De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 46]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zoveel kwaliteiten heeft Schalke niet, hoor. :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ze hebben wel Raul in het team, statistisch gezien is dan de kans dat ze heel ver komen in de CL erg groot :+

3. Seh

Seh Guest

Raul, wat een baas is dat. _O_ Ik heb nog een stuk of 5 shirts van hem liggen, de van het Spaanse Elftal met zijn naam achterop heb ik na het WK wel weg gedaan. 8)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat wel ja, maar buiten de aanval is Schalke echt een enorm kutteam. Alleen in de Champions League presteren ze gek genoeg nog een beetje.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ook geen hoge pet op van Schalke, en de wedstrijd tegen Inter ook niet gezien.

Maar vooraf had ik een 4-0 voor Inter echt niet uitgesloten. Die vond ik uit bij Bayern de 2e helft echt goed spelen

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel 5 doelpunten in een uitwedstrijd in Europa. Dat vind ik nogal wat. Zeker gezien het verschil in kwaliteit tussen de clubs. Of je nu inzakt of niet vind het van Schalke toch een prestatie.

Europees en Competitie is natuurlijk wel een verschil.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    5 doelpunten in een Europese uitwedstrijd is ongekend, ik denk dat Barca of Lyon (tegen Werder Bremen) de laatste waren die dat deden, en ik weet wel zeker dat een titelverdediger nooit met 5 goals een klopt heeft gehad in eigen huis.
    En er worden wel spelers onderschat bij Schalke hoor, Jurado is ook een goede speler, Farfan draait een prima seizoen, Neuer is de beste Duitse goalie. Alleen laten ze dit allemaal niet zien in de BL.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Raul, Farfan (in vorm), Neuer, Jurado, Edu, en dan nog twee goede verdedigers; Metzelder en Pander. Gewoon een team van sub-top niveau. Oh, en dan vergeet ik de grootste baas nog; Charisteas :+.

Wel triest dat Huntelaar (voor mij, in ieder geval) niet bij dit rijtje komt.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het blijft absoluut knap, maar je moet het wel in het juiste perspectief zien, bedoelde ik te zeggen.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of je wel eens volledige wedstrijden van Schalke hebt gezien dit seizoen. Want het is werkelijk tranentrekkend, er zit gewoon geen enkel greintje creativiteit of voetbal in het spel daar. Ik meen serieus dat het nog slechter is dan het voetbal wat Ajax op een gegeven moment onder Jol speelde. Niet voor niets staat die Magath na het (bijna) bereiken van de halve finale alsnog onder druk daar.

Is dan ook een regelrechte wanprestatie van Inter dat ze er 5 om hun oren kregen. Kan er niet meer van maken.

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja ik heb één wedstrijd gezien in de Bundesliga en dat was echt dramatisch, de slechtste wedstrijd die ik heb gezien dit seizoen maar in de Champions League spelen ze wel gewoon met een doel.
    Daar zijn de stabiel en leunen ze op creativiteit voorin.

In de groepsfase werden ze groepsfase in een poule met Olympique Lyon en Benfica, thuis wonnen ze met 3-0 van L'ol en wonnen ze 2x van Benfica.
    En Valencia uitschakelen met 2-4 overall is ook niet mis.. ze verloren tot nu toe alleen uit bij Lyon met 1-0.

Ze spelen gewoon met veel meer lef dan in de competitie en weten hoe ze een tegenstander moeten aanpakken dus dan verdien je het wel de halve finale te halen.

Iets heel anders:

Wilt er iemand vanavond 2 kaartjes voor business seats voor 10 euro per stuk?
    Ik ben arm en de vriend waarmee ik ga wilt dat we met een groep naar de 'goedkope' vakken gaan van 5 euro.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is vanavond toch?

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, om half 9 begint de wedstrijd.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat red ik helaas niet :mad:

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Awh jammer, maarja. Voor anyone else.

Om 20u meet ik bij de Febo voor de Arena met me vrienden, als iemand de kaartjes wilt kopen kan die het beste even bellen naar 0622365824.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :cool:

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11

Die maat belt me net op dat we toch wel de plaatsen gaan gebruiken:+

18. GillesD12

GillesD12 Active Member