De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die van Ajax ook wel erg. Die man met zn zoon die eerst gingen zuipen en een jointje roken en daarna naar de wedstrijd gingen ;)

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat lijkt me leuker dan met een geschilderde koe door de stad te banjeren (AGOVV) :+

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    AGOVV was absoluut niet de ergste. Heb ze allemaal gezien behalve vandaag (samenvatting Napoli voor Beste voetballers aller tijden) en die van Ado ook gemist. Denk dat ik die van AZ het ergst vond. Simon Cziommer tatoeage enzo :emo:

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Die van die Hagenezen was op een gegeven moment irritant/lachwekkend. Ik weet niet hoe vaak die kerel wel niet heeft gezegd 'Ik ben meer zenuwachtig voor de wedstrijd dan voor de tattoooooooooooó!' :+

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is echt schandalig! :mad::emo:

Nu hebben ze zeker mijn zege om te degraderen, wat een kutclub zeg. Na het vertrek van Jan van Dijk is het een onvriendelijke boel daar. Echt een schande!

Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Yeah! Goed nieuws. :)

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was ook best een vieze overtreding en het zag er ook zo uit dat hij wel een paar weken aan de kant zou zitten.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik ga het even lezen, interessant.
    Alleen vind ik het jammer dat jullie anti-Cruijff media berichten betichten van voorkeur, maar pro-Cruijff stukken wel journalistiek correct vinden. Is dat niet precies hetzelfde, alleen andere mening?

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Ik weiger gewoon om Van den Boog, het bedrijfsmannetje dat er alles voor over heeft om zijn eigen positie te behouden, zelfs al maakt het de club kapot, evenveel krediet te geven als Johan Cruijff die opgegroeid is met Ajax en 3x de EC won, nu zijn club naar de klote ziet gaan en dit wil verhelpen. Wat me verder extra achterdochtig maakt is dat pr-bureau dat voor een aantal dictators(Videla, Ceausescu) en de Nigeriaanse regering heeft gewerkt om de publieke opinie te beinvloeden nadat zij onder meer genocide hadden gepleegd. Dus alles wat anti-Cruijff overkomt, is extra verdacht.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus, wat een politiek correcte termen worden hier genoemd door sommige :+

Ik vind het hele Cruijff vs bestuur van Ajax enorm slecht voor de club. Als speler gaat het je niet in de koude kleren zitten en als supporter al HELEMAAL niet. Vind overigens wel dat Cruijff ballen moet tonen en ZELF eens op een "zetel" moet gaan zitten. Zo is het wel makkelijk. Gaat het niet zoals het moet dan heeft hij er "niets" mee te maken ... maar hij is er, waarschijnlijk, wel de oorzaak van.

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik nog niet gezien! Volgens mij heb ik aflevering 1 tm 4 gezien (kan me ajax, ado, willem2, az herinneren) dus binnenkort maar eens die andere kijken. :+

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dit is inderdaad stijlloos en uiterst onbeschoft.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    \o/ Blij dat hij zich er mee gaat bemoeien, is tenminste iemand in wie je als ajacied nog wel vertrouwen kan hebben

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat een held. _O_

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Pff, dat ophemelen van anti-real madrid quotes begint me nu wel de strot uit te komen Pascal..

17. Seh

Seh Guest

Barca fappers.. |:- Dit is echt zo'n standaard tekst, het was een held geweest als hij had verteld dat hij liever in het maagdelijk wit had gespeeld. :)

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb 'm vorig jaar anders weinig zien lachen in de halve finale tegen Mourinho.

Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Eindelijk iemand die doorheeft dat je Klaas Jan op een bepaalde manier moet gebruiken.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina