De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh jah en ik mag dus niet zeggen dat PSV ook gewoon lelijk voetbal speelt. Beetje hypocriet van je of niet?

    Haha meestal is het je eigen schuld als je verliest ;)

    Ze spelen idd dramatisch de laatste weken. Zelfde als Groningen. Het is dat die club in de 1e seizoenshelft veel punten gepakt hebben anders deden ze onderin mee. Zijn trouwens maar 2/3 clubs die na de winterstop nog een beetje voetbal laten zien. In jaren niet zulk slecht voetbal gezien in Nederland.

    Volgens mij heeft Lasnik dit seizoen welk 10 doelpunten in de eerste 10 minuten. Club heeft sowieso vaak vroeg in de wedstrijd voor gestaan en eigenlijk het hele seizoen al pech gehad en op lullige manieren doelpunten tegen gekregen. Ze zijn ook zeker niet de slechtste ploeg in Nederland. VVV zou ik ook jammer vinden aangezien ik daar nog wel eens naar voetbal ga kijken (meestal voor de uitclubs hoor ;).

    Kunnen wel eens 2 hele belangrijke doelpunten worden.

    Zag dat Almere 4-0 gewonnen had...Fortuna heeft toch een beter doelsaldo? Dan moet Almere sowieso nog 1x winnen om ze in te halen.
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had laatst eens gelezen dat ze eerst naar doelpunten vóór kijken, dan naar onderling resultaat, en daarna een beslissingswedstrijd op een neutrale locatie.
    Er word dus niet gekeken naar het doelsaldo, wat ik nogal vreemd vind. Kan natuurlijk dat mijn informatie niet klopt maar dit is hoe ik het te horen kreeg.

    Overigens zie ik ons niet winnen daar in Almere. De kans is ook vrij groot dat als Fortuna naar de topklasse degradeert, dat dit een faillissement betekent.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Positief blijven denken :) Ik hoop iig dat jullie winnen :)
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Thanks! :)
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet altijd doelsaldo eerst, en dan pas naar goals voor kijken?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat dacht ik ook. Maar de voetbal regels willen nog wel eens veranderen ;)
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vandaag lekker vlammen tegen Excelsior, hopen dat PSV punten verspeelt.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ajax B1 speelt nu tegen Celtic B1 op de fururecup, staat 2-0 door 2x Armah, gisteren speelden ze 1-1 tegen Fluminese en scoorde Armah ook.
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Was hij toen ook al zo kaal?:+
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jammer dat Twente (weer op gelukkige wijze) de drie punten heeft meegenomen, ADO had minimaal een gelijkspel verdiend en dat zou ook wel gunstig zijn voor PSV. Hopelijk scoort Fernandez vandaag de winnende tegen Ajax :+.
     
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    :) En Ryo de winnende tegen PSV! *)

    Zo naar de Kuip, lekker weertje :thumbs:
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hup Feyenoord :+

    Zo, dat levert me toch een portie cognitieve dissonantie op om dat te typen hé, het doet bijna pijn :D
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit kan zo een mooie dag worden, ik ben er van overtuigd dat als PSV punten morst vanmiddag, Ajax kampioen wordt (en dat dan ook nog dankzij Feyenoord, mooier kan gewoon niet).
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Eerst zelf winnen. Dat zal wel weer lastig genoeg worden.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wat zou het toch heerlijk zijn als eerst Feyenoord gewoon wint maar dan Heerenveen ook 8).
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog heerlijker: Feyenoord en Excelsior winnen allebei vanmiddag! Wat wordt de steer in de Kuip dan geweldig. Ik ga er maar eens vandoor!
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Wat baal ik dat ik vandaag niet naar de Kuip kan zeg, moet om 5 uur werken. :mad:
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik zeg het niet graag, maar toch hoop ik van harte dat Feyenoord gaat winnen zeg of iig een gelijkspel pakt. Voor Ajax moet het wel te doen zijn lijk me!
     
  20. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik leef met je mee :emo:

    Ik denk ook dat PSV erg zwaar gaat krijgen met Feyenoord, maar Ajax heeft het toch niet zo moeilijk vanmiddag
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina