De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Vandaar dat utrecht ook 4 keer achter elkaar verloor.
     
  2. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik daar iets over of verwijs ik er naar? Ik geef alleen mijn mening over de vermakelijkheid:
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ze spelen soms idd wel is een leuke wedstrijd, maar die subtop clubs zijn altijd zo wisselvallig dat je ook gewoon 4x met beroerd voetbal kan verliezen. Bij de top 3 ligt dat slechte voetbal alleen onder een vergrootglas

    je zag btw de overtreding van Engelaar niet, alleen 5x de herhaling dat de rode kaart werd getoond 8)
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    vraag mij dan af als dit gewoon volgens de regels is waarom dit dan nu voor het eerst gebeurt:confused: Ik bedoel als er echt duidelijkheid was dat het mocht dan hadden ze het bij Ajax en wat andere clubs toch al wel veel vaker gedaan. lijkt mij. Wel goed dat de aanklager hier nar gaat kijken dan want dan weet iedereen in de toekomst of het mag of niet
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden clubs dat vaker hebben gedaan? Gister werkte ook alleen maar averechts. Ik vond het juist ontzettend dom. Wat je vaker ziet is dat clubs het scorebord uitschakelen in een dergelijke fase van de competitie zodat de spelers zich volledig op het winnen van de wedstrijd kunnen focussen, nu heb je kans dat ze zich of voorbij gaan lopen door te graag willen winnen of dat de spanning verlammend werkt.

    Overigens, dat gelul over dat er geen verdiende kampioen is. Ajax zou dat wel zijn als je kijkt wat voor shit er allemaal omheen is gebeurd: trainer ontslagen, topspeler weg, gekloot met spits, bestuurlijke onrust en een voorhoede die net uit de A1 is geplukt. Gewoon knap dat je dan nog meedoet.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat een bullshit allemaal achteraf. Het heeft geen invloed en niemand wil zo kampioen worden...

    Gezien de laatste wedstrijden van de top 3 kan heeft iedereen evenveel kans op de titel. Alle 3 spelen waardeloos en verspelen punten of pakken met geluk punten tegen veel zwakkere teams. Alles ligt nog open :)
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  8. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigen spelers uitfluiten en juichen als Feyenoord scoort. Rare jongens daar in Amsterdam :x
     
  9. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar zo raar aan?

    El Ham heeft enorm veel gedoe met de coach gehad en heeft sindien geen enkele ook maar redelijke wedstrijd gespeeld. Hij haalt het gemiddelde van de ploeg elke wedstrijd omlaag.

    Juichen voor Feyenoord goals raar? Hierdoor is er een kans dat je weer kampioen kan worden en alles in eigen hand hebt, en dat vind je raar?
     
  10. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    zegt genoeg dat jij het normaal vindt dat je eigen spelers uitgefloten worden. Dat laat een duidelijk verschil tussen Feyenoord en Ajax zien.
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax juicht ook niet voor Feyenoord .. maar tegen PSV _0/
    er zou net zo hard gejuicht worden als WillemII tegen PSV 1-0 & 2-1 voor zou komen.
    Het was gewoon ironisch dat het nu Feyenoord was :) Alleen bij de hele zielige supporters zit Feyenoord heel diep.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Excelsior en Pastoor gaan nu zeiken dat het tonen van beelden onsportief was. Ajax zou na de 2-1 bij Fey-PSV beter gaan spelen...

    Of de ArenA niet had gereageerd zonder de beelden.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigen belang boven rivaliteit stellen is inderdaad heel vreemd...
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een slappe hap gister:emo:.. Kampioenschap helaas verspeeld. Nu is het beide wedstrijden winnen en gewoon voor de 2e plek gaan, hebben we iig nog CL.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vreselijk hoe PSV het weer heeft weggegeven inderdaad, hebben genoeg kansen gehad om kampioen te worden maar steeds 'lukt' het ze niet. Om vreselijk moe van te worden zeg.
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    het is niet echt knap, meer bizar.. Zeker als je ziet hoe dramatisch ajax dit seizoen soms gespeeld heeft. In een normale competitie was ajax nergens meer geweest. Maar in onze wisselvallige en kwaliteitsarme competitie is dit toch nog mogelijk. Maar ja, dat is hetzelfde met Feyenoord. Als die nog playoffs en Europees voetbal halen is dat natuurlijk ook niet normaal...
     
  18. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, sommige Ajacieden fluiten 1 eigen speler uit, sommige Feyenoorders intimideren hun eigen spelersgroep tijdens een training om een verlies (tegen twente vorig jaar) te forceren.
    edit: Ben geen expert van het Feyenoord publiek maar als je even googlet zie je gauw dat Feyenoord het ook doet; http://www.fr-fanatic.com/20550-ingezonden-je-spelers-uitfluiten-is-dat-feyenoord/
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    na een aantal jaren wen je er vanzelf aan hoor :):
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Wat kots ik op die ''fans'' van Ajax die El Hamdaoui uit lopen te fluiten zeg, dat zijn zeker de zelfde die bij jullie al voor de 80e minuut het stadion verlaten? Dan lopen mensen te ouwe hoeren dat ie geen bal goed raakt, logisch ook hij in eigen stadion uitgefloten word..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina