De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 46]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nog ff 20 seconden doorvoetballen, geweldig! 8)

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Toch knap hoor, en pas de eerste uitzege van Guardiola met Barca in de CL :eek:

De enige rede waarom ik ManUtd de CL zou gunnen is omdat de finale de 100ste wedstrijd van vdSar is.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van der Sar, Giggs, Rooney en Vidic vind ik echt toffe spelers. Van der Sar is gewoon een topkerel en een goede kerel, Giggs echt zo'n oude held die nog met gemak op dit niveau mee kan, Rooney geniaal en Vidic echt een topverdediger. Zou ze het wel gunnen, opzich. Meer dan Inter, Schalke en Real Madrid in ieder geval :+.

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja Giggs zou ik het zeker ook gunnen, Rooney minder, beetje naar de hoeren gaan als celebrity en fuck you tegen mij zeggen op m'n rustige zondagmiddag :mad:

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij inmiddels de 3e

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    @infostradelive Barça have failed to win any of their 7 #CL away matches in the knockout phase with Guardiola in charge (5 draws, 2 defeats). #fcblive #UCL

Verkeerd gelezen, ging om de knock-out fase, my bad.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan krijg je ook nog eens een enorme kutfinale. Nee dank je.

Inter gaat morgen gewoon die lelijke moffen pakken, en dan wordt de finale alsnog Madrid-Inter \o/ Hupsekee.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Succes dan, zal een moeilijke wedstrijd worden.

Ik heb m'n Schalke sjaal al gekocht voor het feestje morgen naderhand bij mij thuis. :cool:

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Pff, de UEFA heeft toch al in december besloten dat de finale Manchester - Barcelona wordt, dus Inter gaat het morgenavond niet redden.

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Why?
    Ik denk dat de UEFA er meer van geniet om Inter in de halve finale keihard te naaien dan Schalke, en het is ook moeilijk om Schalke te laten verliezen omdat het Duitsers zijn, zelfs als je alles wat ze doen afkeurt en er een paar van het veld stuurt blijft de mogelijkheid dat ze er in de laatste minuut wel ééntje te geldig inprikken.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat levert meer geld op! En Manchester moet de finale halen en tegen Schalke is dat makkelijker :p.

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Lees mijn post opnieuw:+

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dag. Inter gaat er gewoon aan in Duitsland door unstoppable Raul :p.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als Schalke 5x scoort in Milaan zou ik ze zeker niet afschrijven voor de finale.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat lag niet aan de kwaliteiten van Schalke, lieverd :): Inter is totaal ingestort en mag je in dit geval dus niet als referentiekader zien. Elke kutploeg kan op zo'n dag van Inter winnen, dat is nou eenmaal niet anders :'-(

Geen ondergrens...

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als Inter 'Il Pazzo' nog tot zijn beschikking had, had ik een stunt niet uitgesloten. Nu zie ik dat gewoon echt niet meer gebeuren helaas. Tottenham - Real zal ook wel een gespeelde zaak zijn, al heb ik ergens nog de hoop dat Real zich totaal op El Clasico stort en het op White Hart Lane kan gaan spoken. Maar goed, Mourinho is niet een coach die zoiets laat gebeuren.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Milito is terug :cool:

Maar serieus: vroeg scoren, en ik sluit een (bijna) stunt niet eens uit. Als Inter de geest krijgt en Schalke gaat bibberen kan alles. Al is de kans natuurlijk nihil, maar je moet toch goddomme ergens je hoop en vreugde vandaan halen als Intersupporter in deze weken :'-(

Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Als je zo gaat redeneren kun je ook verbaasd zijn dat ze uberhaupt in de halve finale staan, gezien hun plek in de Bundesliga...

19. Successively

Successively Guest

Inter gaat door, Schalke heet niets voor niets Schalke 0(-)4.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Awh is Inter ingestort? :):
    Ik denk dat niemand hier voor Schalke mag juichen en hun kwaliteiten mag herkennen maar dat we gewoon massaal medelijden moeten hebben met Inter :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina