[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik geloof niet, ik ga uit van bewijs :)

    Ik vind het alleen jammer dat er selectief kritisch en lacherig wordt gedaan over dit onderwerp. Er is voldoende aanleiding om het serieus te nemen.

    De wereld is niet zwart-wit. Je kunt ook weleens concluderen dat je iets niet weet, zoals in het geval van dit onderwerp.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.917
    Ik vergat de :+ smile erbij te zetten, ik loop jullie maar wat te fokken. 8)
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het lukte je iig aardig goed, klojo :+

    Ik denk dat met vooral de bron bepaalt of we het gaan geloven of niet. Als bijvoorbeeld CNN zou melden dat er een dode alien is gevonden zouden we heel anders reageren als bijvoorbeeld bij de telegraaf.

    Zelf ken ik RT niet maar het ziet er ook wel nuchter en betrouwbaar uit.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  4. Seh

    Seh Guest

    Kijk wat ik tegen kom in documenten op de officiële site van de CIA.

    Op zijn minst interessant.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2011
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben blij dat de FBI nog wat nuttigs doet. 911 konden ze niet voorkomen, je moet er ook maar net opkomen om na zoveel bedreigingen iets aan beveiliging te doen. Maar gelukkig houden ze wel die verdomde alien smokkelaars tegen. Het is me nog nooit gelukt om ergens illegaal een alien aan te schaffen dus ze doen hun werk goed.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Wat is precies de reden dat je in dit topic komt? Alleen om te trollen? Of mensen die gewoon wat droppen wat betrekking heeft op dit onderwerp belachelijk te maken?
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    *fixed

    Ik ben geen deskundige op het gebied van intergalactische wezens dus je moet mijn post sowieso niet serieus nemen. 8)
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Dan weet ik dat ik niet meer inhoudelijk op je reageer vanaf nu, thanks. :thumbs: En wie zegt dat je een expert op dit gebied moet zijn om mee te praten in dit topic? (Oh crap, doe ik het toch..)
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat Alien niet specifiek een term is voor buitenaardse wezens? Alien wordt ook regelmatig gebruikt in de Engelse taal om buitenlanders te beschrijven.

    Het lijkt me aannemelijker dat ze dat bedoelen in de documenten. Ze bedoelen in feite dus gewoon mensen handel.
     
  11. Seh

    Seh Guest

    https://www.cia.gov/news-information/speeches-testimony/1996/carey_13196.html

    En voor die andere:
    https://www.cia.gov/library/reports/archived-reports-1/Ann_Rpt_2003/sle.html

    Meh, reageer ik toch nog, haha.

    Ik suggereer overigens niet dat het (al) gebeurt en ik gebruik het ook niet als 'bewijs'. Toch vind ik het op zijn minst interessant dat deze documenten te vinden is op de site van de CIA.



    Aai, niet bij stil gestaan. :emo:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2011
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [yt]n6r3klRa_Ng[/yt]
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Tijdje terug buitenaardse bacteriën gevonden, althans dat werd geclaimed.
    http://www.nu.nl/buitenland/2462065/buitenaards-leven-gevonden-in-meteoriet.html

    Er was trouwens ook een mooie blog post van een wetenschapper die een formule heeft bedacht om de waarde van planeten te berekenen, en die waarde zou slaan op de mogelijkheid tot leven op die planeet.
    Hier:
    http://boingboing.net/2011/02/03/cosmic-commodities-h.html
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Je weet dat illegal aliens wordt gebruikt voor buitenlanders die illegaal het land binnenkomen? :+

    Edit: Is blijkbaar al gezegd.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Als goedmakertje maar iets waar geen immigranten smokkel aan te pas komt in de post boven je. :thumbs:
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    :mad:
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gierige schoften!

    Ik wist niet eens dat het bestond
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    In een onlangs vrijgegeven document van de National Security Agency (NSA) wordt bevestigd dat de aarde contact heeft gehad met buitenaards leven. De Amerikaanse geheime dienst heeft maar liefst 29 boodschappen ontvangen vanuit de ruimte.

    Het is de NSA nog niet gelukt alle berichten te ontcijferen. Zo bevatten sommige boodschappen een wiskundige formule, terwijl andere weer bestaan uit alle elementen van het periodiek systeem der elementen.

    De boodschappen zijn allen ontvangen via de satelliet Sputnik. De NSA heeft het geheime dossier moeten vrijgeven na een jarenlange rechtszaak.



    Bron: fok.nl
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Schijnt alweer ontkracht te zijn las ik net op een ander forum, maar nog geen bron van gezien. Het zou een gefixeerde test zijn geweest om te kijken of men de codes kon kraken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina