In de post boven je staat er een link naartoe Ik had hem ook nog gratis. Las later op Gamer.nl dat hij 400 punten kost. Had ik weer even mazzel
Echt een klote stuk, vooral die laatste 2 stenen op de bovenste etage..... Vanavond weer eens proberen
WTF.. Ik download net die update die er is. Na die download kom ik weer in het begin menu, dus ik selecteer continue en realiseer dat in de game nog niet naar het nieuwe gedownloade stukje kan. Dus ik druk op de 'xbox guide button' en druk op 'y' om naar het xbox dashbord te gaan. Probeer ik het spel te starten, zegtie error.. en nu kan hij helemaal niet meer lezen die cd. ;/ 2 minuten geleden deed hij het nog, heb hem niet eens uit de laden gehaald..
Weet iemand waar ik een guide kan vinden van de DLC? Zit nu vast bij het 'beest' wat na de romijnen komt. Ik wil niet spoilen voor de mensen die daar nog moeten komen. Als ik in google overlord Battle Nemesis rock help/walkthrough/guide typ krijg ik alleen maar berichten van dat hij vandaag uit is.. En op youtube staat ook niks
Íemand interesse om met mij online de achievements te halen (boosten). Er is echt niemand online, ik weet niet of iemand dit spel nog speelt. Ik vind het echter best vermakelijk
Een paar vraagjes: - Hoe kan ik in de SP de balkjes (rood en blauw) weer volkrijgen. Ik merk wel dat ze soms ''opeens'' weer vol zitten. Heb ik dan iets opgepakt? - Voor een achievement moet je een hele stad hebben veroverd. Bij de guide voor dit achievement staat dat je de groene minions nodig hebt. Deze heb ik nog niet en het deze kan je ook nog niet hebben gehaald. Ik neem dus aan dat het mogelijk is om later in het spel alsnog de stad helemaal te veroveren. - Geldt dit ook voor het achievement dat je de hele stad moet overnemen? Dus met je ''speciale aanval'' op X drukken en optijd loslaten? Ik hoop op antwoorden
Soms vallen uit kistjes healing of mana pots, je minions pakken deze op en geven die aan jou zodat je weer hp/mp krijgt! Ook kan je uit hp/mp pools dat je minions offert hp/mp krijgen. Je kan later in het spel ook de stad veroveren! Je moet alle mensen bij je maken
Je moet dus bij iedereen met zo'n groen dingetje boven zijn hoofd op X drukken en dan optijd loslaten. Ik heb vast wel één iemand gekilled.. dus dan gaat het niet door Ook lijkt het me niet zo gek, als je iemand over het hoofd ziet of per ongeluk vermoord. Kan het dan opnieuw?