lol dat jij nou 24/7 op DBB zit, er zijn zoveel manieren van trainen denk je dat je die zelf allemaal kent? Kheb zelf wel rippetoe gedaan in me 2e trainingsjaar dat lijkt er opzich wel op en ik kende stronglift ook wel maar wist niet dat dat ook echt 5x5 wordt genoemt... Ik heb zoveel verschillende trainingsmanieren toegepast jij hebt ze alleen in de theorie gelezen en weet ze daardoor goed bij naam, wat handig is voor later maar ga eerst maar is bewijzen dat je een beetje een groot lichaam kan opbouwen daar heb je wel meer voor nodig (vooral discipline om dag in dag uit het hele jaar door op je voeding letten etc) dan de DBB doorlezen. Ga jij eerst maar is een groot lichaam ontwikkelen voordat je praatjes gaat hebben want om nou als ecto het mannetje uit te hangen hier...
Gister een top training gehad!
Borst biceps even hard aangepakt, met benchen gaat het helaas nog niet zo goed als voor me half jaar (time-out) maar toch wel aardig wat kilotjes weggezet, me borst was altijd wel sterkste spiergroep maar nu begint me rug wel harder te gaan denk ik
12x90
8x100
4x110
toen nog een drop setjes gedaan 14x80
biceps ging ook wel hard met 45 kg biceps barbell curl 7 volledig strikte herhalingen gepakt het laatste setje.
Vandaag even een dagje rust pakken en me verjaardag vieren (hopelijk gaan me vrienden me niet weer aan de alcohol helpen zoals vorig jaar net nu ik weer hard aan het gainen ben
Laatst bewerkt: 16 apr 2011