1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Er is weer eentjes op zijn teentjes getrapt. Stuur gewoon normale replys ipv maar te zeggen dat je het BS vind. Je hebt Warcraft 3 niet eens gespeeld (had je eerder al aangegeven) hoe kan je dan zeggen wat het zelfde is of wat anders is?

Lees mijn vorige reactie nou eens rustig door ipv maar gewoon te typen dat het BS is. :{ ...... Sowieso speel eens andere RTS games, en dan zie je dat Halo Wars de popcorn game onder de RTS games is!...

Alhoewel dit weet je wel, door dat we vaak Supreme Commander 2 hebben gedaan. Halo Wars kenmerkt zich voor mij als een spel waar nog steeds meer balance tweaks mogen plaats vinden, een spel waarbij de covenant bij sommige maps duidelijk in het voordeel is. Halo Wars is niet slecht, maar het heeft wel gewoon qua principes veel leentje buur gedaan bij oudere RTS games.. En ja die hebben een ander titel, zelfs een andere naam, maar je moet verder kijken dan dat ;)

-ontopic: wie wilt er eigenlijk nog een sterke anti hero unit ^^, zal wel niet gebeuren, maar je hebt anti-tank, anti air, anti infanterie. Nu nog een specifieke anti hero unit en dan is het alweer wat beter allemaal =)... De heros van de covenant doen mij nog een beetje denken aan de heros van Warcraft 3, daar konden ze ook heel sterk worden, daar draaide het ook meer om de heros. Bij Halo Wars voelt 't nog wel eens aan van, je hebt de 2 fracties en dan zijn er wat heros bij gepropt. Waarbij het lame is dat de spartans gewoon afgemaakt worden door o.a the prophet etc :lol:

Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  2. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt UT erbij?

En als ik het BS vind mag dat toch :confused:
    Ik vind het gewoon onzin om naar een oud spel terug te gaan kijken.
    Tenzij het dezelfde titel draagt, bijv Call of Duty.
    Terug kijken enz is goed, maar soms overdrijf je het. :F:

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hopeloos dit, je denkt echt dat dergelijke games totaal los van elkaar staan. Dat je vooral zegt dat je het BS vind is jammer, ik zou het leuker vinden als je met meer argumenten zou komen.

Niet alleen de verschillende COD games lijken op elkaar:F:, zie vorige post voor type games die op elkaar lijken. Echter lijkt deze logica iets te hoog gegrepen.

Dat je denkt dat UT99 net zoveel te maken heeft met Halo Wars als Warcraft 3 is iets waar je jezelf alleen maar belachelijk mee maakt;).

----------------------
    Ontopic: Wie gebruikt er hier eigenlijk veel vultures? ik wil denk ik eens gaan voor een setup van tanks/ aa/ av en 1-2 vultures:)

4. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Het is heus niet erg om een game te gaan vergelijken met een game die 2-3 jaar oud is. Maar waarom van die spellen die 9+ jaar oud zijn.
    Games zijn tegenwoordig zo erg verandert. Kwa gameplay zou het allemaal wel kunnen, maar oude games waren vroeger geweldig. Nu? Nu zijn ze gewoon slecht imo. Call of duty MW2 vind ik op dit moment ook helemaal geweldig, maar over een paar jaar suckt het, gewoon omdat het al oud is geworden en omdat er een nieuwe CoD is gekomen met weer andere betere functies (dit hoeft natuurlijk niet).

En om steeds met een on-topic reactie af te sluiten heeft niet veel nu :lol:

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo:________________!

En ja dit was mijn laatste reactie in deze discussie, je bovenstaande zin vat je manier van denken goed samen. Jammer, maarja, zo zij het. Ik voeg slechts toe dat echt goede games tijdloos zijn, zijn nu ook nog mensen die Counterstrike spelen.

----------------------

OT: Ik dacht zojuist aan een nieuwe tactiek, ik maak een leger en val daarmee links boven aan. Ondertussen gaan wat vultures rechtsbovenin een base killen. Enige nadeel hiervan is dat de vultures waarschijnlijk dood gaan door anti air. Maarja, als ik ermee een base kan killen!

Edit: of ik maak 2 grizzlys die ipv de vultures gaan battelen :p

6. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Het is jouw mening dat goede games tijdloos zijn.
    Mijn mening is gewoon dat games verouderen. Ik wil gewoon variatie, kan ook geen 24/7 Gears of Modern warfare spelen omdat ik dan zat ben.

Maar blijkbaar waardeer jij dat ook niet helemaal

7. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    add mij voor 1v1 of 2v2 of 3v3 :)

xrechthoekx

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik add je binnenkort wel (ik ben 't btw eens met die gast in je quote, mensen met een jonge joindate moeten hun plek kennen hé}:])

9. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik vond het gewoon hilarisch dat topic waar dat in voor kwam :')

maar is goed kunnen we binnenkort ff gamen

10. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het sowieso met Dutch Future eens. als je goed bent in andere games, biedt dat geen garantie voor een nieuw spel wat in die gerne uitkomt. Je kunt mij ook altijd toevoegen, wij spelen echt enkel 2 vs 2

11. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm.. dit interessant misschien kunnen we een potje doen van mensen die al ervaring hebben met rts tegen mensen die 'geen' ervaring met rts hebben!

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    1) ik heb nooit beweerd dat dat altijd 100% garantie biedt, echter biedt in bepaalde mate wel een voordeel.
    2) de discussie ging er na een tijdje over dat bepaalde games van oudere games in nieuwe games zitten. Spammie begrijpt dat bepaalde elementen van Gears 1 in Gears 3 kunnen zitten. Maar zodra de naam van de titel verandert word 't al te ingewikkeld. Probeer hem maar eens duidelijk te maken dat er elementen van James Bond Golden Eye (n64) in Timesplitters 2 (NGC) zitten om maar wat te noemen ;), elementen van Dune in Command and Conquer, Sonic in Sega Kart Racing, etc etc ^^

13. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    ik stuurde je net een berichtje maar je reageerde niet
    OT: net 2 vs 2 gewonnen, 1,5 uur lang alleen verdedigd en expres die lui niet afgemaakt. leuk om al die aanvallen succesvol te blokken

14. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    zin in 1v1?

15. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    mwaaah, ben ik niet echt van.. heb je niet een maatje?

16. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt sorry daarvoor maar ik was net een uur thuis. Was ff gears aan het proberen vandaar.

Ook heb ik vaak m'n Xbox aan staan zonder dat ik er iets op doe.

Ot: misschien vanavond ik + pewout tegen jou en een ander persoon dat les wilt krijgen van mij?

17. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    van half 3 tot half 11 ben ik aan het werken, dus als het daarvoor kan zou het mooi zijn!

18. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik werk tot vijf dus dat werkt dan niet e!

19. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat ik wat vroeger klaar ben, en anders morgen ;)

20. ajaxniek

ajaxniek Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier nog goede halo wars spelers :)?
    ken namelijk alleen maar goeie engelse spelers en mijn engels is niet super :p
    heb zelf trueskill 42 nu in 1v1 maar heb mense voor 2v2 en 3v3 nodig

Deel Deze Pagina