Zo ben ik weer, ik heb net Tom en Bas een bericht gestuurd, Tom gaat mee alleen Bas moet werken.
Ik heb helaas het nummer van Bon niet dus kan hem niet bereiken, iemand die zijn nummer heeft?
Voor de rest, ik heb nog een andere locatie (tenminste, die krijg ik zo) en dat is een oud hotel waar eigenlijk alles nog in staat.
Het gaat hier om Hotel Rouge, zie spoiler.
Die ligt in Huy, vlakbij Luik en Luik is de stad waar de Universiteit gevestigd is.
We zouden deze 2 locaties mooi kunnen combineren denk ik.
Dus ik denk dat we nu kunnen kiezen uit 2 mogelijkheden.
optie 1: ECVB en ECI, energie centrales met musea erbij.
Optie 2: universiteit en Hotel Rouge, spreekt voor zich.
Laat snel weten wat jullie willen dan stuur ik de locaties op naar de chauffeurs
Over locaties om af te spreken, jullie zouden naar mijn huis kunnen komen, voor de mensen die met de trein gaan moeten ze de bus nemen en die stopt zo'n 10 meter van mijn huis af en voor de automobilisten is het ook niet heel lastig om bij mij te komen, dan hoef je niet door het chaotische Tilburg centrum!
Andere optie voor verzamelplek zijn de treinstations maar dat hangt er een beetje van af, de 1e optie ligt in de buurt van Antwerpen en de 2e optie ligt in en vlakbij Luik, 2 verschillende kanten dus dus dan kunnen we af spreken bij station Breda of Eindhoven lijkt me.
Hoe laat spreken we af? 9 uur ofzo? lijkt me een mooie tijd want dan zijn we er vroeg
Ik moet nog even weten of Bonnie mee gaat en wie nog meer want dan kan ik zo boodschappen gaan doen
Ik heb nu staan:
Remco
JeePee
Scarlett
Scarluuk
Tom1the 1
Laat aub allemaal snel iets weten!
Klik om te vergroten...