De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een onzin inderdaad, verschillende topics. Dit is de ASEL, niet het subforum 'voetbal'. Dit functioneert toch prima? Als je gericht over Feyenoord wil praten, alleen maar, de hele dag, kun je beter zelf iets van een feyenoordismijnlevenjatochrottahdam forum maken of zo.
     
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap je probleem niet zo. Als er genoeg animo voor is, prima toch? Bloedt het dood, dan bloedt het dood. Ik snap niet wat erop tegen is, ik zie ook niemand klagen over al die enquete topics.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Jawel ik heb ook geklaagd over die enquete topics :p

    En jouw aanpak is natuurlijk beetje lame...
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Er was toch eens (heel kort) een Ajax topic? :+
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het logisch dat er members zijn die graag wat uitgebreider over Feyenoord discussiëren, in de algemene threads is het toch vooral Ajax wat de klok slaat, is ook helemaal niet erg, maar berichten over Feyenoord sneeuwen vaak wat onder, worden snel afgekraakt, etc. Wat is dan het probleem? Het is niet de eerste keer namelijk dat het idee geopperd wordt.
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    't Ding is, dat je met meerdere mensen hier op een forum zit, waarvan het grootste deel niet in dit topic post, dan is het toch een beetje gek om allemaal losse topics aan te gaan maken voor iets wat nu ook prima werkt in 1 samenhangend topic? Of ze nou dood bloeden of niet.

    Als ik morgen topics ga aanmaken voor Arthouse films, Scandinavische films of voor Italiaanse films voor 1960, en overmorgen een topic over Abstract Expressionisme of minimalistische klassieke muziek, dan is dat ook irritant.

    Het fijne nu aan de ASEL is dat de tien topics die hoog staan allemaal vrij verschillend zijn, en een verschillend publiek aantrekken. Als al die losse topics wel zouden werken is het alsnog irritant, omdat dat dan allemaal continu bovenaan staat, en dan wordt de ASEL opeens heel eenzijdig.

    Ga dan bij Vragen & Suggesties om een voetbalsubforum vragen, dan zit het ook niet in de weg.
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Een voetbalsubforum zou denk ik inderdaad een beter idee zijn. Op die manier kunnen de buitenlandse competities ook apart besproken worden, grote clubs kunnen in een apart topic behandeld worden...ik zal het morgen eens voorstellen :+
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    OT: Queens Park Rangers bijna gepromoveerd, helaas maakte Hull onverdiend de 1-1.. Zou mooi zijn om die erbij te hebben. Zowel historie als kwaliteit. Hopelijk volgende speelronde.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    In VI werd Jol genoemd als nieuwe trainer daar. :eek: Zal wel onzin zijn, maar toch.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Voordat ik opeens allemaal verschillende clubtopics zie verschijnen; nog niets doen aub. Zoals iemand al eerder postte, krijg je dan binnen no time threads over elke club t/m de plaatselijke FC. Dat is dus sowieso niks binnen de ASEL.

    Enige wat imo nog zou kunnen is een subforum, maar zelfs dat vind ik persoonlijk een beetje overdreven. We redden het ook prima met de 2 huidige voetbalthreads.

    My 0.02.

    Maar goed, aangezien ik een aardige kerel ben (:+), zal ik het eens voorleggen in het modhok.

    Joeh!
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Mooie goal, die van Stankovic is ook een beetje zo.
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit weekend was ik in de bossen van Drenthe... geen eredivisie voor mij dus. Het is toch wel apart om op basis van een samenvatting te juichen :+.

    Anyway, wat is het toch heerlijk. Titelkansen voor PSV zo goed als weg door ons. Een betere revanche is er eigenlijk niet. Als Twente & Ajax volgende week winnen is het voor PSV sowieso voorbij.

    Hopelijk verspelen Heracles & Utrecht nog punten (Hebben allebei nog 1 lastige wedstrijd).
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Denk dat de kans nog best groot is dat PSV kampioen wordt, op doelsaldo boven Ajax en Twente.

    Als Twente en PSV dit weekend winnen, en Ajax gelijkspeelt. Volgende week Ajax en PSV winnen eindigen ze allemaal op 71 punten..

    Vraag me af wat er zou gebeuren (wat niet gaat gebeuren) als Ajax en PSV exact hetzelfde doelsaldo hadden.. het onderling resultaat is 0-0.
     
  15. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ff je huiswerk doen, Luc heeft niet zijn hele jeugd bij Feyenoord gezeten.
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eigenlijk niet dat PSV 2x gaat winnen
    als ze 2x winnen zijn ze 99% zeker 2e, misschien geeft dat nog wat motivatie.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Beslissingswedstrijd op neutraal terrein.
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ze kunnen wel 2x winnen. Maar ze worden, denk ik, sowieso geen kampioen meer.
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    En dan steek je maar een heide in de fik?:D
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Feyenoorder heh, altijd fakkels en lawinepijlen bij zich :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina