1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord II

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 14 aug 2008.

1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    In de post boven je staat er een link naartoe ;) Ik had hem ook nog gratis. Las later op Gamer.nl dat hij 400 punten kost. Had ik weer even mazzel :)

2. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb vandaag de dlc ook binnen gehaald. maar wil eerst de gameplay uitspelen

3. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een klote stuk, vooral die laatste 2 stenen op de bovenste etage.....:mad:

Vanavond weer eens proberen :)

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    WTF..

Ik download net die update die er is. Na die download kom ik weer in het begin menu, dus ik selecteer continue en realiseer dat in de game nog niet naar het nieuwe gedownloade stukje kan. Dus ik druk op de 'xbox guide button' en druk op 'y' om naar het xbox dashbord te gaan.

Probeer ik het spel te starten, zegtie error.. en nu kan hij helemaal niet meer lezen die cd. ;/

2 minuten geleden deed hij het nog, heb hem niet eens uit de laden gehaald..

5. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Weet iemand waar ik een guide kan vinden van de DLC? Zit nu vast bij het 'beest' wat na de romijnen komt.
    Ik wil niet spoilen voor de mensen die daar nog moeten komen.

Als ik in google overlord Battle Nemesis rock help/walkthrough/guide typ krijg ik alleen maar berichten van dat hij vandaag uit is..

En op youtube staat ook niks

6. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    Íemand interesse om met mij online de achievements te halen (boosten). Er is echt niemand online, ik weet niet of iemand dit spel nog speelt. Ik vind het echter best vermakelijk

7. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar vraagjes:

- Hoe kan ik in de SP de balkjes (rood en blauw) weer volkrijgen. Ik merk wel dat ze soms ''opeens'' weer vol zitten. Heb ik dan iets opgepakt?
    - Voor een achievement moet je een hele stad hebben veroverd. Bij de guide voor dit achievement staat dat je de groene minions nodig hebt. Deze heb ik nog niet en het deze kan je ook nog niet hebben gehaald. Ik neem dus aan dat het mogelijk is om later in het spel alsnog de stad helemaal te veroveren.
    - Geldt dit ook voor het achievement dat je de hele stad moet overnemen? Dus met je ''speciale aanval'' op X drukken en optijd loslaten?

Ik hoop op antwoorden:thumbs:

8. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Soms vallen uit kistjes healing of mana pots, je minions pakken deze op en geven die aan jou zodat je weer hp/mp krijgt! Ook kan je uit hp/mp pools dat je minions offert hp/mp krijgen.

Je kan later in het spel ook de stad veroveren!

Je moet alle mensen bij je maken :p

9. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0

Kan dat ook later nog?

10. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, als je niet iedereen killed. :p

11. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dus bij iedereen met zo'n groen dingetje boven zijn hoofd op X drukken en dan optijd loslaten. Ik heb vast wel één iemand gekilled.. dus dan gaat het niet door|:-
    Ook lijkt het me niet zo gek, als je iemand over het hoofd ziet of per ongeluk vermoord. Kan het dan opnieuw?

12. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Volgens mij maakt een aantal kills niet uit.. maar staat dat niet precies allemaal in die guide?

Deel Deze Pagina