Het valt allemaal wel mee, maar het is net ff die druppel die de emmer laat over lopen, meeste challenges in die tower vind ik maar bagger, geeft me het cheape gevoel net als dat je tegen Shao Kahn vecht.
In 202 moet je het beeld tilten en dat doet dan damage tegen de vijand (en krijg je zelf leven terug) maar wat blijkt ik zit dik 10 seconden lang Sindel helemaal te ownen dr leven is half weg... raakt ze me met 1 move, Tables turned en vervolgens ben ik half dood en heeft ze al dr leven terug, waarna ik weer 10+ hits moet maken om het zelfde effect te berijken.
En dan zal je zien dat 203 weer super makkelijk is ofzo en de vijand basicly in 1 klap dood is!(edit: en idd zonder enige moeite flawless 203 first try gehaald zucht)
Edit: echt eerlijk waar ik heb nog nooit zoiets stoms gespeelt... wat een onzin, ik heb echt respect verloren voor die gasten die deze game gemaakt hebben.
Oke ik stop ermee, nu bij challenge 210 en heb nog NOOIT zoon vieze na smaak gehad van een game ooit, ik voel me letterlijk gewoon misselijk. Vergelijkbaar gevoel dat je er achter komt dat je o zo leuke vrienden gewoon een vieze slet is.
Sorry voor het gebitch, ik probeer niet de troll uit te hangen, maar ik ben gewoon echt confused over het feit dat ik een game zo vet vind maar ook zo EXTREEEM kut tegelijkertijd...
Mijn excuses!
Laatst bewerkt: 23 apr 2011