De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 46]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is sowieso een beetje een dramawedstrijd ;)
    Gelukkig wel 1-0 voor Madrid, nu nog even 15 min. volhouden.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Think again. 8) Wat een zieke wedstrijd zeg. 6 goals en er hadden nog veel meer moeten vallen. Een van de vermakelijkste wedstrijden die ik dit seizoen heb gezien.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoezo onverdiend qua spelbeeld? Real was IMO toch echt de gene die het best speelde in de 1e helft en daar al een aantal keren had mogen scoren, Barca was in de 2e helft de betere en nu gaat het weer gelijk op..

    Neemt niet weg dat er al 2000000x rood had mogen vallen.

    Arsenal 3e _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2011
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Spurs 3-3 Arsenal _O_

    Heerlijke match!!
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Goed was het niet wat Real liet zien, maar hard wel. Daar werd Barca in het begin door afgeschrikt. Barca staat onverdiend achter en heeft het geheel aan Casillas te danken dat het geen 3-0 staat.

    Rood voor Di Maria trouwens ondertussen;)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik vond de samenvatting van Spurs - Arsenal spectaculairder dan Barca - Real. :lol:
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Leek me ook echt een toffe wedstrijd, jammer genoeg niet kunnen zien :emo:.
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Damn voelt pijnlijk zeg.....

    Proficiat aan de Real supporters.

    Ik vond met name Pedro, Pique en Busquets tegenvallen. Damn waar waren met name de laatste twee in gedachten. Onnodig veel balverlies die twee. Villa vond ik trouwens ook weer erg matig. Het is gewoonweg geen nieuwe Eto'o, die hadden ze nooit zo makkelijk weg moeten doen bleek maar weer.

    Dat er geen enkele rode kaart was gevallen is mij ook een raadsel, met name voor Arbeloa, Alves en Pepe.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Saaie finale, net als de Classico van afgelopen zaterdag. Real overigens wel de verdiende winnaar. Barcelona viel vies en vies tegen.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Mooi dat Real heeft gewonnen :) Hoop ook dat ze de Catalanen in de Champions League kunnen temmen.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die bakt er imo de laatste tijd sowieso niks van, echt te vaak onzichtbaar.

    Jammer, eerst helft was Real een aantal keer dichtbij maar was het over grote gedeelte van de wedstrijd alleen maar overtredingen. Geen mooie wedstrijd om te zien. Hopelijk is het niveau volgende week wat hoger, maar denk dat Real opnieuw met een opstelling komt van de afgelopen twee wedstrijden, en waarom ook niet? Het verneukt het spel behoorlijk van Barça.

    Gratz Conqi.

    [​IMG]

    :lol:
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  12. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeehm Di Maria had rood gekregen. Wat een inzet had die kerel het laatste half uur zeg. Sowieso erg goede wedstrijd, normaal gesproken erg wisselvallig maar vond hem nu erg sterk.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zag het al op het journaal. Ramos laat het ding vallen en de bus eroverheen. In tien stukken dat ding:lol: Doet me denken aan de laatste bekerwinst van Roda, waar de beker (of alleen de deksel) uit het raam donderde op de snelweg.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Hier het filmpje:



    'Oh kut daar gaat ie!'
     
  15. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    De eerste helft was voor Real Madrid, waar Pepe weer zich van de beste kant liet zien...had gewoon een goal moeten zijn. De tweede helft was duidelijk voor Barca, waar Real goed wegkwam met die afgekeurde goal. Sommige hadden the benefit of the doubt gegeven, zoals ze op Al Jazeera zeiden.

    Prachtige goal van Ronaldo en ook op het juiste moment. Barca kon dit keer Real niet zo wegspelen, als ze wel eens eerder gedaan hadden.

    Mourinho blijft een überheld :cool:.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoe is de regel voor buitenspel eigenlijk precies? De plaats waar de voeten staan, of de plek waar het hoofd is? Want volgens mij stonden de voeten van Pedro? op de zelfde lijn als die van de achterste verdediger van Real!
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeten
    Edit: nee het is gewoon een deel van je lichaam. Maakt niet uit, armen kan ook
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dan is het doelpunt imo onterecht afgekeurd!;)
     
  19. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was gewoon buitenspel. Blij dat Madrid heeft gewonnen, ben totaal geen fan van Barca, vooral die Busquets en die Villa zijn jankerdjes. (hoewel Pepe natuurlijk niet echt lief deed in de 1e helft ;)) Ik heb Messi ook nauwelijks gezien in de wedstrijd, in de verlenging dacht ik zelfs dat hij gewisseld was. Maar goed, hopelijk zijn die CL wedstrijden leuker.
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Daar kan je geen mening over hebben, buitenspel is buitenspel. :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina