De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Of geblinddoekt.
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij PSV speelde hij heel anders dan bij Nederlands elftal en Barcelona, daar vind ik hem veel beter spelen :)
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad een briljante speler, in vergelijking is Ronaldo niets meer dan een draver met snelheid en een enorme fysiek.
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Scheelt ook dat hij bij PSV op het middenveld speelde en nu links- of rechtsvoor waardoor hij de 1 tegen 1 kan aangaan met een back. Daarnaast scheelt het natuurlijk ook dat hij al enkele maanden traint met Messi, Xavi en Iniesta ipv Bouma, Toivonen en Dzudzsak...
     
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk al zet je Ronaldo bij Barcelona in het team speelt ie ook stukken beter, qua techniek past ie daar sowieso prima tussen. Nu moet ie maar een beetje counteren in z'n eentje

    Vind hem trouwens wel rustiger geworden, hij valt tijdens de wedstrijd niet zo negatief meer op in z'n gedrag. Lijkt wel alsof ie wat meer volwassen is geworden.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Vast wel, maar dan zal hij nog niet in de buurt komen van de klasse van Messi. Zie je Ronaldo ooit zo'n geniale actie maken als Messi deed voor die 0-2?
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat denk ik niet, hij mist de verfijnde techniek in de kleine ruimte. Daarnaast kijkt hij altijd eerst of hij zelf een actie kan maken ipv de bal afspelen en het tempo in een aanval houden. Alleen Ozil en di Maria zouden een versterking zijn voor Barcelona.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    De NOS geilt zo hard op Barca, dat is echt erg. Dat filmpje net dan, met die muziek 8)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Moeten ze dan op Real geilen met dat vreselijke anti-voetbal?
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Samenvatting van de avond:
    - Veel spanning
    - Veel irritatie
    - Waaronder ik, Barça is mentaal de zwakste op Europees niveau, bij elke bal 'doodgaan'
    - Lekker voor Afellay
    - Messi _O__O__O__O__O_
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Om van te kotsen werkelijk. |:- Ze laten het voorkomen alsof Barca deze wedstrijd geen overtreding of schwalbe heeft gemaakt. 8)
    Sowieso vind ik heel die Barca-hype om te kotsen. Al die ''fans'' opeens, bah.
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    nee klopt, het zijn dan ook lang niet hetzelfde type spelers. Moeilijk te vergelijken, doe het ook liever niet. Zie er het nut eigenlijk ook niet echt van :D
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nee, natuurlijk niet. Dat zeg ik ook niet. Barca heeft ook terecht gewonnen. Ik vond Inter vorig jaar ook verschrikkelijk. Alleen dit filmpje was wel heel overdreven, imo.
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Geniet er nou maar gewoon van zolang het kan, als Xavi, Iniesta & Messi gestopt zijn zul je dit voetbal jaren niet meer zien.
     
  15. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk dat het voetbal zegeviert\o/

    Ik heb echt genoten van Xavi_O_ Wat is die man goed zeg.

    Ook mooi voor Affelay. Niet iedereen kan zeggen dat hij beslissend is geweest in een halve finale van de CL:thumbs:

    _0/ Mourinho:9
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ach de gloryhunters kiezen dan gewoon weer een andere club :D
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik word ook niet echt vrolijk van de bal die 50x rond gespeeld wordt op de middellijn ;)
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Er van genieten is wat anders dan binnebroeks klaarkomen als Barca de bal 5x rondtikt op eigen helft. Ook is het wat anders dan subjectief alles te bekijken en alleen overtredingen van Real te laten zien in de nabeschouwing. Ik vind het werkelijk schandalig dat de NOS meedoet aan de hele Barca verheerlijking. Natuurlijk spelen ze prachtig en leuk voetbal, maar och och wat erger ik me aan van alles en nog wat bij zowel de ''fans'' (die over 5 jaar weer voor Real/Man United zijn als zij mooi voetbal spelen en de beste spelers van de wereld hebben) en de media..
    Maar dat zal wel aan mij liggen
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laten we iig deze goede tijden slechte tijden avond vergeten. Wat een jhuilers liepen er op het veld zeg. 90 minuten lang proberen elkaar kaarten aan te naaien...
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Man, wat heb ik 90 minuten genoten zeg _O_

    En dit keer niet van Madrid, maar van Barça. Het was overduidelijk dat Guardiola z'n spelers had meegegeven om Madrid te provoceren door de bal lang achterin te houden, geduld te hebben en te laten zien dat Madrid niet lang vroeg druk kon blijven zetten. Ook individueel was Barça dit keer net zo smerig als Madrid door te provoceren en constant overdreven te gaan liggen. Het lag er zó dik bovenop. Maar het was wel dé manier om Mourinho te counteren, en dat voelde José ook, dat zag je aan z'n reacties (lachjes, bezinning, enzovoorts). Die rasidioot van een Pepe zette de deur open voor Barça, en zodoende kon Barça geduldig afwachten op dat ene gaatje, en daar hebben ze dodelijk gebruik van gemaakt.

    Ik heb echt GENOTEN vanavond, al ben ik vast weer een van de weinigen in dit landje. Jammer, want dit is los van het beperkte voetbal een fantastische koude oorlog op sportief gebied.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina