De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Verhoek gaat wel weg. Volgens mij is het dit jaar verkopen of hij moet bijtekenen.

Twente wilt toornstra hebben. Maar toornstra heeft een contract tot 2013 met nog een optie tot2014. Moeten ze flink betalen en dat zie ik Twente niet door. Heb het gevoel dat ie dus nog wel een jaar blijft.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik ken het contract van jens niet uit m'n hoofd, maar hij heeft geen hoge afkoopsom ofzo.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hij heeft afgelopen jaar een verbeterd contract getekend en hoorde vd kallen zeggen dat ze hem op kunnen halen voor 5 miljoen en anders niet. Zullen het er 4 zijn uiteindelijk. Niemand betaald dat uit Nederland. Ze willen het team intact houden.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Van der Vaart genomineerd voor speler van het jaar in Engeland, samen met Bale, Parker, Nasri, Tevez, Vidic en Adam. Wat denken jullie?
    Ik zie het Bale, Van der Vaart of Vidic worden.

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk Gareth Bale, omdat hij internationaal ook bekend is geworden bij het grote publiek. Toen tegen Maicon speelde hij ge-wel-dig. _O_

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Gaat over speler van het jaar in de Premiership, niet Champions League dus.

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Maar toch word het onofficieel mee gerekend. Want het zit wel in de hoofden.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vanwaar de Parker en Adam, speelde die zo goed dit seizoen? Ik zou er eerder een Nani of Van der Sar neerzetten :+.

Ik heb werkelijk geen idee wie het wordt. Bale, Nasri, Vidic of Van der Vaart waarschijnlijk.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Johnson vind ik de relevatie van de EPL, dus die nominatie is meer dan terecht.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Rafael Van der Vaart (Tottenham), Gareth Bale (Tottenham), Charlie Adam (Blackpool), Samir Nasri (Arsenal), Scott Parker (West Ham United), Carlos Tévez (Manchester City) en Nemanja Vidic (Manchester United).

Hoe kom je bij Johnson? :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Jezus ik dacht we doelen vast op Adam Johnnson is het die koekebakker van Blackpool??!
    Parker slaat natuurlijk ook nergens op.

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142637

Kansloos:emo:

13. Seh

Seh Guest

Bedrijf technisch gezien kan het natuurlijk niet wat er gebeurt is, als je Ajax bekijkt als een willekeurig bedrijf bekijkt is dit een redelijk terechte maatregel imo. Of het verstandig is, is een tweede.

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een verschrikkelijke situatie bij Ajax. De hele club wordt vanuit binnen kapot gemaakt. Mijn Ajax hart bloed hevig. :'-(

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is dat in Turkije? 8)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Belgie.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    So what? Als er niet voetbaltechnisch iets gaat veranderen zul je bedrijfstechnisch uiteindelijk ook achteruit gaan. En de hele bedoeling van het rapport was toch ook om slechts voetbaltechnisch de boel aan te pakken en het bedrijfskundige gewoon over te laten aan daartoe bestemde personen? Vind het dan een beetje sneu om dan zo uit te halen. van der Boog voelt z'n positie gewoon bedreigd en doet dus dit.

Sowieso is de hele voetbalclub is een bedrijf-mentaliteit van tegenwoordig hetgene wat het voetbal kapot maakt! Het is ook jammer dat geld tegenwoordig zo'n grote rol speelt om een club levende te houden. :mad:

Maar dat die man er nog steeds niet uitgekieperd is na al die onzin van de afgelopen maanden. :emo:

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik doel op de gasten die het filmpje maakte. :+

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dus, is de media weer alles aan het aandikken of is de beste man zich nu alweer aan het indekken? Het is toch echt niet meer duidelijk wie je nou moet vertrouwen. De Telegraaf is een kutkrant, maar wie gelooft Rikje nou nog?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina