Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Ik heb er een. Enige tekortkomingen die ik toe nu toe ben tegen gekomen zijn het ietwat kleine scherm met lage resolutie (waardoor je dus vaker moet inzoomen om te checken of je foto scherp is) en het ontbreken van een mic-ingang. Verder heb ik niks te klagen over 't ding :)

Die datums die Scarlett noemde kan ik volgens mij ook wel trouwens. Lijkt me wel relaxt om een keer op pad te gaan!

2. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Sowieso doen, must-have imo.

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    DOENDOENDOENDOENDOENDOENDOENDOENDOEN! gewoon kopen die lens en je krijgt er geen spijt van! :9

@Scarlett, qua andere stijl fotografie weet ik het zo gauw niet, maar in België hebben ze vast ook nog mooi landschap ofzo, misschien dat daar iets mee kan?

Laten we dan maar eens een kort overzicht maken wie er dus op (korte) termijn mee willen.

- ScarLuuk
    - Tom1the 1
    - Bonbridge
    - Scarlett
    - JeePee

Gdzr en Remco ook weer van de party?
    Henrive ook een keertje mee? :9

En wie nog meer wil, laat maar weten! :)

4. Remco

Remco Guest

Altijd. Ik heb toch geen leven :cool:

Binnenkort foto's van Parijs online. Ik heb er een paar goede bij zitten, al zeg ik het zelf :)

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Jeej!

Ik ben benieuwd naar de foto's Remco :)

6. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Als mijn camera dan terug is wil ik ook weer mee, dat zal eind april nog niet zijn ben ik bang....14-15 mei zou prima uitkomen, is net voor de examens.
    Misschien een mooi natuurgebied opzoeken (duivelsberg in Nijmegen of bootje huren en de Biesbosch op)

7. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Wellicht, ben erg druk, kan dat ook pas last minute bepalen. :)

Misschien naar een random stad of dorp en daar een beetje straatfotografie doen een keer? Staphorst of zo. 8) Of gewoon Amsterdam.

8. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Apeldoorn :+ bij het Loo

9. Remco

Remco Guest

Dagje Parijs anders? Net zo ver als Terre Rouge ongeveer 8)

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    _O_
    Bedankt voor je reactie. Het is wel een nadeeltje als het scherm een lage resolutie heeft inderdaad, maar de kwaliteit van de body is wel goed? Of zijn er veel betere in die prijsklasse te krijgen?

11. JeePee

JeePee Guest

Body zelf voelt goed en stevig aan. Is erg licht (de lichtste Nikon die er is??). Maar hij gaat wel stuk als je hem van je bureau laat vallen :+

Scherm zelf is niet heel erg dramatisch hoor, kleuren zijn echt prachtig alleen kan het dus soms zijn dat je denkt 'ahh relaxt, goede foto' maar dat 'ie dan thuis op de PC wat onscherp blijkt te zijn. De hardware zelf is erg snel en de bediening ligt wel lekker in de hand, dus je kan direct inzoomen op een pic wanneer je 'm gemaakt hebt om de kwaliteit te checken. Had alleen wel laatst een 60D in m'n handen met aardig groot scherm en toen dacht ik toch '...wow, nice!' :p Ach ja, ding is niks voor niks zo goedkoop!

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke, lijkt me ook logisch. Mijn pa heeft een d300s en die is volgens mij ook een stukje groter/zwaarder. Mja die doet er wel veel meer mee. Ik wik een beetje beginnen met fotograferen. Mja ff onderzoek doen dan nog. Zijn ee kwalitatief betere body's voor zo'n€500?

13. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Beetje dikke quote, surry.
    Knap staaltje straatfotografie! Wat doe jij toch altijd met de kleuren?
    Urbex moet iedereen wel een keer meemaken. Kom net terug van een nachtelijk bezoekje aan de verlaten Philipsfabriek hier. zal zo ff posten.

EDIT:

Tof plaatje idd. Misschien kan je eens kijken naar je compositie, dwz, neem eens andere (gekke) standpunten in ;)

Heb ik nog:p sorry.
    Die 50mm, gewoon doen!

Straatfotografie is fijn !

Mm, straatfotografie in Parijs?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2011
  14. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Echt supergaaf met die kleuren <3

Btw, Parijs!? Is dat niet like... heel lang rijden? :eek:

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Valt wel mee hoor. Helemaal als Gdzr rijd ;)

Hier een paar picca's van mij. Die ik laatst nog snel heb bewerkt/gemaakt:

16. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Eindelijk! Na bijna de hele dag thuis te hebben gewacht is mijn eos 550d gebracht. Eerste indruk is erg goed, heerlijk toestel. 1ste foto evermade met het toestel:

Guus onze hond :p

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Mooie foto! Ik twijfel nu tussen de Eos550d en de Nikon D3100. Schijnen niet echt iets voor elkaar onder te doen :)

18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
  19. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Thanx, die twijfel tussen deze 2 had ik ook, maar de eos 550d is echt een super toestel. Ben er erg blij mee! Heb geen ervaringen met de d3100...

20. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Is dat zo'n snelheidsduivel dan? ;p Toffe pics, vooral nr 2

Btw, ik heb op mijn rooster gekeken en weet dus wanneer ik moet werken tot eind april (rooster van mij komt later pas)
    En ik zag dat ik 23 april moet werken, zullen we het dan gewoon zondag 24 april gaan doen? Geen bezwaren tegen die datum? =o

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina