Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

Beter gaat Bonnie ook mee..

Over het afspreken, zoals ik al zei: het liefste niet Tilburg, die N-weg is echt een ramp en heel ver om voor mij. Dus Breda of Eindhoven, afhankelijk van de optie. Een hotel en een uni klinken best tof :)

Iemand nog ideetjes voor props? Dat je zegt van: Goh, als we daar zijn, zou ik wel willen proberen zoiets te fotograferen..

Klinkt vaag, maar dat boeit niet 8)

2. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Dan lijkt het me het handigst dat we naar de Universiteit en hotel Rouge gaan, anders blijven we ook door gaan met discussiƫren en dat is niet handig :9

Ik stuur straks de adressen door waar het is dan heb je die alvast, ik heb ze morgen ook nog bij.
    Omdat mijn bericht op de vorige pagina onderaan staat nog een keer, Merrijn gaat mee, die heb ik net gesproken en de boodschappen zijn gedaan, ik heb 30 broodjes, vlees, kaas, 6 blikjes cola, 6 blikjes fanta, 2x 1.5 liter cola en wat snoep.
    Genoeg om te overleven lijkt me? mocht het nodig zijn kan ik nog 2 pakken ijssthee mee nemen vanuit huis.

Afspreken dan op Centraal station Eindhoven?

Over props, dan is het misschien leuk om iets van schoolboeken/notitie blokjes mee te nemen, je hebt in de uni echt van die mooie college zalen (zoek maar op google) daar kun je wel leuke dingen mee denk ik.
    Voor de rest heb ik echt geen enkel idee wat nog meer vet is om mee te nemen haha :9
    Ik neem mijn gasmasker denk ik gewoon weer mee voor de fun, kan ook nog altijd iets mee gedaan worden :)

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik ga mee!

Mijn naam is btw met een 'r' Luukk ;)

Waar spreken we precies af? Ik moet dan met de trein etc. gaan, best vervelend. Dus dan kan ik ook maar maximaal tot 9u wegblijven ofzo. Dan heb je nog een lange dag daar niet van.

Ik ben gister weer naar Amsterdam geweest. Een aantal best leuke fotos weten te maken denk ik. Ik had mijn camera expres maar eens op JPEG+RAW gezet, zodat ik ze later eens beter kan bewerken. Ik edit zo wat foto's hier!

Fototrip Amsterdam is ook echt wel erg vet btw! Kunnen we ook best eens doen.

4. Remco

Remco Guest

Hey jongens, m'n ouders hebben zelf de auto nodig. Het spijt me, maar ik kan toch niet mee.

5. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Oi :eek: kun je ook niet met de trein komen? Hmm, jeepee jij zei toch dat je ook een auto had. Groot genoeg voor ons allemaal?

Iig, we spreken dus af op eindhoven? Om 10u?

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Best vervelend en jammer. Ik neem aan dat we nooit met zoveel in een auto kunnen?

7. Remco

Remco Guest

Andere auto geregeld! :)

Renault Clio. Dus daar past wat minder in.. Een probleem?

/edit: Oh JeePee rijdt ook, dan moet 't goedkomen. :)

Waar spreken we af in Eindhoven?

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2011
  8. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Sorry Merijn :9
    Maar goed om te horen dat je nog een auto hebt kunnen regelen Remco :)
    P.s. kun je mijn harde schijf mee nemen morgen?
    Maar ik weet niet waar we het best kunt af spreken in Eindhoven, Tom weet jij iets?

9. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Fijn dat je zo flexibel bent Remco, top! Eindhoven dus morgen? Mooi, kan ik wat langer blijven liggen. 10 uur dan?

@ Luuk, ja. We kunnen gewoon afspreken aan de buszijde.

Remco, JeePee, als je over de kennedylaan binnenkomt (lange weg waar je 70 mag), rijd dan rechtdoor tot aan de bowlingkegels, en dan bij dat kruispunt rechtdoor. Dan kan je voor dat gebouw langs, en kom je bij een Kiss and Ride plaats. Vanuit daar kunnen we ook weer snel de snelweg op :)

@ Merijn: Ik neem je doosje morgen mee, haha.

10. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Gewoon op 't station? (@Tom, wat is een makkelijke meetingpoint?)

11. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Station dus, en dan richting Beursgebouw lopen (rechtaf als je van de trappen komt). Eenmaal buiten sla je rechtsaf, dan zie je een bloemenzaakje. Wacht daar maar ;)

12. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    hmmm ;p Ik bevestig echt de vooroordelen over vrouwen+de weg kunnen vinden (of eigenlijk juist niet kunnen vinden), dus ik hoop dat 't me gaat lukken. xD Anders hoor je 't wel

13. Remco

Remco Guest

Heb je toevallig een straatnaam, dan kan ik het even opzoeken via google maps :)

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Kennedyplein heet het ;)

15. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Je hebt mijn nummer. Als jij zorgt dat je in Eindhoven terecht komt, komt het wel goed!

Jup

16. Remco

Remco Guest

Hey boys, m'n vader wijst me zojuist op een probleempje. Morgen is de klassieker Luik-Bastenaken-Luik. Hierdoor zal Luik en de omgeving voor het grootste gedeelte afgesloten zijn. Het lijkt me dus niet verstandig om naar Luik te gaan.

We kunnen imo drie dingen doen:

1. We gaan naar Antwerpen.
    2. We gaan maandag naar Luik
    3. We prikken een compleet andere dag.

Ik stem 2 of 3.. het wordt nu ook steeds korter dag..

17. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Kunnen we niet met een omweg rijden? Even goed plannen etc. Ik neem aan dat het gebouw niet in Luik zelf ligt toch?

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Kunnen we dan op het station afspreken? Scheelt mij een hoop gedoe met bussen enzo. Dan kom ik wel met de trein. Plekje op het station doen ofzo? Waar dus auto's even kunnen stoppen?

@ Tom, Neem je mijn doosje mee? Als dat kan? Edit: WTF you did know what I was typing.

Afijn, hier een paar van de foto's uit Amsterdam:

1. Pillar

2. Bicycle

3. Contrast

4. Coil

5. Linework

6. Summertime

Laatst bewerkt: 23 apr 2011
  19. Remco

Remco Guest

Maar als heel Luik op z'n gat ligt, vind ik het niet handig om daar dan toch heen te gaan. Die klassieker is daar veel belangrijker dan wij kunnen inschatten. ;)

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Is locatie 1 dan geen optie? want in de buurt van Luik heeft dan geen zin en Hotel Rouge is geen locatie om heel de dag te blijven.
    Maandag kan ik zelf niet en het zou zonde zijn om weer voor langere periode uit te stellen want dan heb ik eten hier voor niks staan haha.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina