maar echt ruim in de verdedigers zit Ajax niet momenteel volgens mij :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina