De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Laten we eigen topics maken, dan kan ik tegen mezelf praten over Inter en jij tegen jezelf over Neuer :lol: Topidee! Goed voor smeuïgheid van de voetbalfora!
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sorry! Was ff vergeten dat Inter alleen verliest door eigen toedoen. Er is namelijk geen betere ploeg...
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Je hebt je maandelijkse periode weer Nera? 8)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Youri Mulder met z'n Schalke bril op. :lol:
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie steeds meer voordelen in het concept van het opsplitsen van de voetbalfora.

    Maandelijks..?
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Een inefficient Manchester United. Een van de tekenen van de Apocalyps?

    Overigens ben ik wel erg blij met Schalke in de halve finale. Wat een niveau!
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iniesta er niet bij morgen, fuu.

    Wel vermakelijke wedstrijd, hopelijk raakt United dik gefrustreerd en scoort Raul. :cool:
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hopelijk scoort Raúl of Farfan, of nog beter.. De man of the match tot nu toe. Neuer! :cool:

    By the way, Afellay > Iniesta. :+
    Wel jammer voor de wedstrijd, want Xavi en Iniesta zijn meesterduo op het middenveld.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een gelul zeg :lol: Dat je dat concludeert ook, het is zo treurig iedere keer met jou, werkelijk stuitend. Heb je de discussie vorige keer gevolgd?
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben even m'n gelijk aan het halen t.o.v. al die stakkers hier die durfden te beweren dat Schalke een betere ploeg heeft dan Inter. Los daarvan ben ik zwaar gefrustreerd dat die kutpaupers er geen reet van bakken tegen United. Hoe voorspelbaar.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Volgens mij kan niemand (behalve jij, maarja..) hier ontkennen dat wat hij zegt niet waar is. Tenminste, dat is wel áltijd (zolang ik op het forum ben) jouw excuus voor verlies van Inter geweest. Al helemaal als het over AC Milan gaat. 8)

    Ligt altijd aan het eigen spel, maar de tegenstander is nooit 'gewoon' beter dan Inter. :+
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua spelermateriaal is Inter natuurlijk beter, maar ben blij dat Schalke in de halve finale staat, die spelen tenminste niet met 10 man voor de goal maar proberen nog wat, ook al lukt dat tot nu toe nog niet.:+
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie maar één stakker (of zelfs géén) die beweert dat Schalke een betere ploeg heeft dan Inter, qua kwaliteit dan. Dat jij meteen altijd in de 'tegenaanval' wilt gaan moet je zelf weten, maar volgens mij is wel duidelijk dat ik niet de enige ben die dat een beetje 'jammer' vind.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Giggs, wat doe je 8)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Nee ik zeg alleen dat we de discussie al gehad hebben toch? Maar als het over Inter gaat moet jij tegenover alles en iedereen direct in de tegenaanval, dat wilde ik eventjes melden.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat iedereen het erover eens is dat Inter individueel beter is dan Schalke. Wint Schalke van Inter, dan ligt dat per definitie ook aan Inter. Dat lijkt me logisch.

    Vandaag bewijst dat eens te meer, wat een schijtploeg. Zelden ook zo'n eenzijdige halve finale gezien, geheel in lijn met die gare kwartfinales. Wat een kutjaar in de CL.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je ziet dingen die er niet zijn...
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Er zijn kwalitatief gezien ook weinig ploegen beter dan Inter. Schalke niet, en Milan niet. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet verdiend gewonnen hebben, in de onderlinge confrontaties.

    Inter is in alle jaren vóór vorig jaar uitgeschakeld door betere ploegen (behalve tegen Valencia en Villarreal) en heeft vorig jaar een betere ploeg uitgeschakeld (Barça). En Inter was op de plek van Schalke óók de zwakste ploeg in de halve finales geweest. Maar wel een heel stuk minder zwak dan Schalke.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Gelukkig zijn er ook nog mensen die normaal na kunnen denken hier en door mijn zware frustratie heen kunnen lezen. Ik dank je vriendelijk.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Actrose! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina