De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 46]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als het door arbitraire fouten krijgt eens. Als het het krijgt door een tegenstander die (zonder opzet) het cadeau geeft, kan je daar als Ajax zijnde niet aan doen natuurlijk.
     
  2. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut twente! Heb gewoon echt een schurfthekel aan PSV:)


    Twente verdiend het nog het meest vind ik. Spelen het beste voetbal en hebben meerdere spelers die een wedstrijd kunnen beslissen.

    Maar als ajacied zou het natuurlijk geweldig zijn als we in zo'n baggerseizoen nog de titel pakken.
     
  3. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ADO - Twente, winst ADO.
    Feyenoord - PSV, Gelijkspel.
    Ajax - Excelsior, Winst Ajax.

    Stand na ronde 32

    1 Ajax 32 - 67
    2 PSV 32 - 66
    3 Twente 32- 65
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Heerenveen uit wordt toch wel het sleutelduel voor de laatste speelronde voor Ajax. Ze kunnen daar nog wel punten laten liggen.

    Volgende week kan een mooi weekend worden voor Ajax supporters, aangezien dit toch wel zware wedstrijden worden voor PSV en Twente. Tenminste, als Feyenoord gaat voetballen.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Feyenoord moet winnen.. dan staan ze 9de met een punt achter Utrecht en zullen ze vogende week wel willen winnen, bij een gelijkspel of verlies is het seizoen voor hun echt voorbij.

    @Steady Reaby

    Of je bedoelt Twente verliest, of ze staan op 68 punten ;)
     
  6. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    verwacht er maar niet te veel van. Vitesse en een rol van betekenis in het kampioenschap (in het voordeel van PSV) |:-
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    PSV.

    Tja. De slechtste afmaker van de Eredivisie tegen de slechtste keeper, dan moet er toch eentje worden doorbroken.
     
  9. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Van wie krijgen we het precies cadeau dan? (en Ajax staat trouwens derde voor het geval je het nog niet door had).

    Twente of PSV? Twente anytime.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja zo apart dat PSV weer tegen Vitesse en Groningen moet op het eind. Ze zijn in de afgelopen 10 jaar 4x kampioen geworden op de laatste speeldag door tegen Vitesse of Groningen precies voldoende te presteren, en dan zijn de tegenstanders ook meestal uitgespeeld en is het een verschrikkelijke wedstrijd die de kant van PSV op valt..
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah als je eens kijkt naar de afgelopen 10 jaar hoevaak Ajax niet van PSV heeft gewonnen. Dan zouden die laatste wedstrijden niet eens meer uitmaken.
    Vroeger werd Ajax altijd al wedstrijden voor het einde kampioen
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik ben echt bang dat PSV kampioen gaat worden en Twente en Ajax in de laatste wedstrijd de 2e plek gaan bepalen.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ook, ik had heel veel hoop voor de wedstrijd tegen Heracles..
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De Graafschap, SuperHelden! _O_

    PSV weer bovenaan, nu alle punten proberen te pakken en hopen dat Twente nog meer punten gaat laten liggen zodat Ajax de tweede plek kan overnemen! _O_

    Dat zou episch zijn.
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Twente? PSV? Kom op zeg, een aantal weken terug (Ado) was het seizoen voor de meeste ajaxieden al gespeeld. Nu staan ze al op 1 punt. Zelf slecht, soms dramatisch, spelen (sommigen noemen dat zakelijk) maar toch winnen. Ja, ik zie ajax nu makkelijk kampioen worden...
     
  16. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Arsenal - Liverpool is trouwens nog 0-0 hoor :)
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach als ik het zo lees waren ze vandaag ook weer dramatisch. Zelfs toen ze tegen 10 man speelden kregen ze nog een penalty tegen. Ik zie ze nog wel punten verspelen volgende week(vrees wel dat Feyenoord zijn plicht niet gaat doen) of tegen Groningen-uit. Geen probleem.

    Nu moet Ajax nog alles gaan winnen, dat lijkt me vrij moeilijk. Een goed begin zou al zijn om MeH eruit te donderen.
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk :D Veel te spannende wedstrijd, niet goed voor mijn hart dit. Wat een kansen voor NEC zeg.

    Waarom gaat iedereen er vanuit dat Feyenoord wel even van PSV gaat winnen/gelijkspelen? Ik denk dat PSV die gewoon zonder stress gaat winnen.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    PSV wint inderdaad gewoon. Iedereen uit Rotterdam zegt wel dat het van Derksen gelul was maar na de uitslagen van vandaag verknalt Feyenoord het wel, kun je donder op zeggen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook als ze top gemotiveerd zijn is PSV denk ik nog wel een maatje te groot voor Feyenoord
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina