Beste game die JIJ ooit gespeeld hebt!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mitch afca, 12 dec 2008.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Was PGR al langs geweest :+?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hou toch op, SoF2 had geeneens Punkbuster. Alleen maar cheaters 8).
    Daarom was Return to Castle Wolfenstein al 10x beter, daar had je ook nog Objectives _O_
    En Call of Duty 1.

3. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Streets of Rage 2. Zonder twijfel de beste side-scrolling beat 'm up ooit gemaakt. En mijn persoonlijke "beste game ooit gespeeld".

4. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Medal of Honor Allied Assault: Spearhead

Beste expansion ever. Singleplayer heb ik nooit aangeraakt maar de MP heb ik echt 5 jaar gespeeld ofzo. Hoezo lang blijven hangen bij 1 game :+

Daarnaast nog Call of Duty 1, Gran Turismo 2 en GTA Vice City.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Banjo Tooie met stip op 1. Mooiste sfeer, humor, goede besturing.. echt een totaal plaatje.

FIFA 99, FIFA 2005
    FIFA 99 was gewoon revolutionair in voetbalgames, zag er toen epic uit, had een geweldige soundtrack en speelde ik elke zaterdag na het voetballen met vrienden. FIFA 2005 was geweldig door zijn CareerMode, waar ik alle 15 seizoenen heb doorlopen.

Tony Hawk Pro Skater 2
    Hele vette game die ik echt moeilijk vond maar heel vet was als je een bepaald 'geheim' ontdekte, ook vette muziek.

Need for Speed 2
    Mijn eerste NFS Game, ik speelde altijd Knock-out met een vriend op 1 pc, een goede moeilijkheidsgraad, vette graphics en hele vette tricks dat je met een T-Rex kon rijden etc op die secret stage Hollywood.

Pokémon Gold
    Ruim 200 uur gespeeld, gewoon de beste Gameboy game imo.

GTA San Andreas
    Als ik geld had gehad had ik deze game (en Banjo Tooie) van de Arcade geplukt. Deze deed mij meer dan Vice City door het perfect lopende verhaal en alle sidemissions. Door de woestijn crossen op een Sanchez met K-Rose op de radio maakte het af :cool:

Goldeneye 007
    In zijn tijd onevenaarbaar als Multiplayer Game, heb Perfect Dark nooit wat gevonden en vond The World is not Enough wel vet maar bij de MP miste hij toch het herkenningselement. Ook een mooie storymode met die missie 'train' waar je hem hard zat te spacen als je het niet leek te halen of die heel moeilijke Control missie waar je Nathalia moest verdedigen terwijl zij aan het hacken was.

Super Mario 64
    Mijn eerste console game die ik toevallig precies vandaag 10 jaar geleden heb uitgespeeld _O_ Ik kreeg hem namelijk op mijn verjaardag toen ik 10 werd en ik pakte de 120ste ster na 1 maand en 1 dag, dat was de 100 muntjes ster op dat level met die regenboog en het schip. Toen ik op het schip alle muntjes had gehad had ik er serieus 99. Ik moest me toen met het kanon op een platform laten schieten wat echt heel moeilijk was, het was nog mooier dat ik het maar net haalde, ik hing aan het platform en klom erop om de 120ste ster te pakken. Me mooiste achievement ooit denk ik :+
    Deze game is qua nostalgie misschien de mooiste, altijd meteen na school je moeder boterhammen laten smeren terwijl ik dan bleef spelen.. <3

Zelda: Ocarina of Time
    Heeft geen uitleg nodig

Super Smash Bros: Melee
    Deze ook teveel gespeeld, uiteindelijk alles unlocked op een stuk of 5 trophy's na, altijd heel leuk ook om een tournooi te doen met 4 vrienden en een aantal CPU's.

Mario Party 2
    Epic vrienden spel, door dit spel heb ik uiteindelijk ook deel 1,3,5 en 7 gekocht. De replay waarde was oneindig en het was in de singleplayer ook heel verslavend doordat je alles in die winkel wou kopen en die courses heel lastig waren (die minigame waar je die shy guys moet opwinden en dan zo ver mogelijk moet laten vliegen was echt te moeilijk).

Zelda the Windwaker, Diddy Kong Racing en Mario Kart passen hier ook nog wel bij maar heb geen zin in nog meer uitleg.

Laatst bewerkt: 8 apr 2011
  6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    SoF2 heeft zeker wel PB. Wel pas vrij laat, maar toch de laatste jaren wel gehad. En de gameplay was gewoon vele malen interessanter dan van RTCW. Ik hou zelf helemaal niet van objectives. Dan speel ik wel een adventure game ;)

Doe mij maar elimination. Dood is ronde uitzitten. En die modus was in SoF2 gewoon geniaal.

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Damn Soldier of Fortune 2!!!! Als ik die game hoor denk ik meteen aan het afknallen van allerlei ledematen. Zat echt een vette engine in!

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Moeilijk om de beste game te kiezen.. :+
    Overzicht van beste games per console:

SNES:
    Killer Instinct (moet echt een nieuwe van komen :mad:)
    Donkey Kong Country 2
    Super Mario World

PS1:
    MGS
    Gran Turismo 2

PS2:
    Alle GTA's
    Gran Turismo 3

PS3:
    MGS 4
    UC 2

Xbox: