[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Button bij het verkeerde team gestopt :lol: Zag ook die redbulll engineers boos zwaaien :lol:

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Goed om te zien dat Vettel is te verslaan. Ik heb tot nu toe alle kwalificaties en races live gezien en ik vond het toch steeds jammer dat het al van te voren vast stond wie er ging winnen. Ik weet nog wel dat ik destijds in de tijd van MSC ook regelmatig kwalificaties oversloeg en soms zelfs de races zelf omdat er geen foek meer aan was. In de kwalificaties zal hij nog wel blijven domineren, tenzij RB ook bij hem de KERS sloopt, maar als we meer van dit soort races krijgen ben ik tevreden. Helemaal met het commentaar van de BBC erbij, ook vandaag kwam er weer een paar keer een dikke smile op mijn gezicht, droogkloten altijd daar.

En vanaf nu weer normale tijden, kan ik mijn weekenden tenminste weer verslapen :+

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Top race! En dat op het droge circuit van Sjanghai. Verder weinig over te melden, Dakar heeft het al heel goed verwoord. \o/

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hele leuke race gezien, omdat ik toevallig op tijd wakker was :+
    Zat echt opeens klaarwakker en rechtop in m'n bed toen Hamilton voorbij Vettel ging _O_

Ben blij dat ik al een aantal jaar geen uitgesproken favoriet heb. Vettel, Hamilton, Alsonso, Webber, Massa, (Kubica), Petrov, 't zijn allemaal rijders waar ik met veel plezier naar kijk, leuk om 't eens op deze manier te zien.
    In plaats van Raikonnen weer eens verrot moeten schelden.. 8)

5. JeePee

JeePee Guest

Holly shit wat een race :eek:
    Need I say more?

Crazy dat Webber zo ver naar voren kwam. Hamilton strak gereden, maar ook Schumacher was voor mij een smaakmaker :)

Stom ook dat KERS het weer niet deed bij RBR. Als ze dat fixen zal het gat weer wat groter zijn.

@ GG,
    Kimi dit weekend weer in de punten :p Had 5de kunnen worden maar ging lek op de 1 na laatste proef: 6de. Mooi resultaat.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik volg hem echt totaaaaal niet meer 8)
    Ik volg voetbal, F1, werk fulltime en heb ook nog eens een tijdvretende hobby, ben allang blij dat ik tijd weet weet te vinden voor de eerste 2 dingen :+

Als ik dan ook nog eens rally moet gaan volgen, ga ik echt gek worden schat ik.

Maar speelt hij nou echt een rol van betekenis bovenin de WRC? Of is hij meer van de 6jes cultuur? Want dat zijn altijd de cijfers die ik mee krijg als ik toevallig iets over hem hoor..

7. JeePee

JeePee Guest

Hij is nog zeker geen topper (op asfalt dit jaar probably wel, maar de 1ste tarmac rally moet nog komen), maar progressie is heel duidelijk te zien. Vorig jaar elke rally 1 of 2 grote fouten, dit jaar nog geen één. En langzaam elke proef weer harder gaan :) Als 'ie zich niet te veel op NASCAR gaat richten zit een podium er volgend jaar wel in denk ik (of dit jaar op asfalt).

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Zag pas net de persconferentie, Webber was gewoon blij dat Vettel een keer niet heeft gewonnen. :lol:

9. Remco

Remco Guest

Hm, ik kan dat echt niet: de race kijken wanneer ik de uitslag al weet. Dan is de spanning er helemaal. Zelf genoten tot het eind. Wat een spanning! Toprace. Jammer dat Vettel het niet kon houden, maar wel verstandig gereden. Daarnaast maakt dit het kampioenschap natuurlijk wel lekker spannend :)
    Is die ergens te zien?

10. JeePee

JeePee Guest

Als Torro Rosso die band er goed op gezet had, hadden we trouwens 0 uitvallers gehad. Is dat überhaupt wel eens voorgekomen?

11. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, vraag me niet wanneer maar het is al eens ( en ook vaker ) voorgekomen:)

12. JeePee

JeePee Guest

Dan verlang je toch naar die tijd dat er elke race iemand wel een zuiger naar buiten zag komen :+

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
  14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Volgens mij had Monza 2005 toch helemaal geen uitvallers?

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Klopt, alleen toen deden er maar 20 mee.

Edit: ow je reactie was op Jeepee zo te zien, dacht op Mika Kimi.

Laatst bewerkt: 18 apr 2011
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Omdat mijn oude account is verwijderd moest ik deze heruploaden. Hij is van mijn broertje MikaKimi, door hem gemaakt. Veel plezier.

_O__O_

17. JeePee

JeePee Guest

Lompe klapper van Vettel vanochtend:

Kan de kwalificatie en waarschijnlijk ook de race niet live zien helaas. Batavierenrace dit weekend :p

18. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Nice filmpje van Mika Kimi, Gaaf om die oude acties weer eens terug te zien.
    Vroeger was het idd beter :9

Tja Vettel :emo:.... wil altijd "over the edge" ook al is het VT 1 ..........
    En soms gaat dat niet |:-

19. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    morgen gaat het gebeuren in Istanbul, wie wint?!

20. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]Vettel [/SPOILER1]

Deel Deze Pagina