De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, ik was gefrustreerd :+. Geen voetbal doet rare dingen met je.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    @KNVBpers PersvoorlichtingKNVB
    Rode kaart Engelaar geseponeerd. Aanklager: wel overtreding, geen rode kaart.
    1 hour ago

    ===

    was te verwachten :)
     
  4. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja te verwachten? Gaan ze die van Swerts ook nog even bekijken dan? Of was dat rood omdat er een paar druppels bloed vloeide? Als Castaignos pech had had hij een enkelband af kunnen scheuren.
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Inderdaad.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Swerts was gewoon een overtreding, en hij gaf dit zelf ook toe trouwens. De 'overtreding' van Engelaar was gewoon redelijk fel inkomen, maar het was slechts een 'pass-tackle'; puur en alleen gericht op de bal.

    Hij schoot dus de bal weg met een tackle, maar kwam wel op een felle manier in. Misschien wel een 'overtreding' vanwege het inkomen, maar zeker niet voor een échte overtreding op Castaignos.
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Voor het onbesuisd inkomen zou ik het inderdaad doen, hooguit geel.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Bij Swerts - Martens had het net zo goed andersom kunnen zijn, dat hebben ze allebei gezegd.

    Alleen zeg je als fatsoenlijk mens niet dat er niks aan de hand was als je net een 7 cm diep gat in iemands scheenbeen heb geschopt, dus vandaar zijn reactie.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat ze gister bij VI zeiden vond ik ook wel. Castagnios ziet zelf dat ie er later is en dan is normaal je reactie dat je opspringt maar hij blijft staan. Was nou ook niet echt handig natuurlijk.

    Ff terug over de voetbaltopics. Een buitenlands voetbaldraadje kan er toch nog wel bij? Maakt het wel wat overzichtelijker!
     
  10. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Mag van mij, ik volg dat toch amper dus als het dan ergens anders staat, is dat alleen maar handig.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil hem wel maken, alleen wat is dan de bedoeling? Alleen nieuws of ook tussenstanden/uitslagen daar?
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nieuws waarschijnlijk (hopelijk), want tussenstanden horen gewoon in dit topic !
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    will see
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  14. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ziet er prachtig uit :b:
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Baas. Alleen zou ik er '[Voetbal] Buitenlandse competities' van maken. Mogelijk ook 'en Europese' ertussen zetten voor de CL en EL.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou hem even afmaken dan maar. :+
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat komt er dan in dit topic? Alléén de tussenstanden en uitslagen van de Eredivisie? Pfft, je killt effe het beste topic hiero :mad:.
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik zie het nut er niet van. Het is nou niet zo dat er zoveel gepraat wordt over buitenlands voetbal dat de rest niet meer te volgen is.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nergens is gezegd dat er tussenstanden komen in dat topic. Overigens keek ik zondagavond voor het eerst in dit topic sinds die dag ervoor, er waren serieus 300 posts bij gekomen met vrijwel alleen maar Eredivisie. Dus zo kaal zou het dan niet worden.

    Verder is het niet alleen om de boel overzichtelijker te maken, ook omdat sommige posters hier minder aan bod kunnen komen omdat het alleen over Ajax of de Eredivisie gaat. Met een eigen zelfstandig topic zou dat ook verbeterd worden.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Pleur eens op met die losse kutthreads :mad: Het leukste is juist dat alles door elkaar loopt en je daarom een levendige thread hebt. Ik vind het al kut dat er een nieuws- en tussenstandenthread is.


    Over voetbal:

    Ik neig nu toch wel naar de underdog :x Liever United in de finale, maar vanavond mag Schalke best winnen, dan blijft het nog lekker spannend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina