1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Online is toch iets heel anders dan gewoon tegen de pc spelen.

Tot nu toe gaat het in p.matches gewoon erg goed en lekker geen lag.

Ik zou als ik jouw was gewoon ff met een vast groepje online spelen.

Veel mensen op xbw spelen het actief online :) voeg toe als vrienden etc.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Zijn er toch enkele die je kunt halen met een groepje!

King of the Hill spelen en dan punten uitdelen etc. Daarbij nog de flawless, etc.

Volgens mij een stuk of 4

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Was leuk zonet King of the hill, heb weer een goede asswhooping gekregen:+
    Moet gewoon veel tegen mensen spelen want combo's leren op stilstaande mannetjes red je het niet mee, ben nogsteeds niet gewend dat er een aparte knop is voor blokken.

@nightbringer
    Ermac mirror's is niet iets waar ik naar uitkijk, zulke matches hebben een slakkengang8)

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Grappig man, heb al veel gespeeld want sta in de ranglijsten in de top 50 met de meeste fatalities!

Zal natuurlijk ook komen omdat er die ranglijsten nog lang niet voor iedereen werken en daarbij zegt dit natuurlijk niks over mijn kunsten, want dan zou ik onderaan staan. ;)

Is er overigens nog iemand die wil uitleggen hoe ik nu hogere/langere combo's kan maken!?? Liefst voor Scorpion of Ermac.

Na zo'n combo van de move-list valt of vliegt de tegenstander weg... snap er geen zak van..... O-)

Al helemaal niet als ik dergelijke filmpjes voorbij zie flitsen 72% damage met een combo..... nu nog online, denk ik dan! ;)
    [yt]roC1i2Ko5Zk[/yt]

Laatst bewerkt: 23 apr 2011
  5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, ik ga maar eens bezig met combo's leren ;).

Maar was wel ff tof zo spelen, dit kan wel vaker!

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Die Smoke combo gaat zeker gefixed worden straks...wel erg nice!

7. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit kan zeker vaker, maar niet zonder mij natuurlijk! Voeg me even toe allemaal, ben de komende tijd zeker weten vaak te vinden voor een potje.

Hou alleen wel rekening mee met een abuser van alles wat werkt tegen je, haha.

Kabal (Y)

8. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    Gister de game ook maar gekocht en moet zeggen, stelt me niet teleur. Echt weer die goede oude MK vibe.

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het moment dat Smoke nog niet eens is aangekomen bij de X-Ray heeft de tegenstander door die combo alleen al een meter gebouwd, je kan dan een breaker doen. Plus er is geen bullshit infinites of 4/5x dezelfde move gebruikt, lijkt me stug dat ze dit gaan "fixen", en ALS ze het gaan fixen dan geeft de game je straks helemaal geen vrijheid meer om te experimenteren...

De positionering dat hij vanaf een midscreen combo overgaat naar een corner combo zodra hij in de hoek komt is zeker niet iets wat je in een match tegenkomt. Je moet bijna op de perfecte plek staan om die combo te doen.

10. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet het niet hoor vind het een heel tof spel, maar nu ik zo challenge tower speel, woorden die het meest in mn hoofd zitten zijn toch echt: Vals kut spel.

Challenge 202: mijn gedachte.

Ik heb nog nooit in mijn leven zoon dom mongole spel ooit gespeeld...
    Het gaat te ver, en verziekt echt al mijn goede gevoelens die ik bij deze game had, niet normaal meer.

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben nog niet op 202 maar dan

12. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Het valt allemaal wel mee, maar het is net ff die druppel die de emmer laat over lopen, meeste challenges in die tower vind ik maar bagger, geeft me het cheape gevoel net als dat je tegen Shao Kahn vecht.

In 202 moet je het beeld tilten en dat doet dan damage tegen de vijand (en krijg je zelf leven terug) maar wat blijkt ik zit dik 10 seconden lang Sindel helemaal te ownen dr leven is half weg... raakt ze me met 1 move, Tables turned en vervolgens ben ik half dood en heeft ze al dr leven terug, waarna ik weer 10+ hits moet maken om het zelfde effect te berijken.

En dan zal je zien dat 203 weer super makkelijk is ofzo en de vijand basicly in 1 klap dood is!(edit: en idd zonder enige moeite flawless 203 first try gehaald zucht)

Edit: echt eerlijk waar ik heb nog nooit zoiets stoms gespeelt... wat een onzin, ik heb echt respect verloren voor die gasten die deze game gemaakt hebben.
    Oke ik stop ermee, nu bij challenge 210 en heb nog NOOIT zoon vieze na smaak gehad van een game ooit, ik voel me letterlijk gewoon misselijk. Vergelijkbaar gevoel dat je er achter komt dat je o zo leuke vrienden gewoon een vieze slet is.

Sorry voor het gebitch, ik probeer niet de troll uit te hangen, maar ik ben gewoon echt confused over het feit dat ik een game zo vet vind maar ook zo EXTREEEM kut tegelijkertijd...

Mijn excuses!

13. Hound_NL

Hound_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er zo weinig moves in het spel zitten, hadden er toch best wat meer mogen zijn

14. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weinig moves? Perfect aantal voor mij nu hoor. Je kan ze ook enhancen. En je kan allerlei combo's doen he.

15. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand ook problemen met fatality uitwerken online? Lijkt wel dat er een vertraging in zit want ik krijg geen één "fatality" voor elkaar.. :'-(

Verder erg vet spel ! Story mode (Leef helemaal mee met de vechters. :p)

17. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Aan de ene kant heb je wel gelijk maar je moet je echt niet druk maken om die tower.
    Is een leuke toevoeging maar daar draait de game niet om imo.
    Met de Sp ben ik wel een beetje klaar mee en ga me nu focussen op online en een paar characters te mainen.
    Daar haal je echt veel meer plezier uit de game.

18. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Mja hadden ze beter Tower voor mijn gevoel weg kunnen laten want het haalt eerder alle Fun UIT de game voor mij ipv dat het wat toevoegt helaas.

Nu bijv,

Ik vecht met kung lao tegen Liu Kang, mag alleen special moves doen, alles gaat prima heb hem bijna dood, vervolgens verneuk ik een move door d-pad helaas dus in plaats van special doe ik normale punch, FAILURE! nou bedankt...

Op het moment als ik dus Mortal Kombat hoor denk ik eerder aan een heel lame unfair unfun cheap spel, helaas. En ja dat alleen door die rot tower (en eindbazen ook wel beetje) en mja moet ik tower niet serieus nemen, maar het blijft toch wel een onderdeel van de single player die ik dan wel gewoon ff gehaald wil hebben.
    Dat het uitdaging is vind ik niet zo erg, maar moet het zo extreem lame zijn?

Ik heb nu steeds last van een bug, die mn controller preset weer gewoon terug zet mid game... lekker handig :confused:

Laatst bewerkt: 24 apr 2011
  19. Hound_NL

Hound_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enhancen voegt weinig toe al zeg ik het zelf, het zijn gewoon dezelfde moves maar dan krachtiger.
    Vergelijk je de combo lists met bijvoorbeeld een DOA of zelfs een tekken dan zie je toch duidelijk verschil

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie nou nog met een select groepje soms ?

Ik heb hem op de ps3 , maar vind deze game leuk om tegen "bekenden" te spelen , gewoon gezellig king of the hill

Deel Deze Pagina