hmmmmz. erotisch verlekkeren aan een IF speler. Nou moet eerlijk zeggen dat ik het toch wel verdomd mooi vind staan die if spelers en sommige als if robben spelen toch ook wel heerlijk.
Weet je wat het lekkerste is dan als je een if speler hebt? Als je een of andere flapdrol tegenkomt tijdens een toernooi met zijn bronzen nigeriaantjes of silveren jamaicaantjes. Heerlijk dan om met if robben naar binnen te kappen en net als hij denkt dat hij met zijn ontzettend goede skill hem kan afpakken je met de super dribbel van robben (ondanks dat je zelf geen skill hebt ) even iets naar links te draaien waardoor die flappie mist. Als hij namelijk gekozen had voor bijvoorbeeld een pique (die soms even duur is als zijn bronzen verdedigertje lag robben wel. Maar nu kan je hem zo heerlijk hard in die kruising plaatsen. En aangezien de keeper nog slomer is dan Verhoeven komt hij nog geen eens in de buurt...
Over je tweede punt. hmmmz origineel zijn. Elke debiel kan verzinnen laat ik een bruin team maken en laat ik een land of league kiezen die niet iedereen heeft. Geef toe dat het origineler is maar jammergenoeg voor jouw heb ik al genoeg bronzen, silveren teams gehad dus dit argument gaat niet op... jammer he
Daarnaast sinds wanneer leven grijze muizen in een kudde? En wat hebben slijmsporen met muizen te maken. Dat zijn slakken mkatti. Maar die leven ook niet in een kudde. Gnoes zijn bijvoorbeeld kudde dieren. Misschien had je dat moeten zeggen. Ga lekker terug naar je kudde gnoe! En dan had ik tenminsten normaal kunnen terug reageren is goed mede gnoe. Jammer dat ik veilig ben in me kudde en jij bij de eerste beste gelegendheid dat er op je gejaagd wordt de lul bent. Waarschijnlijk door de broertjes van die bronzen spelers van je die nog op de savanne wonen!
Laatst bewerkt: 7 apr 2011