ik vind het de beste serie die ik tot nu toe heb gelezen puur door de vele karakters en omdat de schrijver totaal niet bang is personages dood te schrijven.
Karakters zijn supergoed uitgewerkt vind ik en het verhaal is supercool (meerdere verhalen door elkaar van meerdere kanten)
Over het doodschrijven: vind het geniaal dat een hoofdkarakter(good en bad) gewoon oppeens dood kan worden geschreven. Gaat het net good bijvoorbeeld met één van de hoofdpersonages waarvoor je bent en je draait de pagina om en oppeens is hij dood. Klinkt vreemd en niet elk karakter gaat dood hoor maar niemand is heilig en niet iedreen overrleeft.
Dit soort boeken wel in het engels lezen man! veel cooler!
Voor mensen die nog wat leuke series nodig hebben:
Emperor serie van Conn Iggulden: Eigenlijk het levensverhaal van Caesar met een twist. Vanaf zijn jeugd volg je caesar en Brutus. Voor een deel waargebeurd historische feiten maar voor een deel ook verzonnen om het verhaal interresant te maken. Heel leuk
Conquerer serie van zelfde schrijver: Ditmaal over de geschiedenis van Ghengis Khan en later zijn zonen. Zelfde insteek en heel erg boeiend.
btw zijn die inherentence boeken beetje boeiend geworden? Want had eerste deel gelezen maar vond het een beetje standaard en te kiddy
Laatst bewerkt: 14 apr 2011