[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik zie nu pas het filmpje van dat wijf van de PVV, on-ge-loof-lijk

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Wel met peren, niet met koeien:confused::+
    Hilarisch hoe die andere kamerleden het echt op een kinderachtige manier uitleggen en ze begrijpt er nog geen drol van:thumbs:

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Over het algemeen is persoonlijk aanvallen totaal niet nodig, maar hier...

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind vooral het retorisch onvermogen vermakelijk.

Ze heeft eigenlijk best wel een punt namelijk, maar ze verwoordt het gewoon heel slecht.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    :eek:

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik vond het eerst ook heel dom, maar ik heb er daarna wat meer over gelezen en wat ze zegt is niet nieuw of zo.

En natuurlijk is dat alsnog een soort van trucje om statistisch onderzoek als niet waardevol te bestempelen, maar als ze het zo had verwoord hadden we niet zo hard gelachen met zijn allen. :)

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar dit versterkt haar punt natuurlijk niet. Dat wijf is zo dom en achterlijk om niet te snappen dat iets nooit 100% accuraat kan zijn. Maar als je moet kiezen probeer je natuurlijk een beslissing te nemen met de hoogst mogelijke kans van slagen.

Op deze manier van redeneren kan je alles wel ontkrachten. Gewoon een beetje kinderachtig nee gaan zitten roepen.

Als het goed is hebben ze op selectieve wijze mensen met de zelfde strata meerdere keren getest. Dat taakstraffen beter werken dan celstraffen valt ook nog eens te beargumenteren.

Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja, maar dat bedoelde ze ook niet. Bovendien valt er met deze redenering in het achterhoofd heel weinig te onderzoeken in de praktijk. Je kan er vanuit gaan dat (mits je steekproef groot genoeg is) een onderzoek naar soort straf en recidive wel mogelijk is.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 11 apr 2011
  10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik vind het beschamend dat een vent als Teeven zich liberaal noemt, en lid is van de VVD...

11. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Over dat downloaden? Een verbod daarop kan ik wel begrijpen eerlijk gezegd, al ben ik tegen alle verboden.

@Jingga: Waarom vind je het zo erg dat Teeven lid is van de VVD.

12. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt. Je steelt tenslotte wel.

Desalniettemin ben ik toch tegen dit verbod, de muziek industrie moet maar inoveren. Duidelijk dat de markt de absurt hoge prijs niet wil betalen. Plus er zijn genoeg andere formats zoals Spotyfy (?)

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Oh ik heb trouwens een nieuwe politieke held: Sjaak van der Tak!

Wat een prachtig figuur. Diep dal zit het CDA in zeg, kort geleden zaten beide kandidaten bij Pauw en Witteman. Feitelijk zaten ze daar een paar terroristen te verdedigen die de VN hadden aangevallen omdat een dude in Amerika de Koran had verbrand. Want vrijheid van religie is zo belangrijk (hoe die vrijheid wordt aangetast is me dan ook een raadsel).

Vervolgens worden ze door Paul Witteman geconfronteerd met het feit dat ze samenwerken met de grootste Islam provocateur van de hele wereld. Zeggen ze, ja maar daar spreken we ons ook heel sterk over uit. Zegt die vrouw ja ik zou zeggen "Zo gaan we niet met elkaar om" :lol::lol::lol:

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Precies, dit is nou een goed voorbeeld van wanneer een overheid zich niet moet bemoeien met de markt. En laat het nou net de VVD zijn die het wel doet. Denken hun nou serieus dat we naar de winkel gaan rennen om geluid te kopen op een plastic schijfje? Of ons gaan onderwerpen aan de dictatuur van Apple's iTunes?

Typisch gevalletje van politici die de nieuwe generatie niet begrijpen. Illegaal downloaden zag ik altijd als een middel van nood bij gebrek aan geld/tijd of wanneer ik niet zeker wist of ik een product wil aanschaffen(uitproberen).

Sites gaan verbieden en meer gaan controleren vind ik niet passen in een Westers land.

15. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ach, ik ga wel achter een proxy zitten, en dan omzeil ik alle blokkades.:cool:

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Behalve dat ze dan zien dat je op proxys zit. Ach ja, ik zeg gewoon dan dat ik een forum aant trollen was. :+

17. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Download de bestanden gewoon op een encrypted HDD. Geen bewijs :)

Maar ze gaan toch niet achter consumenten aan, kost veels te veel geld en levert helemaal niks op. Zie je ook in de US. Daar wilde ze dit ook doen, paar mensen aangeklaagt om iedereen bang te maken. Werkt helemaal niet, toen hebben ze de prijs van muziek iets omlaag gedaan en meer mensen kochten weer legaal.

It's that simple.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Gewoon aan Spotify beginnen mijn vrinden.

@Merq: en toch wil ik niet het risico lopen dat ik dat ene voorbeeld ben :p. Een claim van 100.000 aan je broek, dag leven.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Gewoon aan Spotify beginnen mijn vrinden.

@Merq: en toch wil ik niet het risico lopen dat ik dat ene voorbeeld ben :p. Een claim van 100.000 aan je broek, dag leven.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    HAHAHAHA WAAAAAAAAAAAT TTHHEEEE FUUUUCCCCKKKK

Deel Deze Pagina