Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Beetje 4 liter melk per dag zuipen :emo:

3. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet in ieder geval dat je aankomt dan :+

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Waarschijnlijk ben jij iemand die meer nodig heeft dan "genoeg" eten.
    Een ecto die wat lastiger aankomt dan anderen. Je moet dus meer dan genoeg eten wil je aan komen, dat is het enige wat helpt, meer eten.

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Pine: wat heeft Maikel aan zo'n reactie?

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    tis gewoon een zielig mannetje mensen lopen uit te lachen terwijl hij zelf het fysiek van een kriel heeft:)

Ben lekker bezig nu gister nice back workout gehad en 160 kg 6 reps gehaald (laatste setjes) met deadlift een mooie pr terwijl ik nog droog aan het trainen was lol:) eindelijk droog genoeg geworden om weer te gaan beginnen met clean bulken merk meteen dat je stuk meer energie hebt als je weer veel koolhydraten kan eten.

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hij heeft al reacties waarmee hij iets kan, dus dan hem maar een seintje geven op een andere manier dat het hoogstwaarschijnlijk bullshit is wat hij zegt.

Ja man ik heb het fysiek van een kriel, wat het ook mag zijn.

Ik wacht nog steeds foto's van jouw af. Echter ben ik bang dat die niet gaan komen, ondanks die grote mond van je. _0/

160 DL na 4 jaar trainingservaring, verre weg van impressive...

9. Taker.

Taker. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeurpiet.

Ik zit nu in de cut, heb een onderhoud van ongv 3000 kcal p dag en neem er nu 2200 kcal. Eet smiddags en savonds voornamelijk rijst met kip. Ben nu een tijdje bezig maar het gaat nog niet heel erg rap om droger te worden. Vooral het laatste laagje op mn buik gaat is zeer lastig weg te werken. Ben zelf 1.93 en weeg 88 kilo. Nu zit ik erover na te denken om een fatburner te nemen. Iemand enige tips of aanradertjes?

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Pine heeft wel beetje gelijk. Na 3 maanden al zorgen maken over dat je niet aankomt is echt dikke bullshit. Aankomen heeft z'n tijd nodig.

11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo bullshit? Enige reden waarom ik het vraag is omdat ik altijd met een maatje ga en die al wel 7 kilo is aangekomen?

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    7 kilo in 3 maanden? Geloof je dat zelf? Heb jij bij zijn weegschaal gestaan? Iedereen heeft een andere bouw en lichaam. Jou lichaam kan dus anders reageren dan die van hem, waardoor jij meer moet sporten om toch aan te komen.

13. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik teminste meer aan dan zo'n nutteloze reactie ;) Verder geloof ik hem natuurlijk op zijn woord.

Edit: Had het laatst nog toevallig over mijn gewicht met iemand, ik doe nog 3x per week basketbal en heb voor mijn gevoel een hele snelle verbranding. Zit ongeveer 4x per dag op de pot zal maar zeggen ;) Misschien ook wel wat dingen die met mijn gewicht te maken hebben. Ben vroeger 75kg geweest, toen ben ik flink gegroeit en was er gelijk 10kg vanaf.

Laatst bewerkt: 8 apr 2011
  14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is best haalbaar als je net begint met trainen.
    Ben zelf ook ~8kg in de eerste 3 maanden nadat ik weer begonnen ben aangekomen en weer echt heel veel sterker geworden.
    Maar heb dan ook wel aanleg om kracht/massa op te bouwen. Eraf halen is een ander verhaal:'-(

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    160 kg deadliften als naturel en dan 6 reps met vier jaar ervaring in je lijf vind ik anders verdomde netjes :)

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat ik momenteel weer even wat rustiger aan moet gaan doen. Merk gewoon dat ik weer continu super vermoeid ben.
    Maargoed, afgelopen 2 weken 6 v/d 7 dagen sporten is ook wel beetje teveel van het goede denk ik.
    Maandag joggen en gym, dinsdag gym, woensdag rugby training en daarna direct door naar de gym, donderdag football, vrijdag gym, zondag football.

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zal ik wel ff doorgeven wanneer ik de 160kg 6reps aantik.

Lekker veel :p

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Probleem zit gewoon in hoeveel je eet. Heb ook altijd gedacht dat ik normaal of veel at, maar ga het eens ff bij houden. Of post hier wat je gemiddeld op een dag eet.

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kan je eigenlijk, als je buiten in een speeltuintje oid zou trainen, je benen trainen?

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    1 leg squats, lunges.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina