1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ja want Ronaldo en Villa zijn ook echt teams.. _0/

2. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lekker weer, zit ik zo'n zelfde soort bericht te tikken maar vergeet ik op "antwoord versturen" te drukken. Kom ik terug van boodschappen doen en heb jij het al gedaan. Wij zijn ook echt twee handen op 1 buik :)::lol:

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    pkager nu begin je net als mkati te klinken? wil je dat ik wat liefs terug zeg?
    :D

4. Seh

Seh Guest

Wat een niveau, dit topic. :emo:

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste maak ik hier geen vrienden, zeker niet met die omhooggevallen gasten zoals jou, die zich erotisch verlekkeren aan een IF speler.

Ten tweede doe ik niet mijn best om goed te zijn, maar wel om origineel te zijn. Ga dus terug naar je kudde, grijze muis. En kijk uit dat je niet blijft plakken aan die slijmsporen van jezelf !!

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    hmmmmz. erotisch verlekkeren aan een IF speler. Nou moet eerlijk zeggen dat ik het toch wel verdomd mooi vind staan die if spelers en sommige als if robben spelen toch ook wel heerlijk.

Weet je wat het lekkerste is dan als je een if speler hebt? Als je een of andere flapdrol tegenkomt tijdens een toernooi met zijn bronzen nigeriaantjes of silveren jamaicaantjes. Heerlijk dan om met if robben naar binnen te kappen en net als hij denkt dat hij met zijn ontzettend goede skill hem kan afpakken je met de super dribbel van robben (ondanks dat je zelf geen skill hebt ) even iets naar links te draaien waardoor die flappie mist. Als hij namelijk gekozen had voor bijvoorbeeld een pique (die soms even duur is als zijn bronzen verdedigertje lag robben wel. Maar nu kan je hem zo heerlijk hard in die kruising plaatsen. En aangezien de keeper nog slomer is dan Verhoeven komt hij nog geen eens in de buurt...

Over je tweede punt. hmmmz origineel zijn. Elke debiel kan verzinnen laat ik een bruin team maken en laat ik een land of league kiezen die niet iedereen heeft. Geef toe dat het origineler is maar jammergenoeg voor jouw heb ik al genoeg bronzen, silveren teams gehad dus dit argument gaat niet op... jammer he

Daarnaast sinds wanneer leven grijze muizen in een kudde? En wat hebben slijmsporen met muizen te maken. Dat zijn slakken mkatti. Maar die leven ook niet in een kudde. Gnoes zijn bijvoorbeeld kudde dieren. Misschien had je dat moeten zeggen. Ga lekker terug naar je kudde gnoe! En dan had ik tenminsten normaal kunnen terug reageren is goed mede gnoe. Jammer dat ik veilig ben in me kudde en jij bij de eerste beste gelegendheid dat er op je gejaagd wordt de lul bent. Waarschijnlijk door de broertjes van die bronzen spelers van je die nog op de savanne wonen!

Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha kijk...nu ben je origineel _O_

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Dank je. Dat was ik altijd al. Ook in me FUT. Natuurlijk bouw je ook wat standaard teams maar lekker boeiend! Maar om verder te gaan over FUT mijn vraag:

Trouwens zijn er nog goede nigeriaans bronze backs en keepers? (heb tot nu toe alleen honderden strikers en paar cm en cb's kunnen oppikken) (belachelijk die spitsen, super goed. Super duur maar als je even in de middag kijkt pik je ze op voor 150. Alleen jammer dat iedereen odeyai zo duur maakt)

Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  9. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het zelfde probleem:confused:

Dit is men team tot nu toe.
    Ik zoek echt nog lb, lwb er Rb of rwb.
    Een keeperzou ook leuk zijn

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#hUfL1EC4baGdz

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je kan dan is de Ghanees Amakwaaa ofzoiets..op rb zetten en die nigeriaanse CB die in engeland voetbalt ernaast

11. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Magnus Okuonghae bedoel je Katti :+

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmz dacht er hoe dan ook aan om lekker 3- nog wat te gaan spelen. Maar kan inderdaad wel even kijken in combi's met teamgenoten ipv landgenoten. Die middelste CB zie er wel stoer uit. Sodje toch ofzo? net ook gekocht

13. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die sodje ziet er idd erg gevaarlijk uit:)

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Reageer jij gewoon voortaan maar niet op mijn reacties oke?
    Enige wat je kan zeggen is gloryhunter dit gloryhunter dat, Een Gloryhunter club bestaat niet eens dus wat ik weet niet wat voor onzin je nu weer uitkraamt.

15. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een beetje goede manier om je UT te beginnen?

16. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vooral NOOIT pakjes kopen! :)
    Als ik het zou overdoen ik kocht nooit meer pakjes

17. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fittie\o/

18. xRichardX