De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Überhaupt niet druk gemaakt om Feyenoord. Doe dat sowieso niet. Scheld liever op de directe concurrent 8)

edit:/ is vrijblijvend btw weer offline gehaald?

Laatst bewerkt: 24 apr 2011
  2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    rojadirecta.es

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Heb wel m'n alternatieven maar heb liever dat vrijblijvend online komt. Vrijblijvend >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> rest

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vrijblijvend is er inderdaad uit gehaald dankzij onze populaire voetbalbond. Echter zijn er genoeg opties over.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet de poll niet gereset worden en deze resultaten in de startpost worden opgenomen?

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Deze quote zag ik op de Feyenoord site. Ik vind dat dit voor de hele Eredivisie geldt, dus geen selectieve verontwaardiging.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Goeie, kijken hoe het veranderd :)

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment heeft ajax de meeste kans denk ik. Twente gaat punten verspelen, dat elftal loopt niet meer zo lekker laatste tijd.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zullen we 'Na speelronde 34' maar weghalen? :+

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hangt ervan af wie het wordt :cool: Als het Ajax wordt dan kan het niet vaak genoeg worden vermeld :+

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ajax wel dan?

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Twente heeft nog een hele makkelijke thuispot, Ajax een lastige uitpot, en ik acht Twente sterker dan Ajax, dus ik geef Twente de meeste kans. Ik ga nergens vanuit, als we maar tweede worden, dat is het belangrijkste wat mij betreft. En met een geknakt PSV is dat heel erg dichtbij.

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ajax loopt al een seizoen niet en staat gewoon tweede :) Op de één of andere manier pakken we die punten dus wel.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Al moet Ajax toch echt beter gaan spelen. De wdstrijden tegen NEC en Excelsior werden wonderbaarlijk gewonnen, maar in Heerenveen zou dat ineens anders kunnen zijn.

Als Eriksen maar die briljante steekpasses blijft geven :).

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    al wordt Eriksen zelf is een keer wat beter in afronden, 4 goals in 23 wedstrijden als aanvallende middenvelder is niet best voor Ajax begrippen.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar gister schoot hij hem wel prachtig binnen ;)

Schiet met rechts tegen zijn linker voet de bal aan die vervolgens vanaf 1 meter van de goal nog de onderkant van de lat raakt ^^

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De productiviteit van Ajax is sowieso schrijnend dit seizoen. Vorig seizoen zat Ajax al op 100 doelpunten in de competitie.

Ik zie PSV overigens zondag wel weer punten verliezen, ondanks Vitesse al klaar is en structureel uit vorm is. Ik denk dat ze geknakt zijn. Als Twente en Ajax zondag winnen dan is de landstitel definitief verloren.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Twente zal wel winnen, waarschijnlijk op zo'n vieze manier (omdat het kan), maar ik zie Ajax niet snel winnen uit bij Heerenveen. Hopelijk weten Assaidi, Dost en Narsingh weer te presteren tegen Ajax en dan zie ik Heerenveen nog wel winnen, of op z'n minst gelijkspelen.

19. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat PSV wel tegen Vitesse gaat winnen hoor ik bedoel ze doen alles om die tweede plek te bemachtigen, en dan zie ik ze wel winnen van Vitesse

liever Ajax & PSV in CL dan Twente.
    en zeker als Theo Jansen vertrekt

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als Theo Janssen vertrekt heeft Twente weinig kans in de Champions League, misschien kunnen ze dan maar beter in de Europa League blijven.
    Moet daarentegen dan ook wel toegeven dat dit voor zowel PSV als Ajax ook geldt, zeker als ze op dit niveau blijven hangen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina