De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook gewoon achterlijk. Hij wordt al uitgefloten voor hij uberhaupt een bal krijgt en als iemand hem een kutbal geeft is het ook zijn 'schuld'. Maar als hij dan iets goeds doet 'klappen' ze wel. Het is ook wel te begrijpen dat hij niet goed speelt, waarom zou je het nog proberen als je toch wordt uitgefloten. 8)
    Volgens mij is het voornamelijk vak410 wat hem uitfluit.
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het Ajaxpubliek is niet één geheel. Mensen die fluiten en klappen zijn per se dezelfde mensen. Bovendien heeft meneer Hamdaoui het er zelf naar gemaakt met z'n egoïstische kuthouding, en niet andersom (@Seh). Je speelt bij Ajax en dan dien je je in te zetten voor de club. Als je dat niet wil en je eigen belang voor die van de club stelt, tief je maar een eind op. Zo denken de fluiters, en ze hebben groot gelijk.
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je ziet wat er de laatste wedstrijden staat en hoe dat speelt, moet je er alles aan doen om die 4 te verlengen. Trek een goede spits aan, en je doet volgend seizoen weer mee om een plek bij de eerste 3.
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Helaas voor Feyenoord en het hedendaagse voetbal acht ik de kans klein dat alle vier de spelers blijven. Ik gok dat Stefan de Vrij de enige is die verlengd.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Blijkbaar hebben wij een andere mening over ''supporter zijn''. Als ik daar de Kuip ga support ik elke speler of elke ander persoon die gerelateerd is aan Feyenoord. Of dat nou Dirk Kuyt is, Charisteas (:emo:) of van Beukering (:emo::emo:²) maakt me geen reet uit.

    Trouwens, natuurlijk is hij egoïstisch. Zo is iedereen tegenwoordig, zeker bij teams als Feyenoord, Ajax & PSV e.d. Wat ik me afvraag, zouden mensen die het uitfluiten van El Hamadaoui goedkeuren het ook goedkeuren als de Kuip opeens de Vrij, Wijnaldum, Fer en Vlaar gaan uitfluiten als ze niet bijtekenen?
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Andere situaties.
     
  10. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    El Hamdaoui vertrekt na dit seizoen toch wel bij Ajax. Dus zo veel maakt het ook niet meer uit.
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Fixed. ;)
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of je als Feyenoord supporter de ontwikkelingen gevolgd hebt, maar ik noem er een aantal op. 1x gewisseld AC Milan, maanden nep-ziek, weet niet meer of hij zich moet inzetten voor Ajax, wissel RKC, de trainer belachelijk maken voor de groep, arrogante houding/slecht voetballen.

    En dan nog op krediet rekenen :lol:.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zo vergelijkbaar vind ik het niet. MeH loopt zich sinds hij door Frank de Boer een keer als reserve gebruikt is als een klein kind te gedragen. Meld zich ziek, toont geen inzet etc.

    Ik snap dat een deel van de supporters dat niet okay vind omdat je altijd blij zou moeten zijn dat je bij Ajax mag spelen. Of je nou de grote meneer bent of niet, doe gewoon je werk en stel je niet aan.

    Als die jonge jongens van Feyenoord ergens anders een grote kans en een zak geld geboden word kan niemand het ze kwalijk nemen dat ze gaan voor een eigen avontuur.

    Laten we wel zijn, zo goed gaat het nou ook nog weer niet met Feyenoord. En ook al waren ze bij wijze van spreken dit jaar kampioen geworden, jongens als Wijnaldum en Fer kun je altijd kwijt raken aan een grotere club en dat kun je die jongens zelf niet kwalijk nemen.

    Dus als ze uitgefloten zouden worden zou ik dat niet begrijpen terwijl ik dat bij MeH wel begrijp.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Ik heb het wel gevolgd en gezien, ja.
    Krediet? Er hoeft geen gigantische tifo op gezet te worden voor die gozer nee , dat snap ik ook wel. Maar om hem nou uit te fluiten in je fucking eigen stadion elke keer als hij speelt, dat heeft weinig met krediet verspelen te maken in my opinion.. En dan nog verwachten dat hij goed voetbalt ook.. :emo:
    Hij werd met veel poeha gehaald vanuit Alkmaar, eigenlijk als vervanger van Suarez als ik het me goed herinner. Zo'n jongen moet dan opeens van de nieuwe trainer als een statische nummer 9 ballen kaatsen, een dienende speler voor het team zijn en zulke trainer praat.. Natuurlijk was het stom van hem om opeens 'ziek' te zijn, maar het is echt niet alleen zijn fout geweest.

    Ik ga voor mijn club naar het stadion, niet om een eigen speler van mijn club het leven zuur te maken omdat hij niet helemaal handelde als wat als normaal word gezien.

    Maar ik stop met deze discussie denk ik, we komen er toch niet uit.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    8) :lol:

    Ze winnen ook even met een marge van 2 van een werkelijk dramatisch PSV.

    Spugen naar het uitvak(bij een uitwedstrijd dus).
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  16. Seh

    Seh Guest

    En met 4-0 van Utreg en met 6-1 van Willem II. \o/
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    En pas 2 keer in een uitwedstrijd het hele seizoen \o/

    Feyenoorders en realiteitszin, het blijft een ongelukkige combinatie.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    [niveau verlaag modus]
    Ajacieden en het gevoel van dat zij beter zijn dan een ander is wel een gelukkige combinatie, blijkt maar weer. :'-(
    [/niveau verlaag modus]
    En het ging over de laatste paar wedstrijden, trouwens.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2011
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ook wel en misschien is het 10% van het stadion wat fluit. (ik kan overigens niet eens op m'n vingers fluiten :+ ). Vind het ook jammer dat Hamdaoui de laatste 4 wedstrijden niet gewoon 2-3x een goaltje heeft weten te maken, dan waren die fluitconcerten wel minder geweest. Denk dat die 'supporters' (vaak uitgerust met zeer beperkte hersencapaciteit) ook niet doorhebben dat het niet echt positief werkt op de rest van het team. Maar de laatste 2 wedstrijden van hem waren ook echt dramatisch en ik snap ook niet dat Frank de Boer hem blijft opstellen, in het begin mag hij best wat krediet krijgen (alles was tenslotte uitgepraat ... schijnt) maar nu presteert hij echt ondermaats en kun je beter met Siem in de spits gaan spelen :)

    Voor 2,5-3 miljoen wil heus iemand hem wel overnemen in de zomer. Denk ook dat Ajax en Hamdaoui dat al hebben afgesproken.
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat een gezeik over het tonen van die videobeelden. Mogen standen dan wel vertoond worden? Daar zondigt elke club zich aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina