Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik moet toch echt met pijn in mijn hart zeggen dat ik die van die van 97/98 had. :+

Maar ik had ook die vanaf 94 tot dat seizoen. :cool:

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vind die van 2010-2011 dan wel de mooiste :D. Ik hoop dat die uit- en thuisshirt die hier gepost zijn ook nep zijn. Ziet er totaal niet van deze tijd uit imo....

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG][​IMG]

12 Mei, zal dus ook wel voor Ajax gelden.

Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Fucked up logo man 8)
    Dat kan je als fan toch niet accepteren?

5. Seh

Seh Guest

Voor het design moet het wel, al ben ik wel van mening dat het design juist aangepast moet worden aan het log van de club.. Maar goed. Vind het wel een vet shirt. :cool:

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Shirtje Liverpool vind ik wel erg mooi.

Twente word wel erg lelijk met dat nieuwe merk.

ADO ook een nieuw merk. Errea, ben benieuwd wat ze maken. Kan nooit slechter dan hummel zijn en gelukkig loopt f4f af en krijgen we een sponsor die geen rood vlak op een groen geel shirt wilt plaatsen.

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Om ze in de hens te steken toch wel?

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wow, super vet shirt!

9. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Die startpost moet eens geupdate worden met al die sites. Heb nu goodsoccershop en 9footballshirts bij favorieten maar dr zijn nog meer. Wil wat shirtjes bestellen maar 9footballshirts vertrouw ik niet omdat ze daar nog steeds dat verkeerde shirt van Nederland hebben.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Iemand ervaring met long sleeved shirts van 9footballshirt? Ik zou ze heel graag willen halen, lijkt me super!

Ik ben trouwens ongeveer 1.85, moet ik hiervoor een M of L halen? Normaal gesproken draag ik L-shirts, maar ik weet niet of deze maten anders zijn?

Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Al tijdje geen shirts meer besteld. Maar vind het nadeel van al mijn shirts die ik heb dat ze erg breed zijn en niet 'slim fit'. Iemand die weet welke shirts op welke site slim fit zijn of zijn ze dat gewoon allemaal niet?

12. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dat is echt gokken. Elk merk valt anders. Wat bij Nike een M is, is dan bij Puma weer een L bij wijze van.

Weet iemand hoe de shirts van de Spurs zitten bij een M?

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet wat je bouw is, maar ik met mijn gemiddelde tot slanke bouw en 1,80~ heb gewoon de goede fit te pakken met een M. Als je echt slimfit wilt moet je gewoon een keer wat meer geld neerleggen en in de winkel passen en kopen.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig vorige week nog het officiele shirt gekocht bij White Hart Lane(was naar Tottenham - Stoke). Heb de L-versie, ben 1.90m maar zelfs in de lengte is hij gewoon te lang. Zou gewoon voor de M gaan dan.

Slimfits heb je sowieso nooit bij die shirts die je in de winkel kan kopen helaas(terwijl de spelers dat wel altijd hebben). Ach ja, zoveel boeit het niet. Met een voetbalshirt win je sowieso al de modeprijs niet.. :p draag ze dan ook alleen naar voetbalwedstrijden.

Laatst bewerkt: 15 apr 2011
  15. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb er ervaring mee. Heb nu 3 long sleeved shirts. Ik ben ongeveer 1,80 met een normaal tot brede bouw en ik heb M. Zit lekker. niet te strak en ook zeker niet te losjes zoals ik wel bij korte mouwen heb.

Ik zal dus voor een M gaan als ik jou was. L wordt echt te lang en te los denk ik.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe vaak heeft die gast van Jomzajung wel een nieuwe site? :+ Even een shirt besteld voor iemand vandaag, wou eerst via 9Footballshirt maar die accept geen PayPal dus maar via Jomzajung/BestWay4You/Voetbalshirtjeskopendoejebijmij gedaan. Benieuwd hoe snel ie binnen is, dingen worden wel steeds duurder. Shirt met naam voor €24.40, nog steeds cheap maar een jaar geleden was het nog €17 inclusief shipping ofzo.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Is Jomzajung nu 9footballshirt of niet?
    Die Jomzajung dude vertrouw ik wel, wil weten of het dezelfde is :p.

BTW, jammer dat ze zo weinig shorts hebben. Ideaal zo'n ding met dit weer!!

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup, dat is em.

Eindelijk eens een mooie thuisshirt van Bayern trouwens, normaal vind ik ze altijd afschuwelijk:

Meer pics.

En dan tijd voor de afschuwelijke shirts:

WTF, die van Arsenal. :x

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Die van Arsenal _O_

:lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina