Er is weer eentjes op zijn teentjes getrapt. Stuur gewoon normale replys ipv maar te zeggen dat je het BS vind. Je hebt Warcraft 3 niet eens gespeeld (had je eerder al aangegeven) hoe kan je dan zeggen wat het zelfde is of wat anders is?
Lees mijn vorige reactie nou eens rustig door ipv maar gewoon te typen dat het BS is. :{ ...... Sowieso speel eens andere RTS games, en dan zie je dat Halo Wars de popcorn game onder de RTS games is!...
Alhoewel dit weet je wel, door dat we vaak Supreme Commander 2 hebben gedaan. Halo Wars kenmerkt zich voor mij als een spel waar nog steeds meer balance tweaks mogen plaats vinden, een spel waarbij de covenant bij sommige maps duidelijk in het voordeel is. Halo Wars is niet slecht, maar het heeft wel gewoon qua principes veel leentje buur gedaan bij oudere RTS games.. En ja die hebben een ander titel, zelfs een andere naam, maar je moet verder kijken dan dat
-ontopic: wie wilt er eigenlijk nog een sterke anti hero unit ^^, zal wel niet gebeuren, maar je hebt anti-tank, anti air, anti infanterie. Nu nog een specifieke anti hero unit en dan is het alweer wat beter allemaal =)... De heros van de covenant doen mij nog een beetje denken aan de heros van Warcraft 3, daar konden ze ook heel sterk worden, daar draaide het ook meer om de heros. Bij Halo Wars voelt 't nog wel eens aan van, je hebt de 2 fracties en dan zijn er wat heros bij gepropt. Waarbij het lame is dat de spartans gewoon afgemaakt worden door o.a the prophet etc
Klik om te vergroten...