De opties die je noemt worden haast niet gebruikt naar mijn mening.
SACD Support
Hoeveel gamers hebben nou SACD cd's ? Tegenwoordig zijn de meeste SACD'S voornamelijk klassiek muziek, daar zit de average gamer niet op te wachten.
PS2 support
Dit is ook een niche, volgens mij is het procent wat nog ps2 games speelt op hun fat maar 4%. de beste games krijgen toch een HD-remake of komen in de ps store als download. En anders koopt men wel een 2e-hands PS2 voor heel goedkoop.
Laadtijden
Het is en blijft in eerste instantie een game console. Wel vind ik de disc drive van de fat beduidend beter als de slim, de slim maakt zo een goedkoop geluid terwijl dit bij de fat zeer smooth ging
Kaartlezer support
De meeste hebben wel een USB-stick of een converter, of zetten de fotos op een computer en streamen dit mbv Twonky,Ps3 media server en ga zo door.
4x USB
Wat wil je doen ? 4 controllers tegelijkertijd opladen? 2x USB is genoeg. Meer opties betekent ook meer rekening houden met shit in de firmware.
Energie verbruik
Is beduidend minder bij de slim. Mensen die veel blu-Ray's afspelen of hem als media-center gebruiken met bijv. Ps3 media server of twonky zijn hierbij gebaat.
Laatst bewerkt: 16 apr 2011