Ze schijnen ook Anita in de gaten te houden. Volgend seizoen alleen nog Sulejmani, Alderweireld, de Zeeuw, Enoh, Ooier en de jongelingen over?
Mja hijs is natuurlijk een vaste waarde in het elftal. Ik reken iedereen onder de 30 tot de jongelingen
Inderdaad, ik ben echt gecharmeerd geworden van Anita. De jong zou ik absoluut niet rouwig om zijn als hij vertrekt. Vorig seizoen deed hij het uitstekend maar hij laat week in week uit zien dat hij technisch veel te kort komt.
Ik vind Sulejmani echt een hele goede voetballer, het is jammer voor Ajax en voor hem dat ze er zoveel geld voor betaald hebben. Anders had iedereen het denk ik al een goede aankoop gevonden.
Hij zit nog steeds niet op zn Niveau van Heerenveen volgens mij. Hoop dat Ajax echt een poging doet om Pranjic te halen van de zomer. Dan kan Anita naar te middenveld en zul je zien dat Mickey meteen 2 keer beter speelt. Bij Heerenveen was Pranjic altijd zn aangever en tegelijkertijd degene die hem de rugdekking gaf en dat liep als een trein
Ajax moet Boerrigter nu ook gewoon inlijven, anders krijg je weer hetzelfde gedonder als altijd. Hij begint even leuk te draaien en Utrecht begint er ineens 5 miljoen voor te vragen, dat moet je voor zijn.
Het ging me meer om de voorstelling van een perplex Utrecht dan dat ik het daadwerkelijk wil zien gebeuren Anders neem je het effe serieus.
Nieuwe VI South Park Quiz. Dit maal over coaches. Wie vult aan? [SPOILER1] Alex Pastoor - Pep Guardiola - - - - Diego Maradona - Louis van Gaal Michel Preud'homme - Mario Been - Vicente del Bosque Marcello Lippi [/SPOILER1]